سازه پارچه ای پارکینگ

سایبان چادری ساخته شده با کاربری پوشش محل پارک خودروها در چندین سال اخیر بسیار متداول شده است. سازه چادری نصب شده در بریتانیا که چندین سایبان پارچه ای همانند و یکسان با طول و عرض معین را تشکیل داده ، نمونه ای بارز در راستای تصدیق این موضوع است. این سازه چادری دارای ارتفاع ۱۵ متر و طول ۱۸۰ متر می باشد و از لحاظ معماری گویای یک محیط مناسب با ظاهری مدرن جهت پارک خودوها بشمار می رود.

 

سایبان چادری

استراکچر فلزی

سازه مورد نظر با ظرافت و دقت بالایی ساخته شده است ، چنان که دارای قوس های زیاد و خم و نوردهای متداول بوده و شکل منحصر به فردی به سایبان اجرا شده داده است . سازه های چادری با توجه به تنوع در ساخت آن ها طرفداران فراوانی از جمله کارفرمایان و صاحبان کافی شاپ ها و رستوران ها ، آمفی تئاتر ها ، روف گاردن ها و همین طور فضاهای باز تراس و ویلا ها را به سمت و سوی اجرای چنین سازه های مدرنی کشانده است ؛ به طوری که در سال های اخیر نصب این سازه ها جایگزین سازه های ساخته شده با ورق های گالوانیزه و سیمانی شده است. از مزایای سازه های پارچه ای می توان به سبکی محصول ، سرعت بالا در اجرا و همچنین زیبایی چشم نواز آن اشاره کرد.

سایبان چادری

سایبان چادری

پارچه مصرفی

ظول عمر سقف چادری با اطلاعات ارائه شده از سوی تولید کنندگان پارچه ۱۷ سال می باشد. همچنین نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که با طول عمر ذکر شده می توانیم این سایبان کششی را جزو سازه های دائم طبقه بندی نماییم. پارچه به کار برده شده جهت پروژه مورد نظر دارای وزن ۹۵۰ گرم در هر متر مربع می باشد و مقاومت قابل قبولی را در برابر کشش از خود نشان می دهد. جنس پارچه از نوع پلی استر و با دو لایه پی وی سی در دو طرف آن می باشد. برای محافظت هر چه بیشتر کاربران نیز با یک لایه ضد اشعه uv در رویه ی بیرونی پارچه مستتر شده است. لازم به ذکر است که بیشترین کارایی طرح های هندسی بیان شده در مراکز تفریحی ، ویلا ها و مکان های تجاری می باشد.

 

سایبان چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام