تالار آرزو ، باغستان شهریار

محل اجرا: باغستان شهریار-تالار آرزو

کاربری : کایت-نمادین

مساحت : ۴۰ متر مربع

تاریخ اجرا : تابستان ۱۳۹۷

سازه چادری تالار آرزو ، باغستان شهریار ، طرح کایت

سازه چادری با طرح کایت

سازه چادری علاوه بر ایجاد سقف های پارچه ای ، اعم از سایبان چادری ، خیمه چادری و …، به عنوان المان معماری در ایجاد زیبایی در محوطه ها نیز کاربرد دارد. از جمله طرح های دکوراتیو سازه های چادری که فرمی نمادین دارد ، طرح کایت است. این فرم زیبا در اشکال مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد. امروزه مهندسین معمار جهت مدرن سازی و خلق المان معماری در فضاهای خود از انواع سایبان های چادری علی الخصوص طرح کایت بهره می برند. از ویژگی های این طرح فرم دکوراتیو و قیمت پایین تر آن در تناسب با سایر طرح های سازه های چادری است.

 

درباره پروژه

در تالار آرزو واقع در باغستان شهریار استان تهران ، مجموعه ای از سایبان های پارچه ای با طرح کایت توسط شرکت سازه چادری کاوشکام طراحی و در چیدمان زیبایی در مسیر عبور مراجعان نصب گردید. این سایبان ها فرمی لوزی شکل داشته و سازه فلزی آن دارای فرمی قوسی می باشد. اگر اهل شهریار باشید و یا به تالار آرزو مراجعه کرده باشید ، خواهید دید که در بدو ورود شما مجموعه ای از سایبان های چادری طرح کایت نصب شده که همین امر سبب خوانایی هر چه بیشتر مجموعه باغ تالار آرزو شده است.

تالار آرزو ، باغستان شهریار ، طرح کایت

نقش سایبان چادری در جذب مشتری

وجود این کایت ها تاثیر زیادی در جلب توجه و بحث گردشگری و جذب مخاطب در این تالار ایفا می کند. این سایبان های پارچه ای به دلیل فرم دکوراتیو خود نقش مهمی را بعنوان المان معماری محوطه ی تالار آرزو ایفا نموده و به گفته ی مالک این مجموعه در جذب مشتریان بالقوه بسیار مفید بوده اند. همانند تمام سازه های چادری ، در این کایت ها از پارچه پلی استر با روکش پی وی سی استفاده شده و به همین دلیل عمر و مقاومت آن افزایش یافته است.

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید.

 

معرفی محل اجرای پروژه

شهریار ، مرکز شهرستان شهریار در استان تهران است. این شهر ، مهم‌ترین شهر در غرب استان تهران است که کیفیت هوای آن از تهران به علت وجود باغات بهتر می باشد. شهریار دارای باغات بسیاری است بوده و محصولات باغی آن بسیار معروف است. این شهر به دلیل داشتن بافت جدید و قرار گرفتن در محیطی نسبتاً ییلاقی و خوش آب و هوا و نزدیکی به کلانشهر تهران ، علاوه بر انبوه‌سازی نظر بخش وسیعی از ویلاسازان را نیز به خود جلب نموده است  ؛ به همین دلیل بهترین منطقه برای ساخت ویلاها و باغ تالارهاست.

شهریارشهریارشهریارشهریار

همان طور که عرض شد با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوای خوبی که شهریار دارد و مجاورت آن با پایتخت ، باغ تالارهای زیادی در این منطقه ساخته شده اند. جالب است بدانید که بسیاری از زوج های جوان نیز جهت برگزاری مراسم عروسی خود باغ تالار را به تالار عروسی در مرکز شهر ترجیح می دهند. باغ تالارهای شهریار با توجه به دسترسی مناسب و تنوع زیاد ، باعث شده تا بسیاری از زوج ها باغ عروسی خود را در این منطقه انتخاب نمایند.

باغ تالار آرزو در محدوده ی باغستان شهریار یکی از همین باغ تالارهای زیباست که به دلیل معماری خاص خود بخصوص در محوطه ی باغ ، مشتریان خاص خود را دارد. پس از بررسی های بعمل آمده توسط مالکین این مجموعه ، تصمیم به نصب المان های معماری خاصی گرفته شد تا به رشد و رونق اقتصادی این تالار کمک شایانی شده و فضای محوطه ی این باغ تالار را مدرن سازی نمایند ؛ از همین رو از شرکت سازه چادری کاوشکام برای این منظور دعوت شد و کارشناسان فنی شرکت نیز پس از بازدید میدانی و با توجه به نیاز کارفرما طرح کایت پرنده را برای این منظور پیشنهاد دادند که مورد تأیید ایشان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام