سازه چادری  فضاکار

سایبان چادری در صورت استفاده در سازه های فضاکار و منحنی ، همواره  دارای زیبایی و جذابیت دوچندان نسبت به طرح های متعارف سازه چادری خواهد بود. یکی ازموارد  این نوع سایبان چادری فضاکار، در یکی استادیوم های ورزشی شیلی ساخته شده است. در این ورزشگاه جهت پوشش قسمت vip ، نیاز به یک طرح جالب و زیبا بود. با توجه به شرایط و مشخصات سازه های چادری ، گزینه نهایی برای پوشش این بخش مهم از ورزشگاه ، استفاده از سایبان چادری بود.

 

سایبان چادری

درباره پروژه

قبل از اجرای این سایبان ، سایبان قدیمی و سنتی در این قسمت وجود داشت . سایبان قدیمی مذکور شرایط نا مناسبی را ایجاد کرده بود. لذا پروژه ای با عنوان بازسازی ورزشگاه در دستور کار مسئولین رده بالای باشگاه ورزشی قرار گرفت. در طراحی و اجرای این سایبان پارچه ای با توجه به محل اجرا ، نکات ویژه ای برای استفاده از بیشترین فضا در نظر گرفته شد تا علاوه بر ایجاد یک سقف و محافظت از تماشاگران در برابر نزولات جوی و تابش نور خورشید ، بتواند یک المان زیبای معماری برای نمای این مجموعه باشد.

سایبان چادری

اطلاعات تکمیلی پروژه

ساخت بخش های اصلی این سازه چادری ، در کشور پرو انجام شد  و پس از تکمیل جهت نصب ، به محل استادیوم منتقل گردید. در این سازه چادری با توجه به نوع طراحی و شرایط ویژه آن ، از هیچ کابلی برای مهار پارچه استفاده نشده است. مهار در واقع به صورت اتصال مستقیم پارچه و اسکلت فلزی با کمک اتصالات ویژه انجام شده و از این لحاظ جزو یکی از کارهای خاص سازه چادری محسوب می گردد.

با توجه به زیبایی منحصر به فرد این سایبان ها ، خصوصاً در مقایسه با سایبان های سنتی ، اقبال زیادی به استفاده از این نوع سایبان های مدرن شده و طراحی و اجرای آن در حال گسترش و پیشرفت است.

 

سایبان چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام