طراحی سازه ای سایبان چادری

سایبان چادری ساخته شده یکی از عظیم ترین سازه های چادری نصب شده در کشور ترکیه می باشد. این آمفی تئاتر گنجایش ۲۵۰۰ نفر برای برگزاری مراسمات را داشته و مهندسین با توجه محل نصب و توپوگرافی این سقف چادری را طراحی کرده اند. ارتفاع ستون های میانی به کار رفته در پروژه ۲۴ متر می باشد که به صورت خرپایی هر دو خیمه چادری را نگه داشته است ؛ جنس سازه استفاده شده از جنس فولاد ST37 بوده است.

سایبان چادری

سایبان چادری

توضیحات فنی استراکچر

سایبان پارچه ای توسط کابل ها و بولت هایی که در اطراف سازه قرار داده شده اند از چندین نقطه کشیده شده و پیش تنیدگی ایجاد شده است.  برای اینکه سازه چادری مورد نظر استحکام کافی را در برابر بارها برخوردار باشد ، چندین ستون کناری نیز در مقابل ساختمان نصب شده است. این سازه چادری توسط کابل های ضخیم دارای مقاومت زیاد به ستون های این سقف پارچه‌ای متصل گردیده است.

با توجه به وجود نیروهای متمرکز در قسمت فوقانی سازه چادری در محل اتصال دو پارچه به یکدیگر از یک سری صفحه‌ های اتصال فلزی استفاده گردیده تا باعث پارگی در قسمت اتصال و محل دوخت و پرس پارچه ها به یکدیگر نشود. همچنین جهت افزایش مقاومت در قسمت بالایی از پارچه ضخیم تر و در قسمت پایین از پارچه با ضخامت کمتر استفاده شده تا در عین سبکی مقاومت مورد نظر نیز بدست آید.

سایبان چادری

 مشخصات پروژه سایبان چادری آمفی تئاتر

جنس پارچه به کار گرفته شده از نوع دو لایه pvc و pvdf  دارای مقاومت در برابر اشعه uv  می باشد.  این سقف چادری مساحتی در حدود سه هزار متر مربع را پوشش داده است و طول عمر آن با توجه به  طراحی‌ های انجام شده ۲۵ سال در نظر گرفته شده است.

در سازه چادری این آمفی تئاتر از طرح خیمه دوقلو استفاده شده که از فرم های مورد پسند در سازه های پارچه ای به شمار می‌رود و از مسافت دورتر قابل رؤیت و تماشا می باشد که این ویژگی منجر به جذب مشتری به محل مورد نظر می شود.

سایبان چادری

سایبان چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام