محل اجرای پروژه : کردان کرج
تاریخ اجرا : تابستان ۹۵
کارفرما : دکتر ناظری
مساحت : ۲۵ مترمربع
کاربری : سایبان چادری

سایبان پارچه ای

 سایبان پارچه ای در پوشش سقف پارکینگ ها کاربرد فراوانی دارد. تابش مستقیم و طولانی مدت نور خورشید بر روی آب نما و محل نگهداری ماهی های تزئینی این ویلای شخصی موجب رشد جلبک ها و آلودگی محل نگهداری این موجودات زینتی شده بود. با تصمیم مالک محترم این مکان و به منظور ایجاد سایبان چادری بر روی این حوضچه ، ساخت یک سایبان چادری مستطیلی شکل به ابعاد ۳٫۵ در ۵٫۵ متر در دستور کار قرار گرفت. خواص دکوراتیو و المانی سازه چادری و امکان ایجاد فرم های متناسب با معماری محل از جمله ویژگی های آن می باشد. استفاده از طرح آرک در راستای همین مسأله و همخوانی آن با معماری مدرن این مکان بوده است.

زاویه تابش نور آفتاب در ساعات مختلف شبانه روز و موقعیت قرار گیری سقف چادری به نحوی که بیشترین سایه را در نیمه روز داشته باشد و همین‌طور مانع تابش آفتاب به فضای سبز موجود نگردد از چالش های این پروژه بوده است. از ویژگی های منحصر به فرد این سازه چادری قوسی شکل بودن تمام المان های موجود در آن بود و بنا به خواست کارفرما از خطوط مستقیم در آن اجتناب شده است.

 

پارچه مصرفی در سایبان پارچه ای

پارچه مورد استفاده در این پروژه از نوع پارچه های پلی استری با پوشش دو طرفه پی وی سی بوده و وزن هر متر مربع مساحت آن برابر ۹۵۰ گرم می باشد. یراق آلات کششی سازه پارچه ای تماماً توسط لعاب کروم پوشش داده شده و از رنگ الکترو استاتیک دو پوششه سفید در استراکچر فلزی آن استفاده شده است. قطعات پارچه ای نیز توسط روش جوش مولکولی High Frequency به یکدیگر متصل شده اند.

سایبان پارچه ای

آلاچیق چادری طرح آرک اجرا شده فوق به مدت ۵ سال توسط شرکت سازه چادری کاوشکام در مقابل هر گونه آسیب در برابر شرایط طبیعی شامل نیروی باد و بارش برف و همچنین تابش شدید نور خورشید گارانتی گردیده است.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام