سایبان پارکینگ کردان کرج

محل اجرا : کردان – کرج

کاربری : سایبان پارکینگ

مساحت : ۳۰ متر مربع

تاریخ اجرا : بهار ۱۳۹۹

سازه چادری

سایبان خودرو

سایبان پارکینگ جزو غیر قابل انکار یک محوطه سازی خصوصا در مورد ویلاها می باشد. بهترین گزینه جهت ایجاد یک سایبان ، استفاده از سازه چادری می باشد. امروزه با توجه به افزایش استفاده از ماشین و به تبع آن بالا رفتن قیمت خودروها ، وجود یک سایبان ماشین که بتواند خودروی ما را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و موارد جانبی محافظت نماید یک مزیت است. بنابراین با داشتن یک سایبان پارکینگ مناسب می توانیم با خیال راحت از خودروی خود در فصول مختلف سال لذت ببریم.

سازه چادری پارکینگ

سایبان پارکینگ کردان کرج

آلاچیق چادری نصب شده در محوطه ی یک ویلا در منطقه کردان کرج ، به عنوان یک سایبان پارکینگ در بهار ۱۳۹۹ و در ابعاد ۵ در ۶ متر توسط شرکت سازه چادری کاوشکام طراحی ، تولید و اجرا گردید. با توجه به نیاز کارفرما و نیز شرایط اقلیمی محل اجرای پروژه ، از پارچه mrhler آلمان و با روکش pvc در دوطرف آن استفاده شده است. همچنین برای ایجاد مقاومت بیشتر سازه ، اسکلت فلزی این سایبان توسط رنگ اپوکسی و ضد زنگ زینک ریچ به طور کامل پوشانده شد.

بطور کلی در مناطقی که دارای آب و هوای نامساعد در فصول مختلف سال باشند و بارش های باران و برف و به تبع آن رطوبت بالایی در محیط وجود داشته باشد ، از رنگ های مخصوصی همانند زینک ریچ ، اپوکسی ، پلی اورتان ، پلی آمید و.. استفاده می شود تا مقاومت سازه را در برابر خوردگی و زنگ زدگی بالا ببرد. این رنگ ها به رنگ های صنعتی نیز معروفند که در کارخانجات خودرو سازی و صنایع مختلف فلزی و فولادی از آن بهره می برند.

 

انتخاب طرح

پس از بازدید پروژه و بررسی محل اجرای آن توسط کارشناسان فنی شرکت سازه چادری کاوشکام ، کارفرما در محوطه ای محصور شده با دیوار که در کنار ویلای خود بود ، تقاضای نصب سایبانی برای پارکینگ خودروی خود را داشت. با توجه به نیاز ایشان و نیز محل نصب سایبان ، طرح های مختلفی ارائه شد تا در نهایت آلاچیق طرح سان شید مورد تأیید ایشان قرار گرفت. از مزایای این طرح فضای بیشتر بدون سازه و ستون های مزاحم دیگر است که می تواند محوطه ای بزرگتر را بوجود آورده و در اختیار کاربران خود قرار دهد.

سازه چادری

سایبان ماشین کرج

سایبان پارچه ای مورد نظر با طرح سان شید اجرا شده است. این نوع طرح ها با توجه به عدم وجود ستون مزاحم در مرکز سازه ، بهترین گزینه برای سایبان های استراحت و سایبان های پارکینگ علی الخصوص ویلاها که عموماً با کمبود جای پارک مواجه هستند می باشد. شایان ذکر است که این سازه چادری علاوه بر ایجاد سایبان برای پارکینگ خودروها می تواند با توجه به کاربری محل نصب خود یعنی ویلا ، بعنوان سایبان فضای باز برای استراحت و لذت بردن کاربران خود مورد استفاده قرار گیرد. درواقع شما می توانید با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهید! و این یعنی صرفه جویی اقتصادی در فضا و منابع مالی!

 

اطلاعات فنی پروژه

ارتفاع حداکثری در زیر این سایبان چادری در حدود ۲٫۸ متر بوده و از این جهت دارای مطلوبیتی مفید برای پارک انواع خودروها می باشد. این ارتفاع طبق استاندارد آیین نامه های ساختمانی برای پارکینگ ها بوده که شرکت کاوشکام با توجه به تجربه ی نسبتاً طولانی در زمینه ی پروژه های عمرانی و ساختمانی ، خود را ملزم به اجرای دقیق و اصولی این قوانین می داند.

ما در شرکت سازه چادری کاوشکام برآنیم تا کلیه ی مقررات و آیین نامه های سازه ای و ساختمانی را مطابق با آخرین تغییرات اعمال شده به مرحله ی اجرا درآورده تا سازه و سایبانی ایمن و در عین حال مدرن را برای شما عزیزان ارائه نماییم.

طراحی سازه ای بر اساس بارهای وارده

بار طراحی این سایبان چادری بار برف و بار باد می باشد که با توجه به شرایط اقلیمی غالب منطقه بوده است. برای اینکه کمی بیشتر درمورد طراحی بر اساس بار باد و برف بدانید باید به شما عزیزان بگوییم که در نرم افزارهای کاملاً اختصاصی و انحصاری که شرکت سازه چادری کاوشکام از آن بهره می برد ، طراحی سازه و همچنین مدل سازی پارچه سایبان های چادری بر اساس بارهای وارده ی احتمالی باد و برف می باشد تا درصورت مواجهه با بادهای فصلی و موسمی و نیز بارش های برف که در مناطق ییلاقی مانند کردان کرج اجتناب ناپذیر است ، شما دچار هیچ گونه نگرانی نشده و با اطمینان خاطر خودروی خود را در زیر سایبانی پر برف پارک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام