سایبان چادری در رستوران ها

سازه چادری با کاربری سایبان پارچه ای ، با توجه به سبک بودن و انعطاف پذیری آن ، گزینه بسیار مناسبی در پوشش سقف ها می باشد. در سقف یکی از رستوران های پر تردد در کشور اروگوئه ، برای حفظ مراجعان از گزند نزولات جوی و باد ، نیاز به احداث یک سایبان احساس می شد. از طرفی با توجه به برخی نکات استفاده از هر نوع پوششی امکان پذیر نبود. اولین دلیل عدم وجود پلان منظم در سقف بود ؛ دلیل اصلی دیگر محدودیت هایی برای نصب سایبان توسط شهرداری بود. شهرداری صرفاً با سازه های سبک موافقت کرده بود ؛ در نتیجه بهترین گزینه ممکن استفاده از سازه پارچه ای برای این مکان بود.

سازه چادری

جزئیات فنی طرح

این سایبان چادری کششی برای اتصال و پوشش دو قسمت جداگانه تراس دو ساختمان بود. در سازه این سایبان از ترکیب فولاد و چوب استفاده شده است. شکل کلی طراحی این سایبان چادری به فرم یک صدف دریایی بود ؛ جذابیت این سازه نیز به خاطر همین فرم بی نظیرش می باشد. پارچه این سایبان کششی از جنس پلی استر با روکش پی وی سی و قابلیت anti uv آن می باشد که به همه لحاظ امنیت را برای استفاده کنندگان در برابر بارش ها و تابش اشعه مضر خورشید فراهم می آورد.

سازه چادری

توضیحات تکمیلی پروژه

همان طور که ذکر شد در اسکلت فلزی از فولاد به شکل لوله و اتصالات مرتبط استفاده گردید. کشش در پارچه نیز توسط کابل و المان های فلزی تیرها تأمین شده است. همچنین جهت کشش در ناحیه پیرامونی پارچه ها ، از سیم بکسل با پیچ هایی در انتها استفاده گردیده است. این سایبان چادری دارای مساحت ۷۵ متر مربع می باشد. نکته مهم این سازه ، ایجاد جاذبه توریستی برای مراجعان به این محل پرتردد و پرکابرد بوده است. از لحاظ زیبایی دیداری معماری نیز شکل صدفی آن قابل توجه و منحصر به فرد است.

 

سازه چادری

تماس با ما

شرکت کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام