سایبان چادری رستوران

سازه چادری با ترکیبی از فرم خیمه و آرک در رستورانی در کشور گواتمالا منظره زیبایی را به مجموعه داده است. این طرح زیبا و کاربردی یک فضای روشن و منظره ای دلنشین را جهت مشتریان رستوران فراهم نموده است و مکان مناسبی برای مهمانی ها می باشد.

 

اهداف ساخت سازه چادری رستوران

استفاده از نور خورشید در یک سقف چادری موجب کاهش مصرف در انرژی می شود. جلوگیری و محافظت در مقابل وزش باد و نزولات جوی و همچنین تبادل دما بین دو محیط از دیگر اهداف ساخت این سایبان پارچه ای رستوران می باشد. بکارگیری سازه های پارچه ای به عنوان پوشش فضا در رستوران و کافی شاپ ها در چند سال اخیر رواج یافته است و علت آن نیز سبکی و زیبایی سایبان های چادری و از همه مهم تر زمان کم اجرای آن می باشد.

از آنجایی که توجه به ویژگی های معماری موجب زیباتر شدن یک سایبان پارچه ای خواهد شد ، از همین رو در انواع فرم های گوناگون قابل عرضه بوده که هر کدام با شکل متفاوتی با توجه به نیاز و کاربری مشتری پیشنهاد می گردد. فضای داخلی سازه چادری رستوران گواتمالا جهت فروش و استفاده از نوشیدنی ها مکان مناسبی می تواند باشد.

سازه چادری

ویژگی های پروژه سازه چادری رستوران

مستتر نمودن مساحتی بالغ بر ۱۶۰ متر مربع از سقف رستوران با ابعاد ۱۶*۱۰ توسط پارچه های مرغوب و با کیفیت که توسط شرکت های معتبر داخلی از کشورهای آلمان ، فرانسه ، کره و چین وارد می شود صورت پذیرفته است. پارچه سایبان چادری مورد استفاده در رستوران ار نوع PVC , PVDF بوده و توسط سیم هایی در غلاف پارچه کشیده می شود که وظیفه کشش نهایی را در سازه بر عهده دارند. کار پیش تنیدگی نیز توسط همین کابل های پیرامونی تأمین می گردد. همان طور که ذکر شد در پوشاندن چنین فضایی با سقف پارچه ای مقدار مصالح به کار رفته به میزان حداقلی بوده و این خود یک مزیت برای کاربران این نوع سقف ها می باشد.

 

سازه چادری

درباره محل اجرای پروژه – گواتمالا

گواتمالا کشوری پر از آتشفشان ها ، کوه ها و سواحل در اقیانوس آرام و دریای کارائیب است. از کوه‌ های کوچاماتان در ارتفاعات غربی گرفته تا خطوط ساحلی دریای کارائیب و اقیانوس آرام ، این کشور کوچک با تضادهایی مشخص شده است. سه آتشفشان از ۳۰ آتشفشان گواتمالا هنوز فعال هستند. آتشفشان Pacaya واقع در نزدیکی شهر گواتمالا فعال ترین آتشفشان این کشور است. دریاچه آتیتلان با انفجار یک آتشفشان در بیش از ۸۴۰۰۰ سال پیش و فرو ریختن آن و همچنین تشکیل یک دهانه به وجود آمد. این دریاچه عمیق ترین دریاچه در آمریکای مرکزی است و اعتقاد بر این است که ۳۰۰ متر عمق داشته و ۱۲۵ کیلومتر مربع را تحت پوشش خود قرار می دهد.

این کشور تنها کمی بزرگ تر از ایالت تنسی ایالات متحده می باشد. گواتمالا کشوری کوهستانی است که یک سوم جمعیت آن در روستاهای کوهستانی خنک زندگی می کنند. مناطق پست ساحلی گرم و مرطوب هستند. این کشور با مکزیک ، هندوراس ، السالوادور و بلیز هم مرز است.

 

مردم و فرهنگ

تمدن مایا در ریاضیات و نجوم بسیار پیشرفته بود. مایاها احتمالاً مفهوم صفر را توسعه دادند و با استفاده از هیروگلیف و کلمات کامل ، سوابق مکتوبی را از خود بر جای گذاشتند. در حالی که مورخان مطمئن نیستند که چرا امپراتوری مایا فرو پاشید ، جامعه مایا در قرن دهم شروع به کوچک شدن کرده و به گروه های جداگانه ای تقسیم شد. فرضیات مطرح شده حاکی از آن است که آن ها ممکن است از افزایش جمعیت و یا اثرات خشکسالی رنج برده باشند. زنان مایا به بافتن پارچه های رنگارنگ ادامه می دهند و همان کت و شلواری را که اجدادشان می پوشیدند ، مد می کنند.

بیش از نیمی از جمعیت این کشور بومی هستند. بزرگ ترین گروه از ۲۰ گروه مایا ، Quiché در نزدیکی شهر Quetzaltenango زندگی می کنند که توسط مردم محلی Xela (SHEH-la) نامیده می شوند. بسیاری بر این باورند که نام گواتمالا از کلمه مایا Guhatezmalh گرفته شده است.

 

سازه چادری

درباره محل اجرای پروژه – گواتمالا سیتی

گواتمالا سیتی با نام رسمی گواتمالای جدید که در محلی به عنوان گوات شناخته می شود ، پایتخت و بزرگ ترین شهر گواتمالا و همین طور پرجمعیت ترین شهر این کشور است. گواتمالا سیتی محل شهر مایاها به نام Kaminaljuyu است که در حدود ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد تأسیس شد. پس از فتح اسپانیا شهر جدیدی پایه گذاری شده که در سال ۱۷۷۶ میلادی بعنوان پایتخت پادشاهی گواتمالا انتخاب گردید. در سال ۱۸۲۱ میلادی ، گواتمالا سیتی صحنه اعلام استقلال آمریکای مرکزی از اسپانیا بود و پس از آن به پایتخت استان های متحد آمریکای مرکزی تازه تأسیس (بعدها جمهوری فدرال آمریکای مرکزی) تبدیل شد.

در سال ۱۸۴۷ میلادی گواتمالا خود را یک جمهوری مستقل اعلام کرده و پایتخت آن نیز شهر گواتمالاسینی اعلام شد. این شهر در ابتدا در آنتیگوا گواتمالای کنونی قرار داشت که در سال ۱۷۷۷ میلادی به مکان فعلی خود منتقل شد. گواتمالا سیتی و محل اصلی آنتیگوا گواتمالا تقریباً به طور کامل توسط زمین لرزه های سال های ۱۹۱۷-۱۹۱۸ میلادی ویران گردید. بازسازی های پس از زلزله منجر به ایجاد چشم انداز معماری مدرن تر در این منطقه شده است. امروزه گواتمالا سیتی مرکز سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی گواتمالا است که با ساخت المان های جدید معماری و همچنین استفاده از سازه ها و سایبان های چادری توانسته است با جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی به رونق این منطقه از قاره آمریکا بی افزاید.

 

سازه چادری

درباره محل اجرای پروژه – تاریخ معاصر گواتمالا سیتی

شهر گواتمالا به عنوان مرکز اقتصادی ، دولتی و فرهنگی کشور گواتمالا عمل می کند. این شهر همچنین به عنوان قطب اصلی حمل و نقل گواتمالا ، میزبان یک فرودگاه بین المللی ، فرودگاه بین المللی لا آرورا و به عنوان مبدأ یا نقطه پایانی برای اکثر بزرگراه های اصلی گواتمالا عمل می نماید. این شهر با اقتصاد قوی خود صدها هزار مهاجر روستایی را از مناطق داخلی گواتمالا جذب نموده و به عنوان نقطه اصلی ورود اکثر مهاجران خارجی که به دنبال اقامت در گواتمالا هستند عمل می کند.

علاوه بر طیف گسترده ای از رستوران ها ، هتل ها ، فروشگاه ها و سیستم حمل و نقل مدرن BRT (Transmetro) ، این شهر دارای بسیاری از گالری های هنری ، سالن های تئاتر ، مکان های ورزشی و موزه ها (از جمله برخی از مجموعه های زیبای هنر پیش از کلمبیا) و تعداد فزاینده ای از پیشنهادات فرهنگی می باشد. گواتمالا سیتی نه تنها دارای تاریخ و فرهنگ منحصر به فرد در منطقه آمریکای مرکزی می باشد ، بلکه تمام امکانات مدرن یک شهر در کلاس جهانی را نیز فراهم می کند ؛ از تئاتر IMAX گرفته تا جشنواره فیلم Ícaro (Festival Ícaro) ، جایی که فیلم های مستقل در گواتمالا تولید می شوند که در آمریکای مرکزی برای اولین بار عرضه می شوند.

 

سازه چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام