آلاچیق چادری دو قله ، باغ تالار روما گرمدره

محل پروژه : گرمدره

تاریخ اجرا : ۱۳۹۶

مساحت : ۷۵ متر

کاربری : سقف چادری تالار

آلاچیق چادری دو قله باغ تالار روما گرمدره

سازه چادری سقف تالار

سازه چادری مجموعه روما با کاربری سقف قسمتی از باغ به عنوان اتاق عقد در سال ۹۶ تولید شد. از مزیت های نصب آلاچیق پارچه ای باغ تالار روما امکان برگزاری مراسمات عقد و عروسی در فضایی لاکچری و مناسب یه هنگام وزش باد و بارش باران در حین انجام مراسمات می باشد. مدیریت تالار با توجه به شناخت نسبت به این سازه های چادری و استفاده از این نوع از سقف خود در پروژه های مشابه دیگر با قطعیت تصمیم به نصب آلاچیق چادری گرفت ؛ به همین دلیل سفارش یک آلاچیق چادری دوقله را با طراحی اختصاصی به شرکت کاوشکام داد.

 

طرح انتخابی کارفرما

این آلاچیق چادری با طرح سالن طراحی و اجرا شده است ؛ دلیل این امر آن بود که آلاچیق چادری طرح سالن تنها طرح کاملاً آببند در بین انواع فرم های سازه های پارچه ای می باشد و می توان درصورت نیاز آن را بطور کامل ایزوله نمود. طراحی این نوع آلاچیق پارچه ای به گونه ای است که کلیه ی ستون ها در اطراف سازه قرار گرفته و شما در وسط سایبان هیچ گونه المان مزاحمی را شاهد نخواهید بود ؛ به همین علت فضای بیشتری را دراختیار کاربران خود قرار می دهد که همین مسأله سبب محبوبیت این فرم از سازه های غشایی گردیده است.

 

سازه چادری با کاربری سقف تالار

سازه های پارچه ای یکی از محبوب ترین و در عین حال به روزترین پوشش ها در سال های اخیر شناخته شده که جای بسیاری از متریال قدیمی را بطور کامل گرفته است. در پوشش سقف چادری اتاق عقد باغ تالار روما از فرم دوقلوی شرکت سازه چادری کاوشکام بهره گرفته شده است. طراحی آن با توجه به فرمی که با انحنای قابل توجهی که در رأس آن داده شده بر زیبایی آن افزوده است.

سازه چادری باغ تالار روما

پارچه استفاده شده در این پروژه از مقاومت بالایی برخوردار بوده ، به طوری که هر نوار ۵ سانتی از پارچه توانایی تحمل باری معادل ۳۵۰ گیلوگرم را در سطح پارچه دارد که به همین دلیل می توان آن را در دسته سازه های دائم قرار داد ، چرا که عمر مفید آن بالای ۲۰ سال در نظر گرفته شده است. در آلاچیق چادری مورد نظر از تعداد ۱۰ ستون با پروفیل فولادی قوطی و ۸ دستک فرعی و اصلی که تشکیل دهنده فرم سازه هستند استفاده شده است. همچنین جهت هدایت آب های باران و برف تعبیه هایی انجام شده است که با قرارگیری ناودانی با شیب مشخص در فصول بارندگی هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.

 

درباره محل اجرای سازه چادری

باغ تالار روما با مساحت ۱۱ هزار متر مربع یکی از زیباترین و مجلل ترین مراسمات عروسی و عقد را در گرمدره برگزار می کند. تالار روما با محوطه بسیار زیبا و دلنشین توانایی برگزاری مراسمات را تا ۶۰۰ نفر مهمان دارد. این تالار زیبا در شهر گرمدره واقع در استان تهران می باشد. اگر اهل استان تهران یا البرز باشید حتما می دانید که این منطقه با توجه به موقعیت قرارگیری خود در بین دو استان تهران و البرز دارای بهترین لوکیشن برای برگزاری مراسمات عروسی و.. می باشد. در این شهر تالارهای بسیاری وجود دارد که بی شک باغ تالار گرمدره یکی از زیباترین ، مدرن ترین و لاکچری ترین آن هاست.

باغ تالار روما

گرمدره

گرمدره یکی از شهرهای استان البرز است. این شهر در بخش مرکزی کرج واقع شده است. شهر گرمدره در کیلومتر ۲۲ جاده تهران – کرج قرار دارد. مرزهای شهرستان گرمدره عمدتاً از شمال به تپه‌ های البرز و از جنوب به باغ‌ ها و زمین‌ های زراعی محدود می‌شود و سایر قسمت‌ های اراضی آن کاربری صنعتی دارد. این شهر نزدیک ترین شهر به استان البرز از غرب به استان تهران است. گذر از دو محور مهم ارتباطی یعنی بزرگراه تهران – کرج و جاده مخصوص کرج و ارتباط کشور از شرق به غرب این شهر و همچنین قرار گرفتن بین دو کلانشهر تهران و کرج سبب شده تا از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار باشد.

 

صنعت گردشگری گرمدره

قلعه سالار قلعه ای مربوط به دوران قاجاریه در منطقه ناصریه این شهر یکی از اماکن تاریخی این شهر بشمار می رود. همچنین در شمال کاخی معروف به کلاه فرنگی قرار دارد که قدمت آن به دوره پهلوی می رسد. علاوه بر این وجود باغ های متعدد و زیبا و طبیعت سرسبز محیطی دلپذیر را برای گردشگران ایجاد نموده است. وجود این پارک ها و باغ های زیبا شهر را به مرکز باغ تالارهای اطراف تهران تبدیل کرده است که در آن می توان زیباترین و بهترین باغ تالارهای ایران را دید.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام