آلاچیق چادری تالار

محل اجرا: کرج-کمال شهر-تالار پارسا

کاربری: آلاچیق چادری

مساحت : ۲۵۰ متر مربع

تاریخ اجرا: تابستان ۱۳۹۷

کرج تالار پارسا - آلاچیق چادری

سازه چادری با طرح آلاچیق

سایبان چادری با طرح های متنوع در شکل ظاهری گزینه ی خوبی برای چیدمان محوطه ها و فضاهای پذیرایی واقع در تالارها و باغ ها محسوب می گردد. از جمله طرح های مورد استفاده که اتفاقاً بسیار کاربر پسند و نوستالژی نیز می باشد ، طرح آلاچیق چادری است. اصولاً آلاچیق های چادری در طرح های متنوعی طراحی و ساخته می شوند که از آن میان دو طرح خیمه چادری و آلاچیق طرح سالن بیشترین استقبال را داشته اند.

 

نقش سایبان چادری در جذب مشتریان و رونق اقتصادی

امروزه استفاده از سازه های چادری با تنوع بالایی که در طرح های خود دارد ، سبب شده تا در اماکن عمومی و تجاری همچون تالارهای عروسی ، هتل ها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، مجتمع های تجاری ، مجموعه های گردشگری و.. تأثیر بسزایی در جذب مشتریان و در راستای آن درآمد مالی مالکین آن ها داشته باشد ؛ از همین رو استقبال از این سازه های غشایی رو به افزایش رفته است.

زیبایی ، ایجاد سایبان ، مدرن سازی فضاها و دکوراتیو کردن آن ها ، تنها بخشی از مزایا و ویژگی های سازه های چادری می باشد که می تواند نقش مهمی را در جذب مشتریان و به تبع آن افزایش رونق اقتصادی اماکن تجاری مختلف داشته باشد.

 

طرح های پرکاربرد سازه چادری در تالارهای عروسی

آلاچیق طرح سالن به دلیل قرارگیری ستون ها در اطراف سازه و نیز آببندی و ایزوله ی کامل فضای مورد استفاده  ، یکی از بهترین گزینه ها برای تالارهای تشریفات و تالارهای عروسی است. خیمه چادری نیز با توجه به عدم محدودیت در ابعاد و اندازه و همین طور مساحت تحت پوششی که می تواند داشته باشد ، انتخابی هوشمندانه برای تالارهای بزرگ عروسی است ؛ چون علاوه بر ایجاد یک سقف یکپارچه و زیبا ، فرمی دکوراتیو را به این گونه اماکن می بخشد.

آلاچیق چادری تالار

درباره پروژه

آلاچیق چادری با طرح خیمه در تالار پارسا واقع در منطقه ی کمالشهر کرج ، توسط شرکت سازه چادری کاوشکام  در مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر مربع طراحی و اجرا گردید. این سایبان چادری با تلفیقی جذاب با محیط اطراف به یک عنصر مهم در جلب و جذب مشتری تبدیل شده است. شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید.

 

معرفی محل اجرای پروژه

منطقه ای که در آن این خیمه چادری بزرگ نصب شده است کمالشهر ، منطقه ای در حومه ی شهر کرج استان البرز می باشد. این منطقه با توجه به نزدیکی به کلان شهر کرج و نیز دارا بودن بسترهای لازم ، یکی از بهترین مناطق برای ساخت تالارهای عروسی و رستوران های بزرگ بوده و هست. اگر کمی با این منطقه آشنایی داشته باشید حتماً می دانید تعداد تالارهایی که در این بخش وجود دارد در کمترین جایی نظیر آن را می بینید.

وقتی تعداد یک حرفه ی شغلی در منطقه ای زیاد باشد ، مطمئناً رقابت هم در آن محدوده سخت خواهد بود. برای آن که مشتریان و مراجعین شما تمایز بارزی را در بین شما و سایر همکاران و رقبا مشاهده کنند می بایست به چند فاکتور مهم توجه داشته باشید. بعنوان مثال برای کسانی که صاحبین تالارهای عروسی هستند ، چند نکته حائز اهمیت است که به شرح آن می پردازیم :

  1. اولین مورد خوانایی و ورودی تالار است که می توان به چشم دید.
  2. دومین گزینه فضای سبز و محوطه ی تالار است که تأثیر مستقیم بر انتخاب شما توسط مشتریانتان دارد.
  3. سومین مسأله کیفیت غذا ، نوع برخورد و تعامل با مشتری و.. است.
  4. چهارمین چیزی که مهم است قیمت خدمات دهی شماست.

باغ تالار پارسا کرج

اگر شما برای برگزاری مراسم خود یا نزدیکانتان به جستجوی اماکن مختلف برای انتخاب تالار عروسی رفته باشید ، قطعاً این حرف را تأیید می کنید که مهم ترین مسأله در انتخاب یک تالار خوب داشتن فضای سبز و همین طور استفاده از المان های معماری مدرن و زیبا در محوطه ی آن است تا چشم هر بیننده ای را به محض ورود به مجموعه خیره نماید.

یکی از المان های معماری که نقش تعیین کننده ای در دکوراتیو نمودن فضای تالارها دارد ، سازه چادری در اشکال مختلف است که مدیریت تالار پارسا با حسن نظر و انتخابی هوشمندانه در مجموعه ی خود از آن بهره برده و همین امر سبب رشد قابل توجه جذب مشتریان ایشان شده است.

تالار پذیرایی پارسا با دارا بودن فضای سبز و محوطه سازی بسیار زیبا در فصل بهار جلوه ای خاص دارد. سالن های عروسی مجزای بسیار شیک همراه مبلمان شیک و طراحی به روز می تواند خود را در نگاه اول در دل عروس و داماد هایی که از این باغ دیدن می کنند جا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام