سایبان پارکینگ سرخاب کرج

محل اجرا : سرخاب – کرج

کاربری : سایبان پارکینگ

مساحت : ۲۰ متر مربع

تاریخ اجرا : بهار ۱۳۹۹

عکس آلاچیق چادری سرخاب کرج پارکینگ ویلا

سایبان پارکینگ سرخاب کرج

در یکی از روزهای فصل زیبای بهار ، بنا به درخواست یکی از مشتریان عزیز شرکت کاوشکام ، کارشناسان فنی ما راهی ییلاقات کرج شدند تا به بررسی دقیق محل اجرای سایبان بپردازند. محل نصب پروژه روستای بسیار جذاب سرخاب کرج بود که با دقت نظر کارفرما و حسن توجه ایشان به مدرن سازی ویلای خود ، شرکت کاوشکام را برای این منظور انتخاب نمودند.

با توجه به محدودیت فضای محوطه ی ویلا ، ایشان قصد داشتند تا علاوه بر ایجاد سایبانی برای پارک خودروی خود ، از این فضا نهایت استفاده را برده و مأمنی برای استراحت ساکنین ویلا فراهم نمایند. کارشناسان ما با توجه به تجارب خود و نیز اهداف کارفرما ، طرح سان شید را پیشنهاد کردند که از طرف ایشان پذیرفته شد. حال ایشان علاوه بر سایبان پارکینگ ، دارای سایبانی برای استراحت خود نیز بودند که این امر از لحاظ اقتصادی و اجرایی انتخابی هوشمندانه و منطقی بوده است.

عکس آلاچیق چادری سرخاب کرج پارکینگ ویلا

سازه چادری

سایبان پارکینگ سرخاب کرج

سایبان پارکینگ جزو غیر قابل انکار یک محوطه سازی خصوصا در مورد ویلاها می باشد. بهترین گزینه جهت ایجاد یک سایبان ، استفاده از سازه چادری می باشد. سایبان پارچه ای نصب شده در محوطه ی یک ویلا در منطقه سرخاب کرج ، به عنوان یک سایبان پارکینگ در بهار ۱۳۹۹ و در ابعاد ۴ در ۵ متر توسط شرکت سازه چادری کاوشکام طراحی ، تولید و اجرا گردید. با توجه به نیاز کارفرما و نیز شرایط اقلیمی محل اجرای پروژه ، از پارچه mrhler آلمان و با روکش pvc در دوطرف آن استفاده شده است. همچنین برای ایجاد مقاومت بیشتر سازه ، اسکلت فلزی این سایبان توسط رنگ اپوکسی و ضد زنگ زینک ریچ به طور کامل پوشانده شد.

سازه چادری

سایبان پارکینگ سرخاب کرج

سایبان پارچه ای مورد نظر با طرح سان شید اجرا شده است. این نوع طرح ها با توجه به عدم وجود ستون مزاحم در مرکز سازه ، بهترین گزینه برای سایبان های استراحت و سایبان های پارکینگ علی الخصوص ویلاها که عموماً با کمبود جای پارک مواجه هستند می باشد. ارتفاع حداکثری در زیر این سایبان چادری در حدود ۲٫۲۰ متر بوده و از این جهت دارای مطلوبیتی مفید برای پارک انواع خودروها می باشد. بار طراحی این سایبان چادری بار برف و بار باد می باشد که با توجه به شرایط اقلیمی غالب منطقه بوده است. شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری، سایبان ماشین، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید.

 

کمی درمورد روستای سرخاب

در شهرستان ساوجبلاغ روستایی سرسبز و خوش آب و هوا به نام سرخ آب که در حقیقت سرخ آباد است وجود دارد. این روستای ییلاقی در دهستان سعیدآباد قرار گرفته است. سرخاب به لحاظ امکانات رفاهی ، امنیتی در رتبه بسیار خوبی قرار دارد و یکی از روستاهایی است که می تواند محلی برای افرادی باشد که قصد دارند از شلوغی های شهری و آلودگی های شهرهای بزرگ دور بوده و در آن به آرامش برسند.

سرخاب به بهشت ساوجبلاغ شهرت دارد و افراد زیادی در ایام تعطیل این محل را برای اوقات فراغت خود انتخاب می کنند و یا حتی با خرید ویلا آخر هفته و تعطیلات را در ویلاهای خود سپری می کنند.

سرخاب کرج

تاریخچه و قدمت روستای سرخاب در کرج

در نزدیکی روستای سرخاب تپه ای تاریخی با درختان کهنسال بسیاری وجود دارد و این شواهد نشان دهنده قدمت باستانی این روستا است. این دهستان زیبا به دلیل آب و هوای مساعد و خاک حاصلخیز ، افراد زیادی را از سایر نقاط ایران به خود جذب نموده است. با توجه به تحقیقات صورت گرفته اکثر ساکنین این روستا از استان های آذربایجان شرقی (تبریز) ، یزد ، خراسان و مرکزی (ساوه) به این منطقه آمده اند.

ویلاهای بسیاری که در این منطقه وجود دارد هم اکنون به منظره های زیبایی در این منطقه بدل گشته اند که هنگام گشت و گذار در این کوچه ها حس و حال قدم زدن در روستاهای اروپایی را به انسان می دهد. درختان میوه در این روستا در اوایل بهار دارای شکوفه های رنگارنگی هستند که یکی از زیباترین مناظر این منطقه در این فصل از سال می باشد. همین طور در فصل پاییز با تغییر رنگ برگ درختان مناظر زیبایی را به وجود می آورند که بسیاری از افراد صرفاً برای عکاسی به این روستا رفته و اوقات بسیار خوبی را در کنار یکدیگر می گذرانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام