سایبان چادری کافی شاپ – طرح هگزا (شش ضلعی) – رشت

محل اجرا : رشت – کافی شاپ

کاربری : سایبان کافی شاپ

مساحت: ۳۰ متر مربع

تاریخ اجرا: زمستان ۱۳۹۴

سایبان چادری کافی شاپ

سازه چادری در فرم آلاچیق

آلاچیق چادری به عنوان یک گزینه مناسب جهت ایجاد زیبایی بصری در اماکن عمومی محسوب می گردد. نه تنها بحث پوشش فضا به شکل مناسب در پروژه ها همواره مطرح می باشد ، همچنین زیبایی کار نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دکوراتیو کردن فضاها به واسطه ی نصب آلاچیق های پارچه ای ، می تواند سبب رضایت و جذب مشتریان و در نتیجه بازخوردهای خوب مالی برای مالکین اماکن تجاری شود.

 

انواع آلاچیق چادری و کاربرد آن

این نوع سازه چادری بیشتر در فضاهای باز کاربرد دارد و قیمت آن با توجه به جنس نوع سازه و پارچه ی آن متغیر است. جنس سازه آلاچیق پارچه ای از نوع فولاد ST37 است که مقاومت و خاصیت جوش پذیری بسیار بالایی دارد. آلاچیق چادری از جمله طرح های پراستفاده و رایج در بین سازه های چادری محسوب می شود. آلاچیق ها تنوع ظاهری بالایی دارند که از جمله می توان به طرح هایی همچون سان شید ، رویال ، توئین هد ، اُکتا ، تترا ، هگزا ، خیمه چادری ، آلاچیق وارونه و.. اشاره نمود.

.

سایبان چادری کافی شاپ

درباره پروژه – کافی شاپ – رشت

در یکی از کافی شاپ های واقع در شهر رشت ، سایبان چادری در فرم آلاچیق چادری توسط شرکت سازه چادری کاوشکام در زمستان ۱۳۹۴ و در مساحتی بالغ بر ۳۰ متر مربع اجرا شد. این سایبان پارچه ای طبق نیاز و انتخاب کارفرما با فرم آلاچیق و در طرح هگزا طراحی گردید. ابعاد این سایبان غشایی ۶*۵ متر بوده است. موقعیت نصب این آلاچیق در محوطه ی کافی شاپ بوده که هدف از این کار ، ایجاد پوششی برای فضای باز این مکان مطرح شده است تا علاوه بر زیبایی بخشیدن و دکوراتیو نمودن محوطه ی کافی شاپ ، بتواند بعنوان یک محافظ ۱۰۰ درصد ایمن جهت حفاظت از مشتریان دربرابر شرایط مختلف اقلیمی همچون تابش و اشعه های مضر خورشید ، بارش های باران و برف ، صاعقه و.. عمل نماید.

 

آلاچیق چادری کافی شاپ – طرح هگزا

آلاچیق چتری هگزا با پلان شش ضلعی از لحاظ معماری جلوه زیبایی دارد و معمولاً مورد پسند مشتریان قرار می گیرد. این طرح سازه چادری دارای یک ستون مرکزی و شش دستک فلزی ، فرمی نزدیک به دایره داشته و توسط اتصالات مخصوص با پوشش کروم به دستک ها متصل می‌گردد. از این طرح زیبا بعنوان سایبان ویلا ، سایبان ساحلی ، سایبان پارک ، سایبان استخر و.. استفاده می نمایند.
آلاچیق چادری (چتری) طرح هگزا
.
این طرح از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به طرح اُکتا دارد ، با این تفاوت که در طرح هگزا از شش دستک فلزی با یک ستون مرکزی بهره می برند ، اما در طرح اُکتا تک ستون مرکزی به هشت دستک فلزی بلند متصل شده است و از این طرح نیز در فضاهایی همچون پارک ها ، تالارهای عروسی ، تالارهای تشریفات ، کافی شاپ ها ، فضاهای مسکونی و اداری ، مجتمع های تجاری و.. استفاده می نمایند. تصویر ذیل یک آلاچیق چادری طرح اُکتا را به نمایش می گذارد که در تالار تشریفات قم توسط تیم مجرب شرکت سازه چادری کاوشکام نصب گردیده است.
.
عکس آلاچیق چادری طرح اُکتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام