سازه پارچه ای کششی

سایبان پارچه ای یکی از نمونه های پرکاربرد سازه های چادری محسوب می گردد. در یکی از بیمارستان های مهم و وسیع کشور کانادا ، وجود سایبان هایی جهت تسهیل اقامت و مراجعه به بخش های بیرونی بیمارستان بسیار ضروری به نظر می رسید. بر اساس نیاز و بررسی های به عمل آمده ، سایبان چادری کششی جهت نصب در موقعیت های مورد نظر انتخاب گردید.

سایبان پارچه ای

سایبان پارچه ای

پارچه مصرفی

پارچه اصلی پوشش از نوع پارچه کششی PTFE  بوده و در مقابل نفوذ اشعه مضر خورشید بسیار مقاوم می باشد. ذکر این نکته ضروری است که در یک محیط با ضرورت رعایت نکات بهداشتی ، وجود یک سایبان پارچه ای بسیار مفید می باشد

 

سایبان پارچه ای

آلاچیق های پارچه ای کششی

سازه پارچه ای مذکور دارای اسکلتی از نوع لوله های فولادی با مقاومت بالا جهت سازه اصلی می باشد. قسمت های فلزی این سازه پس از نصب توسط دو لایه رنگ اپوکسی در مقابل رطوبت مقاوم گردید. سایبان چادری ورودی اصلی این بیمارستان در سه جهت بوده و دارای ۶۰ متر طول می باشد.

سایبان پارچه ای

توضیحات تکمیلی

در قسمتی دیگر از بیمارستان به صورت محیطی و در یک مسیر مشخص ، یک سایبان چادری با طول ۹۰ متر در محوطه طراحی و نصب گردیده است. این سایبان خطی و محیطی شرایط تردد را خصوصاً در تابستان برای مراجعان به این مرکز تسهیل می نماید. علاوه بر سایبان های چادری در محل تردد مراجعان ، یک سازه چادری کششی دیگر با کاربری پوشش پارکینگ برای کارکنان این بیمارستان در نظر گرفته شده است و همچنین در کنار این پارکینگ ها ، سایبان چادری کششی با ابعاد ۱۲ در ۶ متر به عنوان یک سقف و آلاچیق چادری جهت استفاده مراجعان و کارکنان طراحی و اجرا گردیده است.از نکات قابل توجه این مجموعه از سایبان های چادری ، دوام و طول عمر بالای آنهاست که به عنوان یکی از مزایای آن محسوب می گردد.

سایبان پارچه ای

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام