آلاچیق های چادری کافه دلفین بوشهر

محل پروژه : کافه دلفین بوشهر

تاریخ اجرا : زمستان ۱۳۹۵

مساحت : ۵۰ متر مربع

کاربری : آلاچیق ساحلی ، المان شهری

آلاچیق ساحلی کافه دلفین بوشهر

سازه چادری کافه دلفین بوشهر

سازه چادری و خواص دکوراتیو آن‌ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند. به‌ویژه در محیط های تفریحی و گردشگری نظیر سواحل و پارک‌های عمومی در سال‌های اخیر مورد استفاده بسیار قرار گرفته اند. سایبان‌های چادری اجرا شده توسط شرکت سازه چادری کاوشکام به درخواست مدیران  مجموعه ساحلی کافه دلفین به تعداد ۹ عدد به منظور آسایش میهمانان و مشتریان طراحی ، ساخته و نصب گردید. سایبان پارچه ای طرح سان شید که دارای تک ستون در کنار می‌باشد به منظور پوشش حداکثری راهرو و کریدور مجاور خط ساحلی این مجموعه انتخاب شد. تعداد ۹ عدد آلاچیق ساحلی نیز در سه رنگ زرد ، نارنجی و قرمز با هدف ایجاد فضایی سر زنده و شاداب انتخاب گردید که پس از اجرا توانست رضایت کارفرما و بازدیدکنندگان را جلب نماید.

سازه چادری کافه دلفین بوشهر

اتصال قطعات برش خورده پارچه که از نوع پارچه های PE-PVC-PVDF  می باشد توسط روش HF انجام شده که دارای مقاومت و کیفیت بالاست. سایبان های پارچه ای فوق که به‌عنوان آلاچیق ساحلی نیز شناخته می شوند به مدت ۳ سال توسط شرکت سازه چادری کاوشکام گارانتی شده است.

 

درباره محل اجرای پروژه سازه چادری

معرفی استان بوشهر

استان بوشهر پایتخت انرژی ایران در جنوب کشور و در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. به عنوان هفدهمین استان بزرگ کشورمان به دلیل واقع شدن در سواحل خلیج فارس ، صادرات و واردات ، صنعت ماهی‌گیری ، ذخایر نفت و گاز ، کشاورزی و کاشت نخل و همین‌طور وجود انرژی هسته ای شناخته می‌شود. مرکز این استان شبه جزیره بوشهر است که از شمال ، غرب و جنوب توسط خلیج فارس محصور شده است. بوشهر ، تنگستان ، جم ، دشستان ، دشتی ، دیر ، دیلم ، عسلویه، کنگان و گناوه ده شهرستان جنوب کشورمان هستند. مبارزه مردم تنگستان با نیروهای بیگانه مهم‌ترین نماد تاریخ منطقه در صد سال اخیر است.

استان بوشهر به دلیل مجاورت با خلیج فارس دارای جزایر زیادی است که البته دسترسی به مهم‌ترین جزایر آن محدود بوده و فقط افراد مجاز اجازه ورود دارند. بوشهر سرزمین رزمندگان خستگی ناپذیر ، دریانوردان و صیادان دریادل ، شاعران و نویسندگان نامدار ، جنگل های حاصل‌خیز ، آفتاب داغ و بادهای آتشین ، نیزارها و کلبوک ها، دریاهای داغ و خروشان ایران است. بوشهر در جنوب ایران و در ساحل خلیج فارس با سواحل زیبا و روزهای آفتابی و شرجی معروف واقع شده است.

 

تاریخچه بوشهر

قدیمی ترین آثار زندگی بشر در استان بوشهر به تمدن بین النهرین باز می گردد. آثاری از زمان مادها ، هخامنشیان و ساسانیان در این استان به دست آمده است که نشان می دهد این سرزمین یکی از مناطق مهم در میان شهرهای ایران در دوره های مختلف تاریخی بوده است. این استان در زمان‌های مختلف جزو استان‌های فارس و هرمزگان بود تا اینکه استان بوشهر در سال ۱۳۵۲ با دو شهرستان بوشهر و دشتستان تأسیس شد و اکنون دارای ۱۰ شهرستان است.

 

جغرافیا و شرایط اقلیمی

بوشهر از شمال با خوزستان و کهگیلویه و بویار احمد ، از شرق با استان فارس ، از جنوب و غرب با خلیج فارس و از جنوب شرق با استان هرمزگان همسایه است. این استان شامل دشت ساحلی غربی و منطقه کوهستانی شرقی زاگرس جنوبی است. آب و هوای بوشهر گرم و خشک و در نواحی ساحلی آن گرم و مرطوب است. دمای هوای استان در روزهای تابستان به بالای ۵۰ درجه سانتی‌گراد می رسد. بهترین فصل برای سفر به بوشهر زمستان ، پاییز و اوایل فروردین است.

 

کافه دلفین بوشهر سازه چادری

کافه دلفین در مکانی دنج ، آرام و صمیمی ، فقط یک قدم دورتر از دریا میزبان شماست. کافه رستوران دلفین چندین سال پیش با هدف ارائه بهترین خدمات ، نوشیدنی ها ، غذاهای متنوع و … در بوشهر شروع به کار کرد. کافه رستوران دلفین به دلیل موقعیت جغرافیایی خود درست در کنار ساحل قرار دارد و می توانید ساعت ها از منظره زیبای که در روبروی شماست لذت ببرید. همچنین به مهم ترین و پربازدیدترین مکان های شهر از جمله پارک پرندگان ، ساحل بوشهر و … دسترسی نزدیکی دارید. در کافه رستوران دلفین می توانید خوشمزه ترین غذاها را بچشید. این کافه ساحلی با ارائه صبحانه ، شام ، نوشیدنی و غیره هر روزه پذیرای شماست. منوی کافه و رستوران بسیار متفاوت است که با توجه به ذائقه خود می توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

سازه چادری کافه دلفین بوشهر

تنوع غذایی بالا

شاید درمورد غذاهای جنوبی زیاد شنیده باشید. مجموعه کافه رستوران دلفین با استخدام بهترین سرآشپزها سعی می کند خاطرات خوش طعم غذاهای جنوبی را در ذهن شما ثبت کند. لازم به ذکر است که این رستوران فقط غذاهای ایرانی را طبخ و سرو نمی کند ؛ اگر به کافه رستوران دلفین سری بزنید می توانید علاوه بر غذاهای متنوع ایرانی ، غذاهای خارجی را نیز از منوی پیش رویتان انتخاب و امتحان کنید. اگر دوست داشتید می توانید از فضای داخلی کافه رستوران نیز استفاده نمایید ؛ به شما قول می دهیم که شیفته طرح و رنگ های محیط آن خواهید شد. علاوه بر ارائه سفارشات در محیط مدرن و آرام کافه ، می توانید نوشیدنی های خارج از کافه رستوران دلفین را نیز انتخاب کنید.

سازه چادری و غذاهای کافه دلفین بوشهر

میزبانی از افراد سرشناش کشور سازه چادری

شما در این کافه رستوران چندین ساعت را در فضایی گرم و دوستانه سپری خواهید کرد. مدیریت و مجموعه پرسنل کافه دلفین سعی کرده اند تا با طراحی محیطی مناسب و استفاده از المان های معماری جذاب همچون آلاچیق های چادری ساحلی با تنوع رنگی بالا ، زیبایی این مکان را با وجود ساحل نیلگون خلیج فارس چند برابر کنند. یکی از افتخارات کافه رستوران دلفین آن است که هر ساله میزبان ورزشکاران ، خوانندگان ، بازیگران و سایر هنرمندان و افراد سرشناس و نام آشنای ایران باشد.

جواد هاشمی بازیگر+طالقانی رییس فدراسیون کشتیجواد هاشمی بازیگر+طالقانی رییس فدراسیون کشتی

حضور عوامل فیلم “شبی که ماه کامل شد” در کافه دلفین بوشهر را می‎‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت تلاش می‌کند با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتریان گرامی ، پروژه را با بهینه کردن هزینه برای آن‌ها به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام