سازه چادری معبر

سایبان پارچه ای به عنوان یکی از حالات سازه چادری جهت ایجاد پوشش مناسب در محل تردد و توقف عابران و مراجعان مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در یکی از شهر های انگلیس یک سایبان چادری در طول ۱۵۰ متر جهت پوشش محل ورودی یکی از مراکز تفریحی مورد استفاده قرار گرفت. نحوه طراحی این سایبان به گونه ای است که یک محیط تقریباً محافظت شده از محیط را فراهم می آورد . این موضوع با توجه به استفاده میهمانان VIP  از این معبر ، بسیار مهم و از نقاط قوت آن محسوب می گردد.

سایبان پارچه ای

سازه چادری بهم پیوسته

این سایبان چادری دارای قوس ها و ترکیب زیبایی از انواع تقارن خطوط را دارا می باشد. از این لحاظ نیز زیبایی بصری جالبی را در مجموعه ایجاد کرده است. حس امنیت در هنگام عبور از این کریدور سرپوشیده نیز به عنوان نکات بارز و ارزنده این سازه پارچه ای محسوب می گردد. علاوه بر شکل کلی این سازه که به صورت خطی از سایبان های ساده می باشد ، در ابتدا و انتهای آن نیز از دو آلاچیق چادری وارونه بهره گرفته شده است. ترکیب زیبای بین این سایبان با گلکاری های اطراف جلوه ویژه ای به آن بخشیده است.

سایبان پارچه ای

اطلاعات فنی پروژه – استراکچر و پارچه مصرفی

در ساخت این سایبان ، از پروفیل های فولادی به شکل لوله با رنگ آمیزی مناسب استفاده شده است. پارچه مورد استفاده در آن نیز از نوع پلی استر با روکش دو طرفه PVC  و لایه مقاوم در برابر اشعه مضر خورشید می باشد. مقاومت بالای این نوع پارچه در برابر تابش نور شدید خورشید و تحمل رطوبت بالا به عنوان مزایای اصلی این نوع پارچه به عنوان قسمت اصلی سایبان پارچه ای محسوب می شود. از طرفی نورپردازی زیبایی که در این سایبان انجام شده ، نمای بسیار زیبایی را در شب برای این مجموعه و محوطه اطراف ایجاد نموده است.

 

سایبان پارچه ای

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام