سازه چادری کافی شاپ

سایبان چادری کششی استفاده شده در کافی شاپ یک نمایشگاه در هانوفر آلمان جهت تأمین سایه مشتریان در نظر گرفته شده است. قسمت های تشکیل دهنده این سایبان پارچه ای ، سازه فلزی ، کابل ها و قاب خمشی می باشد.

 

طرح کلی سایبان چادری نمایشگاه

شکل سازه چادری نصب شده به صورت مربع است که کنترل فشار و خمش توسط سقف پارچه ای انجام می شود. در اطراف سازه از چندین ستون فلزی جهت پایداری کمک گرفته شده و قاب پیرامونی محل اتصال ، المان های وسط سازه می باشد. در این پروژه سقف پارچه ای به عنوان یک عضو باربر و کششی عمل می نماید.

طراح سازه پارچه ای به جای استفاده از خرپا یا تیر اضافی از ستون های کوتاه معلق جهت تأمین کشش نهایی استفاده کرده است که توسط کابل های به هم وصل شده در مجموعه ای از شبکه کابلی متصل با قاب کناری انجام می شود. ابزاری که وظیفه ایجاد کشش در کابل ها را بر عهده دارد مهار کش متصل شده به پایین ستون های فلزی است که در هنگام نصب نمودن سایبان چادری مذکور به راحتی باز و بسته می شوند.

kavoshts43

اهمیت سرویس های دوره ای سایبان چادری

جهت حفظ پایداری و افزایش عمر در سازه های چادری ، انجام سرویس های دوره ای و رگلاژ اتصالات بسیار ضروری بوده و از آنجایی که شرکت سقف چادری ضمانت سایبان پارچه ای را عهده دار است ، مؤظف می باشد در صورت هر گونه خرابی یا پارگی غیر عمد سازه را به هزینه خود اصلاح و تعمیر نماید ؛ بنابراین می بایست هزینه سرویس دوره ای از سوی کارفرما یا مشتری در مدت زمانی تعیین شده پرداخت گردد تا سازه مورد نظر از گارانتی خارج نگردد. در ضمن شستشوی منظم و ماهیانه پارچه به منظور زدودن آلودگی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سایبان چادری

با توجه به اینکه سازه های پارچه ای از طول عمر ۲۰ – ۱۵ ساله برخوردارند ، پوشش چادری کافی شاپ نمایشگاه هانوفر با توجه به خواست و نظر کارفرما به طور موقت و بهره برداری ۵ ساله در نظر گرفته شده است. برند پارچه سایبان غشایی از نوع ferrari فرانسه با وزن ۷۰۰ گرم در هر متر مربع می باشد که با پوشش دو طرفه pvc ، دارای خاصیت عدم جذب آلودگی و خود تمیز شوندگی در هنگام بارش باران است. مساحت تحت پوشش این پروژه حدود ۱۱۰ متر مربع با ارتفاع ۳ متر می باشد.

 

سایبان چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام