سقف چادری با کاربری سقف پارکینگ ها

سازه چادری با کاربری سقف پارکینگ چادری ، در طبقه آخر یکی از ایستگاه های راه آهن در کشور سوئیس مورد استفاده قرار گرفته است. این سایبان چادری با مساحتی بالغ بر ۱۸۰۰ متر مربع جهت پوشش بام این پارکینگ طبقاتی طراحی و اجرا گردیده است. پارکینگ چادری با توجه به مقاومت و شرایط مناسبی که پارچه در برابر تابش نور خورشید و حتی آتش سوزی از خود نشان می هد ، توسط طراحان انتخاب گردید. نکته بارز در طراحی این سایبان پارچه ای ، استفاده از ۱۲ تیر با دهانه ۳۵ متر می باشد. این تیرهای طویل توسط قطار از محل ساخت به محل نصب منتقل گردید. زمان نصب این المان های بزرگ نیز در ساعات میانه شب بود تا خللی در جریان ترافیک ایستگاه راه آهن ایجاد ننماید.

 

در ساخت این سازه پارچه ای از المان های فولادی با پوشش رنگ اپوکسی استفاده شده است. استفاده از این رنگ به دلیل ایجاد مقاومت بهتر و مطلوبتر سازه چادری در برابر اقلیم آب و هوایی منطقه بوده و بر مطلوبیت کل سایبان چادری می افزاید.

 

المان های اتصالی بین هر کدام از دهانه ها به صورت قوسی بوده که فرم بسیار زیبایی را با ترکیب با قوس های اصلی سازه چادری ایجاد می نماید. جهت مهار حرکت جانبی در سقف این سایبان چادری از المان های فولادی موازی با هم و عمود بر قوس ها استفاده شده است.

سازه چادری

پارچه مصرفی

پارچه مورد استفاده در این سازه چادری از جنس پلی استر با روکش پی وی سی در دو طرف بوده و همچنین از یک لایه محافظ در برابر اشعه خورشید در یک طرف پارچه بهره گرفته شده است.با توجه به مساحت زیاد این سایبان پارچه ای ، پارچه مورد استفاده در سازه غشایی از نوع پیش تنیده بوده تا بتوان کشش مناسب را در این پارکینگ پارچه ای ایجاد نمود.

 

سازه غشایی

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام