سایبان چادری با طرح آرک

سایبان پارچه ای با طرح آرک در پوشش فضاهای بزرگ بسیار مناسب است. در یکی از نمایشگاه های سالانه اسب در اسپانیا ، یک سازه پارچه ای برای پوشش تالار واقع در این نمایشگاه در فضای باز در نظر گرفته شد. مساحت این سایبان در حدود ۷۰۰ متر مربع با ابعاد ۴۷ در ۱۵ متر می باشد. این سایبان چادری متشکل از ۸ قوس فولادی با قطر ۱۵ متر است. لوله های استفاده شده در این قوس ها به قطر ۲۷۴ میلی متر می باشند.

سایبان پارچه ای

پارچه مصرفی

پارچه به رفته در این سازه چادری که دارای کاربری آمفی تئاتر می باشد ، از جنس پلی استر با روکش پی وی سی در هر دو طرف خود می باشد. همچنین برای تأمین ایمنی در برابر تابش نور خورشید و اشعه مضر آن ، یک لایه anti uv  نیز در یک طرف آن کار شده است. این پارچه مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. منطقه قرارگیری این سایبان ، دارای آب و هوای گرم و شرجی بسیار زیادی است و این نوع سایبان بسیار مناسب و سازگار با این نوع آب و هوا می باشد.

سایبان پارچه ای

تطابق بین سازه پارچه ای و محیط اطراف

طراحی آرک این سایبان و منحنی های غیرهمسان اما به هم پیوسته آن با محیط اطراف و درختان موجود در محوطه ، زیبایی بصری ویژه ای را ایجاد نموده است. تطابق بین منحنی های این سازه چادری و درختان جزو یکی از نکات مثبت و قابل توجه این گونه سازه ها می باشد. پارچه به کار رفته در این سازه پارچه ای از مارک ferrari  و با وزن واحد سطح ۱۲۰۰ گرم در هر متر مربع می باشد. لازم به ذکر است این سایبان فقط در قسمت قرار گیری سن به زمین متصل است و در سایر قسمت ها به صورت باز با فضای اطراف در ارتباط است.

 

سایبان پارچه ای

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

سایبان پارچه ای

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام