سقف چادری با کاربری سایبان ماشین

به منظور تأمین پارکینگ شرکتی در بلژیک از نوعی سقف پارکینگ با نام سقف چادری که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است استفاد شد. این پارکینگ در مرکز شهر و مابین دو مسیر اصلی با نمایی رو به شهر قرار داشت ؛ به همین علت می بایست سقف پارچه ای انتخاب شده از نظر المان شهری تأمین کننده زیبایی باشد ، به همین منظور انتخاب سازه چادری به عنوان سازه ای دائمی در دستور کار قرار گرفت. اطراف مجموعه پارکینگ از یک طرف به جنگل با درختان سر به فلک کشیده و از سمت مقابل به زمین بازی مشرف بوده و یک همخوانی متقابل به وجود آمده است.

 

سقف چادری پارکینگ خودرو ها

مشخصات فنی استراکچر

دو تیر اصلی در این سازه پارچه ای با طول های معین با پروفیل های نورد شده وظیفه نگهداری پارچه سازه چادری را بر عهده دارند و در آن از مقاطع لوله ای با قطرها و ضخامت های متفاوت استفاده شده است. کابل های کششی به سهولت قابل تنظیم می باشند و جهت کشیدن سازه های چادری تعبیه گردیده اند. جهت جلوگیری از زنگ زدگی و مقاومت در برابر شرایط محیطی تمامی اتصالات گالوانیزه و آبکاری شده هستند و در برابر خوردگی محافظت می شوند. تعداد ۸ ستون برای نگهداری ۴ قسمت جدا از هم در نظر گرفته شده و برای مقابله با جابجایی افقی تحت تأثیر باد استفاده از کابل های کششی در سازه های پارچه ای لازم بوده و بایستی قبل از اجرا در طراحی و مدل نرم افزاری معرفی می گردیدند.

سقف چادری

سقف چادری

مشخصات فنی و کاربردها

مساحت سایبان چادری حدوداً ۱۹۰۰ متر مربع با طول ۴۰ متر و پارچه ای با ضخامت بالا و وزنی معادل ۱۴۰۰ گرم در هر متر مربع می باشد. بهره برداری از آلاچیق چادری در تمامی فصول سرد و گرم از سال امکان پذیر است و با استفاده از پروفیل های تعبیه شده در لبه کناری سایبان پارچه ای هدایت آب ناشی از باران به راحتی میسر می باشد. لازم به ذکر است استفاده از سازه چادری ار لحاظ زیبایی ، زمان اجرا و سرعت بالای نصب به عنوان یکی ار متداول ترین سیستم های پوشش سقف در جهان بشمار رفته و مورد استفاده قرار می گیرد.

                               سقف چادریسقف چادری

سقف چادری

درباره محل اجرای پروژه – بخش اول

بلژیک کشوری در شمال غربی اروپاست. این کشور یکی از کوچک‌ترین و پرجمعیت‌ ترین کشورهای اروپایی بوده و از زمان استقلال خود در سال ۱۸۳۰ میلادی یک دموکراسی مدرن به رهبری یک پادشاه و قانون اساسی موروثی داشته است. از نظر فرهنگی بلژیک کشوری ناهمگون است که در مرز بین خانواده زبان های رومی و ژرمنی در اروپای غربی قرار دارد. به استثنای جمعیت کوچک آلمانی زبان در بخش شرقی کشور ، بلژیک بین مردمی فرانسوی زبان تقسیم شده است که مجموعاً والون نامیده می شوند (تقریباً یک سوم کل جمعیت) که در پنج استان جنوبی متمرکز هستند. درست در شمال مرز بین برابانت والون و برابانت فلاندری (ولامز) منطقه پایتخت بروکسل که به طور رسمی دو زبانه است اما اکثریت فرانسوی زبان است با تقریباً یک دهم کل جمعیت قرار دارد.

 

سقف چادری

درباره محل اجرای پروژه – بخش دوم

تاریخ بلژیک

بلژیک در سال ۱۸۳۰ میلادی استقلال خود را از هلند اعلام کرد. آلمان در اوایل جنگ جهانی اول بلژیک را اشغال نمود. پس از پنج سال معاهده ورسای استقلال را به بلژیک بازگرداند. با این حال ، آلمان یک بار دیگر منطقه را در طول جنگ جهانی دوم اشغال کرده و با کمک نیروهای آمریکایی و انگلیسی از بلژیک بیرون رانده شد.

در سال ۱۹۵۸ میلادی ، بلژیک با کشورهای همسایه هلند و لوکزامبورگ یک توافقنامه اقتصادی به نام اتحادیه اقتصادی بنلوکس برای ترویج تجارت آزاد در منطقه منعقد کرد که منجر به رشد اقتصادی این کشور گردید. سرانجام در سال ۱۹۹۳ میلادی قانون اساسی بلژیک برای به رسمیت شناختن سه منطقه اداری کشور فلاندر ، والونیا و بروکسل بازنویسی شد.

 

سقف چادری

درباره محل اجرای پروژه – بخش سوم

بلژیک ، پایتخت نهادهای بین المللی

بلژیک و نهادهای سیاسی پیش از آن از عظمت گوتیک دانشگاه‌ های قرون وسطایی و شهرهای تجاری‌ اش و نیز شهرهای کوچک تحت سلطه قلعه‌ ها بر روی رودخانه‌ های پرپیچ‌ و خم شیب‌دار ، از طریق سنت‌ های گسترده‌ اش در نقاشی ، سرشار از انجمن‌های تاریخی و فرهنگی بوده‌اند. موسیقی که یکی از نقاط برجسته رنسانس شمالی در قرن شانزدهم بود به کمک آن به هنرهای قرن بیستم و حفظ فرهنگ عامیانه دوران گذشته اضافه گردید.

بلژیک برای قرن ها میدان اصلی نبرد اروپا بوده است ؛ به ویژه در دوران مدرن در طول نبرد واترلو (۱۸۱۵ میلادی) و دو جنگ جهانی قرن بیستم. با توجه به مساحت و جمعیت بلژیک ، امروزه یکی از صنعتی ترین کشورهای اروپاست. این کشور عضو اتحادیه اقتصادی بنلوکس (همراه با هلند و لوکزامبورگ) ، اتحادیه اروپا (EU) و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است. (سازمان‌هایی که همگی دارای مقرهای خود در شهر پایتخت بروکسل یا نزدیک به آن هستند.)

 

آب و هوای بلژیک

بلژیک دارای آب و هوای معتدل و دریایی است که عمدتاً تحت تأثیر توده های هوای اقیانوس اطلس است. تناوب سریع و مکرر توده‌های هوای مختلف که توسط جبهه‌ها از هم جدا شده‌اند، به بلژیک تنوع قابل‌توجهی در آب و هوا می‌دهد

 

سقف چادری

درباره محل اجرای پروژه – بخش چهارم

موقعیت جغرافیایی بلژیک

این کشور در مجموع ۱۳۸۵ کیلومتر مرز زمینی با همسایگان خود دارد. از شمال به هلند ، از شرق به آلمان ، از جنوب شرقی به لوکزامبورگ و از جنوب به فرانسه محدود می شود. بلژیک همچنین حدود ۶۰ کیلومتر خط ساحلی در دریای شمال دارد. بلژیک به طور کلی یک کشور کم ارتفاع است، با یک دشت ساحلی وسیع که در جهت جنوب شرقی از دریای شمال و هلند امتداد می یابد و به تدریج به تپه ها و جنگل های آردن در جنوب شرقی می رسد، جایی که حداکثر ارتفاع آن ۶۹۴ متر است.

 

سقف چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام