محل اجرای پروژه : شهر فرش ، تهران

تاریخ اجرای پروژه : ۱۳۹۶/۰۱/۲۰

مساحت : ۴۵ متر مربع

کاربری : سازه پارچه ای دکوراتیو – المان ورودی

سازه پارچه ای دکوراتیو

شرکت سازه چادری کاوشکام خدمات گسترده ای شامل مشاوره ، ساخت و نصب انواع سازه های چادری کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در همین راستا طراحی و اجرای یک سازه پارچه ای کششی با فرم زین اسبی ( دو قوسی ) در فود کورت شهر فرش ۲ در مجتمع صبا مال تهران در دستور کار قرار گرفت. این سازه پارچه ای کششی و دکوراتیو به منظور افزایش جذابیت بصری در فضای فود کورت و ایجاد تنوع در این مکان ساخته شد. با توجه به  پلان نیم دایره ای پیشخوان کافی شاپ فرم زین اسبی برای این سازه کششی انتخاب گردید. فرم زین اسبی یکی از فرم های بسیار پرکاربرد برای سازه های چادری می باشد که با ایجاد سطحی دو قوسی دارای خواص دکوراتیو مناسبی است.

 

مشخصات فنی پارچه مصرفی در سازه چادری

پارچه کششی مورد استفاده در این پروژه از نوع PE-PVC-PVDF  و به رنگ سفید بوده تا امکان نورپردازی بر روی آن نیز وجود داشته باشد. استراکچر فلزی پیرامونی سازه چادری تماماً به صورت نورد شده و منحنی هستند. با توجه به عدم  وجود نیروهای معمول وارد بر سازه چادری این پارچه کششی دکوراتیو که در یک محیط بسته و داخلی اجرا شده ، تنها برای نیروهای پیش تنیدگی مورد نیاز جهت ایجاد فرم مورد نظر در سازه چادری انجام شد و سایر نیروها شامل وزن برف و فشار باد لحاظ نشده است. این پارچه کششی به مساحت ۴۵ متر مربع ساخته شده است. در پرس قطعات پارچه کششی از روش جوش فرکانس بالا ( High Frequency ) استفاده گردیده است و تمامی اتصالات پارچه به سازه بصورت پیچ و مهره می باشند.

 

درباره محل اجرای پروژه سازه چادری

مرکز خرید و شهر فرش صبا مال یا شهر فرش شعبه میدان حر یکی از برجسته ترین شعبه های شهر فرش تهران است که در خیابان کارگر جنوبی بعد از میدان حر در مرکز خرید صبامال واقع شده است. مرکز خرید صبا یک مرکز خرید زیبا و جذاب در خیابان کارگر جنوبی تهران است. مرکز خرید صبامال ۱۵۰۰۰ متر مربع دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی ، هایپر استار (هایپر مارکت) ، شهربازی سرپوشیده ، سینما ، فودکورت و رستوران ، شهرفرش ، بخش های تجاری ، سالن زیبایی و سالن بدنسازی و تناسب اندام می باشد. از برندهای مطرح صبا مال می توان به شهرفرش ، هایپر استار ، کیف دیوید جونز و پوشاک دایان اشاره کرد.

سازه چادری در شهر فرش صبا مال

ویژگی های مرکز خرید صبا سازه چادری

در زیر برخی از قابل توجه ترین ویژگی های مرکز خرید صبا آورده شده است :
✔️ ۱۱۰۰۰ متر مربع هایپراستار (بازار) مطابق با استانداردهای جهانی
✔️ زمین بازی سرپوشیده
✔️ شهر فرش بصورت یکجا در طبقه اول واقع شده است.
✔️ بیش از ۱۰۰۰ جای پارک سرپوشیده
✔️ ۴۰ واحد تجاری در اندازه های مختلف برای استفاده برندهای معتبر
✔️ ایجاد بزرگ‌ترین سالن ورزشی در مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با بهترین تجهیزات
✔️ یکی از مجهزترین پردیس های سینمایی کشور
✔️ دسترسی چندگانه از طریق مترو و حمل و نقل عمومی

 

دسترسی آسان به شهر فرش صبامال

همان‌گونه که عرض شد مجتمع تجاری ، تفریحی و پارکینگ طبقاتی صبا در منطقه ۱۱ شهر تهران ، نزدیک خیابان کارگر جنوبی واقع شده است. وجود دو ایستگاه مترو در شمال غربی (ایستگاه حر میدان) و شمال شرقی (ایستگاه دانشگاه افسری امام علی) ، بزرگراه نواب ، خیابان امام خمینی ، خیابان کارگر و خیابان ابوسعید و کمالی و.. دسترسی به صبا مال را بسیار آسان نموده است. فاصله کم تا بازار اصلی تهران نیز از ویژگی های خاص آن بشمار می رود.

شهر فرش شعبه 2 ، صبا مال

شهر فرش صبامال سازه چادری

همان‌طور که می دانید هدف از تأسیس شهر فرش ، عرضه و فروش فرش ماشینی، فرش دستباف ، فرش ابریشمی ، قالیچه و هر نوع اقلام دیگر این‌چنینی در یک محیط لاکچری با برندهای مختلف سراسر ایران بوده تا افرادی که قصد خرید فرش دارند در یک مجموعه کامل با طرح و نرخ‌های متنوع اقدام به خرید کنند. از مزایای خرید از شعب شهر فرش امکان خرید اقساطی فرش با چک صیادی بوده که برای تازه عروس و دامادها و همین‌طور کارمندان دولتی سهولت زیادی ایجاد می کند. شایان ذکر است که عکسبرداری و تصویریرداری از محصولات در تمامی قسمت های شهر فرش ممنوع است ، پس قبل از رفتن به این نکات توجه بفرمایید.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام