سایبان چادری مرکز خرید در یونان

ضرورت ساخت سازه های چادری در مرکز خرید با یک استراکچر چوبی به منظور مسقف کردن مجموعه احساس می شد. این مجموعه در مرکز یونان قرار دارد و به منظور آسایش مشتریان و محافظت در برابر آفتاب و بارش باران ساخته شده است.

 

اتصالات نگهدارنده در سازه های چادری

سازه پارچه ای نصب شده با انتخاب طرح خیمه از سوی کارفرما و در یک مقطع دایره ای شکل با قطر ۲۲ متر و مساحتی در حدود ۳۶۰ متر مربع احداث شد. پارچه این سازه کششی که وظیفه مستتر کردن سقف چادری را دارد ، از قسمت بالای سازه چادری توسط تسمه فولادی نورد شده که در مرکز سایبان چادری قرار دارد نگه داشته شده است. رینگ فولادی به وسیله ستون وسط سقف پارچه ای را پیش تنیده می کند که خود آن نیز قابل تنظیم است. تعدادی کابل کششی در قسمت بالای ستون های بتنی قرار داده شده است که وظیفه پایداری این ستون میانی را در اطراف سازه کششی بر عهده دارند.

سازه های چادری

سازه های چادری

پارچه مصرفی

تعداد لایه پارچه استفاده شده در این پروژه سازه چادری تک لایه است و به وسیله خاصیت پیش تنیدگی در برابر بارهای برف و باد مقاومت قابل قبولی دارد. به منظور استحکام بیشتر و اطمینان خاطر در زیر پوشش اصلی از چندین کابل اضافی دیگر به عنوان کابل ایمنی استفاده شده تا در مواقع اعمال بار مانند بار برف جلوی نشست گرفته شود. جنس و نوع پارچه پلی استر با پوشش پی وی سی است که دارای یک لایه اشعه ضد uv در برابر آفتاب می باشد. مقاومت کششی آن ۳۵۰ کیلوگرم در ۵ سانتی متر عرض پارچه و وزن هر متر مربع آن ۸۵۰ گرم است. مقاومت پارچه در برابر آتش نیز آزمایش شده و توسط آیین نامه های جهانی به تصویب رسیده است .

سازه های چادری

مزیت سازه های چادری

مزیت سازه های غشایی را می توان به موجب وجود خطوط ریبا و منحصر به فرد در سایبان پارچه ای اجرا شده که توسط جوش اچ اف که از به هم وصل شدن قسمت های برش خورده پارچه بدست می آید عنوان کرد. این خطوط تشکیل یافته در شب با نورپردازی تخصصی ، زیبایی سازه های پارچه ای را چندین برابر می کند. اجرای پروژه به دلیل دایره ای بودن در پلان نسبت به دیگر پروژه ها هزینه و زمان بیشتری را در برابر نمای زیبای آن متحمل شده است. جالب است بدانید که اجرای سازه های کششی با اشکال مختلف امکان پذیر بوده و سبک بودن این سقف ها مسئولان و کارفرمایان را به ساخت این نوع از پوشش چادری تشویق می نماید.

 

سازه های چادری

درباره محل اجرای پروژه – بخش اول

Cosmos Mall

این مرکز خرید متعلق به گروه بنتل بوده و توسعه یافته است و به راحتی در مالیبونگوه و درایو آفریقای جنوبی در مسیر فرودگاه لانسریا قرار دارد و دسترسی آسانی به جاده اصلی و شلوغ از طریق پل Cosmo Mall دارد که برای ایجاد یک گذرگاه امن از Cosmo City ساخته شده است.

Cosmo Mall تقریباً ۴۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و یک تجربه خرید راحت و ایمن را برای تمام خانواده از خرده فروشی گرفته تا ارائه خدمات مختلفی همچون خدمات کامل بانکی و معاملات عالی برای تمام نیازهای ماهیانه خانوار و خواربار آن ها ارائه می دهد.

 

سازه های چادری

درباره محل اجرای پروژه – بخش دوم

جغرافیای یونان

یونان طولانی ترین خط ساحلی اروپا را دارد و جنوبی ترین کشور اروپاست. سرزمین اصلی دارای کوه‌ها ، جنگل‌ها و دریاچه‌ های ناهموار است ؛ اما این کشور به خاطر هزاران جزیره که در شرق دریای آبی اژه از جنوب دریای مدیترانه و در غرب دریای ایونی قرار دارند به خوبی شناخته شده است. این کشور به سه منطقه جغرافیایی تقسیم می شود: سرزمین اصلی ، جزایر و پلوپونز ، شبه جزیره جنوب سرزمین اصلی.

رشته کوه پیندوس در سرزمین اصلی شامل یکی از عمیق ترین دره های جهان به نام تنگه ویکوس است که ۱۱۰۰ متر عمق دارد. کوه المپوس بلندترین کوه یونان با ارتفاع ۲۹۱۷ متر از سطح دریا است. یونانیان باستان معتقد بودند که این مکان خانه خدایان است. کوه المپوس اولین پارک ملی یونان است.

 

مردم و فرهنگ

زندگی خانوادگی بخش بسیار مهمی از زندگی در یونان است. کودکان اغلب حتی پس از ازدواج با والدین خود زندگی می کنند. یونانی ها عمری طولانی دارند و تصور می شود که رژیم غذایی متنوع آن ها از زیتون ، روغن زیتون ، گوشت بره ، ماهی ، ماهی مرکب ، نخود و مقدار زیادی میوه و سبزیجات باعث شده تا آن ها را سالم نگه دارد. نزدیک به دو سوم مردم این کشور در شهرهای بزرگ زندگی می کنند. آتن بزرگ ترین شهر آن است. پارتنون ، معبد الهه آتنا در بالای آکروپولیس به دلیل آلودگی و باران اسیدی در حال خراب شدن است. درختان زیتون بیش از ۶۰۰۰ سال است که در یونان کشت می شوند. جالب است بدانید که هر روستایی باغ های زیتون مخصوص به خود را دارد.

 

طبیعت

بیشتر کشور در زمان های نه چندان دور جنگلی بوده است. امروزه این جنگل‌ها را می‌توان عمدتاً در دامنه‌ های پیند و رودوپ یافت. یونان دارای ده پارک ملی است و تلاش برای حفاظت از بناهای طبیعی و تاریخی در آن وجود دارد. پارک‌ های دریایی به حفاظت از زیستگاه‌ های دو تا از در معرض خطرترین موجودات دریایی اروپا یعنی لاک‌پشت و فوک راهب کمک می‌کنند. خط ساحلی طولانی و آب شفاف ، یونان را به مکانی ایده آل برای مشاهده ستاره های دریایی ، شقایق های دریایی ، اسفنج ها و اسب های دریایی که در جلبک های دریایی پنهان شده اند تبدیل کرده است.

 

تاریخ

اولین تمدن بزرگ در یونان فرهنگ مینوی در جزیره کرت در حدود ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بوده است. نقاشی‌ های دیواری یافت شده در ویرانه‌ های کاخ کنوسوس افرادی را نشان می‌دهد که روی یک گاو نر در حال حرکت به عقب برمی‌گردند. مینوی ها در سال ۱۴۵۰ قبل از میلاد توسط میسنی ها از سرزمین اصلی فتح شدند.

در زمان های قدیم این کشور به ایالت های مختلف تقسیم می شده است که توسط اشراف زادگان اداره می شد. بزرگ ترین آن ها آتن ، اسپارتا ، تبس و کورینت بودند. هر ایالت قلمرو اطراف یک شهر را کنترل می کرد. آن ها اغلب در حال جنگ با یکدیگر بودند. آتن تبدیل به قدرتمندترین شهر زمان خود شد و در سال ۵۰۸ قبل از میلاد ، جامعه سیستم جدیدی از حکومت را توسط مردم به نام دموکراسی ایجاد کردند ، اما در این مدت فقط مردها حق رأی داشتند.

 

یونان ، مبدأ بازی های المپیک

اولین بازی های المپیک در سال ۷۰۰ قبل از میلاد در شهر جنوبی المپیا برگزار شد. برای احترام به زئوس پادشاه خدایان ، فقط مردان می توانستند در مسابقاتی مانند دوی سرعت ، پرش طول ، دیسک ، پرتاب نیزه ، کشتی و ارابه رانی و.. شرکت کنند. این بازی ها در سال ۳۹۳ پس از میلاد توسط رومیان ممنوع شد ، اما دوباره در سال ۱۸۹۶ میلادی در آتن آغاز گردید. یونان برای بیش از ۲۰۰۰ سال توسط بیگانگان اداره می شد که با غلبه رومیان بر یونانیان در قرن دوم شروع شد ؛ سپس پس از تقریباً ۴۰۰ سال تحت سلطه ترکیه ، یونان در سال ۱۸۳۲ میلادی استقلال یافت.

 

سازه های چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام