سازه چادری بهم پیوسته

آلاچیق چادری در سال های اخیر  در کشور های آمریکایی که اکثر روز های سال میانگین دمایی بالایی دارند بسیار متداول بوده است. برای تماشای مسابقات باشگاهی اسب دوانی گواتمالا و همچنین آسایش تماشاگران به جهت در امان ماندن از تابش نور خورشید و بارش باران ترجیح داده شد سازه های چادری را برای این مکان به کار گیرند ، چرا که سازه چادری با داشتن زیبایی ، نصب سریع و آسان و همچنین ضد اشعه uv بودن پارچه مناسب ترین انتخاب برای کارفرما به منظور پوشش و سایبان سقف می باشد.

 

آلاچیق چادری

درباره پروژه

تماشاگران باشگاه اسب دوانی گواتمالا به هنگام اجرای مسابقات با بهره بردن از سایه سقف چادری مورد نظر حین تماشای مسابقه هیجان بخش لذت کافی ببرند ؛ علاوه بر آن زیبایی و هم خوانی آلاچیق چادری با محیط پیرامون حس خوب و منحصر به فردی به تماشاگران القا می کند. در پروژه اجرایی مورد نظر سازه پارچه ای تعداد ۳ آلاچیق پارچه ای در کنار یکدیگر مجموعه را تحت پوشش خود قرار داده است . پوشش پارچه ای از یک طرف توسط دیوار پیرامونی و از سمت مقابل به وسیله دستک های فلزی نگه داشته شده است تا فرم سه قله را به خود بگیرد و شکل ظاهری خود را حفظ نماید.

آلاچیق چادری

آلاچیق چادری

مشخصات فنی

همان طور که در تصاویر مشخص است چادر توسط بازوهای فولادی مهار شده و از هیچ گونه سیم کششی به علت وجود اسب ها و خطر آفرین بودن در پروژه استفاده نشده است. جنس پارچه از نوع پلی استر و پی وی سی دارای ورن ۶۰۰ گرم در هر متر مربع می باشد . این آلاچیق چادری در زمینی به مساحت ۱۱۰ متر مربع و به طول ۲۰ متر و برای سرعت باد ۱۰۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است. همچنین شایان ذکر است که این سایبان چادری در ارتفاع ۵ متری از سطح زمین نصب گردیده است. طول عمر سازه برابر با ۲۰ سال در نظر گرفته شده که از این حیث دارای سازه های با طول عمر بالا بشمار رفته و بعنوان یک سازه دائمی مطرح می باشد.

آلاچیق چادری

آلاچیق چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام