سازه چادری با کاربری سایبان پارچه ای

سازه چادری در فرم سایبان پارچه ای ، با رویکرد ایجاد یک سقف مناسب برای پوشش انواع فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. در یکی از مدارس کشور بلژیک ، و در قسمتی از ساختمان که عنوان کریدور ارتباطی بود ، تصمیم به اجرای یک سقف و سایبان گرفته شد.

این کریدور در واقع محل عبور دانش آموزان بوده و به این منظور بایستی یک سقف مناسب برای آن در نظر گرفته می شد. سقفی که بدون اجرای ستون های جدید و با شفافیت مناسب بوده و در بحث کاهش مصرف انرژی نقش مهمی ایفا کند

با توجه به تمام تفاسیر، سازه پارچه ای با کاربری سایبان چادری توسط مدیران مجموعه انتخاب گردید. این سایبان چادری ، بدون نیز به ستون های اضافی و صرفا با کمک اتصال به ستونهای بتنی موجود اجرا گردید. پارچه مورد استفاده به نوعی بوده که قابلیت عبور نو را داشته و فضایی مناسب را برای عبور دانش آموزان فراهم می آورد.

پارچه مورد استفاده از جنس پلی استر بوده که دارای دو روکش در دو طرف خود و از جنس PVC دارد. وجود روکش PVC باعث افزایش مقاومت پارچه در کشش و تابش نور خورشید و از همه مهمتر در برابر رطوبت و بارش نزولات جوی می گردد.مساحت تحت پوشش ااین کریدور مسقف با کمک سایبان چادری ، با طول حدود ۵۰ متر و عرض ۱۲ متر مساحتی در حدود ۶۰۰ متر مربع را تحت پوشش خود قرار داده است.

لازم به ذکر است در کنار کارکرد اصلی این سقف ، بحث المان زیبای معماری آن نیز به چشم می آید.


سازه چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام