محل اجرا: رشت-گلسار-آب درمانی

کاربری: آلاچیق چادری طرح سالن

مساحت: ۲۰۰ متر مربع

تاریخ اجرا: زمستان ۱۳۹۶

سازه چادری طرح سالن

سازه چادری با فرم آلاچیق چادری و طرح سالن کمک شایانی به ایزولاسیون کامل فضای زیر سقف می نماید ، به نحوی که می توان از آن به عنوان یک اتاق کامل بهره برد. از ویژگی های مهم این طرح می توان به آببند بودن کامل این نوع سازه چادری اشاره کرد که همین امر آن را انتخابی ایده آل برای اماکن و فضاهای سرپوشیده مانند استخرها ، آلاچیق روف گاردن ویلاها و ساختمان های بلند مرتبه ، غرفه های تجاری و.. می نماید.

در یکی از مراکز آب درمانی واقع در منطقه گلسار شهر رشت ، جهت ایجاد یک سقف و پوشش در قسمتی از مجموعه ی درمانی ، از سازه پارچه ای با طرح سالن استفاده شد. این سازه پارچه ای توسط شرکت سازه های چادری کاوشکام در تابستان سال ۱۳۹۶ و در مساحتی برابر با ۲۰۰ متر مربع طراحی و اجرا گردید. شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده ی انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید.

 

مراحل مختلف تحویل سازه پارچه ای

برای تحویل یک سازه چادری اصولاً می بایست مراحل ذیل به ترتیب طی شوند تا شما بتوانید صاحب یک محصول ایده آل شوید :

۱- انتخاب طرح :

پس از درخواست شفاهی کارفرما (مشتری) گرامی ، محل نصب پروژه توسط کارشناسان شرکت مورد بازدید قرار می گیرد و پس از ارائه ی طرح های پیشنهادی ، یک طرح توسط شما انتخاب شده و به تأیید نهایی می رسد.

 

۲- طراحی سازه چادری

مدل سازی سازه های چادری بر اساس مساحت تحت پوشش ، میزان بارهای وارده باد و برف و همین طور فرم انتخابی توسط مشتریان انجام شده و طراحی نهایی آن صورت می گیرد. پس از این مرحله ، نقشه هایی که از خروجی نرم افزار اختصاصی دریافت شده به کارخانه ارسال می گردد.

 

۳- ساخت و تولید

پس از دریافت نقشه ها ، تیم تولید شروع به ساخت سازه چادری مطابق با نقشه ها می نماید. در ساخت سازه ی سایبان چادری از انواع پروفیل های با سطح مقطع لوله که از نوع ST37 می باشند استفاده می شود. برای ساخت پارچه ها نیز خروجی مدل سازی برش قطاع پارچه ها به تیم جوش پارچه تحویل شده و آن ها نیز عملیات جوش و پرس پارچه ها را انجام می دهند.

 

۴- ارسال به محل پروژه

پس از اتمام ساخت و تولید سازه و پارچه ، کلیه قطعات و اتصالات بطور کامل بسته بندی شده و با رعایت همه ی جوانب در بارگیری ، حمل و همین طور تخلیه ، به محل پروژه ارسال می گردند.

 

۵- نصب سازه چادری

تیم مجربی شامل سرپرست نصب ، کارشناس کنترل پروژه و جمعی از نیروهای آموزش دیده (استاد کاران جوش کار و..) به محل پروژه اعزام می شوند. پس از آنباکس کردن سازه ، پارچه و همه ی قطعات و اتصالات ، با رعایت نکات فنی و ایمنی اقدام به نصب سازه چادری می نمایند.

 

معرفی محل اجرای پروژه

این سایبان چادری در منطقه ای لوکس و لاکچری به نام گلسار در شهر رشت استان گیلان نصب شده است. منطقه ی گلسار یکی از گران ترین مکان های شهر رشت می باشد. ساختمان سازی ها ، خیابان بندی های اصولی ، آب و هوای بسیار عالی و فضای سبز خیره کننده ، از ویژگی های این منطق محسوب می شود. گلسار رشت با توجه به پتانسیل بالایی که دارد می تواند میزبان خوبی برای گردشگران نیز باشد.

یکی از مواردی که مناطق شهری را از یکدیگر متمایز می نماید ، استفاده از المان های معماری مدرن و دکوراتیو کردن فضاهای مختلف مسکونی ، تجاری ، اداری ، تفریحی و.. است که سایبان های چادری را می توان یکی از آن موارد دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام