سقف پارچه ای ویلا –  شهرک افشاریه کرج

محل اجرا : کرج – افشاریه

کاربری : سقف پارچه ای ویلا

مساحت : ۲۵ متر مربع

تاریخ اجرا : تابستان ۱۳۹۵

سقف پارچه ای ویلا طرح آرک قوسی

سقف پارچه ای ویلا

سقف پارچه ای به عنوان یک سایبان چادری دارای فرم های متنوعی به لحاظ ظاهری می باشد. از جمله این فرم ها می توان به طرح هایی همچون آلاچیق چادری ، خیمه چادری ، آرک قوسی ، آرک طره ای ، کایت ، پارادایس ، تترا ، هگزا ، لاله ، پاگودا ، فلورا ، سان شید ، رویال و.. اشاره کرد. یکی از طرح هایی که در ویلاها کاربرد فراوانی دارد آرک می باشد. آرک ها با توجه به فرم خاص خود بعنوان سایبان پارکینگ خودرو و یا سایبان حیاط ویلا استفاده می گردند. طرح آرک طره ای به ذلیل عدم وجود ستون های جلویی فضای بیشتری را دراختیار کاربران خود جهت پارک خودروها قرار می دهد.

سقف پارچه ای ویلا

سقف پارچه ای ویلا

درباره پروژه

در یک پروژه واقع در منطقه افشاریه کرج سایبان مذکور با کاربری سقف پارچه ای با فرم آرک قوسی توسط شرکت سازه چادری کاوشکام در تابستان ۱۳۹۵ با مساحتی در حدود ۲۵ متر مربع طراحی و اجرا گردید. کارفرمای محترم جهت سایبان برکه ای که در حیاط ویلای خود وجود داشت با شرکت کاوشکام تماس گرفت تا بتواند با ایجاد یک سازه چادری علاوه بر ایجاد سایه برای برکه مورد نظر و همین طور کاربران و مالکین ویلای مذکور ، به مدرن شدن فضای بیرونی ویلا نیز کمک نماید. کارشناسان این شرکت پس از بازدید و بررسی میدانی پروژه و همچنین شنیدن نیازهای کارفرما ، طرح آرک قوسی را به ایشان پیشنهاد دادند که مورد تأیید ایشان قرار گرفت.

سقف پارچه ای ویلا

پارچه مورد استفاده و استراکچر

در ساخت سازه فلزی این سایبان از پروفیل های لوله با سطح مقطع ۱۱۲ میلی متر و ضخامت ۴ میلی متر بهره برده اند. رنگ سازه بصورت کوره ای بوده تا بتواند علاوه بر ظاهر یکدست در رنگ آمیزی ، هارمونی مناسبی را با پارچه داشته باشد. جهت نصب سازه به گونه ای انتخاب گردید که کمترین زاویه را با خورشید داشته باشد. در این پروژه از پارچه ای با جنس پلی استر استفاده شده که کمپانی سازنده از روکش پی وی سی در دو طرف آن جهت بالا بردن مقاومت کشسانی پارچه بهره برده است. برند پارچه مصرفی مهلر آلمان می باشد که یکی از مشهورترین کمپانی های تولید کننده پارچه های کششی در جهان است. برای مهار پارچه و اتصال آن به سازه از یک سری قطعات مخصوص ضد زنگ استفاده شده تا بتواند کشش لازم را در سقف پارچه ای ایجاد نماید.

 

سقف پارچه ای ویلا

محل اجرای پروژه – شهرک افشاریه کرج

در همسایگی طاووسیه روستایی به نام افشاریه وجود دارد که یکی از دهستان های چهارباغ و رامچین محسوب می شود. تنها ۲۰ دقیقه با کردان فاصله دارد. در واقع افشاریه یکی از کم جمعیت ترین روستاهای این منطقه است. فقط ۴۰۰ نفر اینجا زندگی می کنند! البته در فصل تعطیلات و تابستان جمعیت این منطقه چند برابر می شود. به دلیل طبیعت زیبا و آب و هوای عالی به یکی از محبوب ترین مکان های اجاره ای برای تعطیلات با رودخانه و باغ های اطراف تبدیل شده است. فاصله افشاریه تا تهران یک ساعت و نیم بیشتر نیست. برای رفتن به افشاریه باید از جاده قدیم هشتگرد استفاده کنید. فاصله نزدیک با تهران و اجاره ویلاهای ارزان در اینجا آن را به یک جایگزین اقتصادی تر برای کردان تبدیل کرده است.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام