سقف پارچه ای مرکز تجاری

یکی از مهم ترین کاربری های سقف چادری به منظور پوشش فضاهای باز در مراکز خرید می باشد. به هنگام ساخت یک مرکز خرید با فضایی باز در اسپانیا یکی از مشکلات آن پوشش فضاها به هنگام تابش نور خورشید در تابستان ها بوده و جهت برطرف کردن آن تصمیم به اجرای سیستم سازه پارچه ای گرفته شد. این مجموعه شامل چندین خیابان در اطراف مرکز تجاری بوده و تعداد ۶۰ سازه چادری بعنوان پوشش آن گنجانده شده است ، به طوری که جهت نقاط اتصال از دیواره های کناری به وسیله کابل کششی و اتصالات فولادی مقاوم و ضد زنگ استفاده شده است.

 

طراحی سقف پارچه ای

سازه های پارچه ای دارای ارتفاع ۸ متر از کف خیابان موجود با متراژ ۳۰۰۰ متر مربع سایبان پارچه ای مقابل ۱۸۰ فروشگاه این خیابان را تحت پوشش خود قرار می دهد . طرحی که مورد انتخاب کارفرما قرار گرفت سایبان چادری زین اسبی می باشد و از ۴ نقطه به دیوار اتصال می بابد. همچنین برای طراحی آن از نرم افزار تخصصی این کار بهره گرفته شده است. مدت زمان اجرای سازه های پارچه ای ۲۰ روز به طول انجامید و حدود ۳۰۰۰ متر مربع به عنوان فضای کل تحت پوشش به کار می رود.

 

سقف پارچه ای

پارچه مصرفی و مشخصات فنی آن

تمامی اتصالات برش پارچه از جوش کیفیت بالا HF  می باشد و می توان سقف چادری را جزو سازه های دائم با مدت بهره برداری بیش از ۱۴ سال در نظر گرفت. مقاومت پارچه بسیار بالا بوده و هر ۵ سانتی متر از عرض آن توانایی تحمل ۴۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد که به همین دلیل بعنوان سازه های دائم طبقه بندی می شود. سازه های چادری با توجه به سبکی و زمان اجرای کم همواره مورد استقبال کارفرمایان قرار گرفته که می تواند نیاز آن ها را برای پوشش فضایی دلنشین با کاربری های فراوان از جمله سقف چادری کافی شاپ ، سقف رستوران ، سایبان پارکینگ و آلاچیق ویلایی برآورده سازد.

سقف پارچه ای

سقف پارچه ای

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام