سایبان چادری کارواش اسپید – رشت

محل اجرا: رشت – کارواش اسپید

کاربری : سایبان کارواش

مساحت: ۳۰ متر مربع

تاریخ اجرا: بهار ۱۳۹۷

سایبان چادری کارواش

سازه چادری با فرم سان شید

آلاچیق چادری با طرح سان شید یکی از بهترین گزینه های ممکن برای ایجاد پوشش برای سقف پارکینگ های دائمی و یا موقت محسوب می گردد. این طرح با توجه به اینکه هیچ گونه سازه ی مزاحمی همچون ستون را در زیر سایبان ندارد و در نتیجه فضای بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، به همین دلیل گزینه ای ایده آل و مطلوب برای پارکینگ خودروها محسوب می شود.

فرم کنگره ای اطراف پارچه ، به زیبایی هر چه بیشتر این طرح کمک نموده و آن را از حالتی ساده درآورده است. آب های سطحی ناشی از بارش های باران و برف از روی سقف مخروطی آلاچیق سر خورده و به سمت طرفین هدایت می شوند تا مشکلی برای کاربران در زمان بارندگی و.. ایجاد نشود.

 

معرفی طرح سان شید

این طرح در نوع فرم ساده و رویال قابلیت طراحی را دارد. در فرم ساده ی آن که در این پروژه از آن بهره برده اند ، تک ستون سایبان از زیر توسط یک دستک فلزی مورب به چتر آلاچیق متصل می گردد ، این در حالی است که در طرح رویال تک ستون توسط همان دستک فلزی از بالا چتر آلاچیق را مهار نموده است.

آلاچیق چادری طرح رویال کاربردهای فراوانی دارد. از این طرح در ایجاد سایبان برای استخرها ، ویلاها ، منازل مسکونی و.. استفاده می شود. در تصویر زیر یک آلاچیق چادری با طرح رویال را مشاهده می فرمایید که جهت ایجاد سایبان برای یک استخر در منطقه ی ییلاقی کردان کرج توسط شرکت سازه چادری کاوشکام طراحی ، تولید و اجرا گردیده است.

آلاچیق چادری طرح رویال

درباره پروژه – کارواش اسپید رشت

در یکی از کارواش های شهر رشت جهت ایجاد پوشش در قسمت توقف خودرو ها ، از یک سایبان چادری با فرم سان شید استفاده شده است. این سایبان پارچه ای با پوشش کامل برای انواع خودرو در کارواش اسپید رشت ، توانسته است تا علاوه بر ایجاد سایبان ، به مدرن نمودن فضای کارواش نیز کمک نماید.

 

کاربرد سایبان چادری در کارواش ها

یکی از ویژگی های مهم استفاده از انواع سایبان چادری در محیط هایی همچون کارواش ها و پارکینگ ها آن است که به دلیل نوع پارچه ی بکار رفته در آلاچیق چادری ، دمای زیر سایبان پایین تر بوده و این پارچه مانع از ورود گرما و تابش های مضر خورشید به فضای تحت پوشش سازه چادری می گردد ؛ از همین رو در هنگام شستشوی خودروها ، آب تبخیر نشده و ماشین ها نیز بر اثر قرارگیری در معرض تابش نور آفتاب دچار آسیب نمی شوند. از طرفی در فصول گرم سال کار برای کارکنان این مجموعه ها با چالش و سختی همراه نخواهد بود.

سایبان چادری کارواش

این سازه چادری متعارف ، توسط شرکت سازه چادری کاوشکام در بهار ۱۳۹۷ و با مساحتی در حدود ۳۰ متر مربع طراحی و اجرا گردیده است. شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری، سایبان ماشین، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید.

 

معرفی محل اجرای پروژه

این کارواش در محله ی گلسار رشت و در بلوار دیلمان این شهر واقع گردیده است. پس از نصب این آلاچیق زیبا ، فضایی مدرن در این مجموعه ایجاد شده که همین امر سبب جذب مشتریان بیشتر در این کارواش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام