آلاچیق چادری _ هشت بهشت بندر انزلی

محل اجرا : بندر انزلی – هشت بهشت

کاربری : آلاچیق ساحلی

مساحت : ۳۰ متر مربع

تاریخ اجرا : بهار ۱۳۹۷

آلاچیق ساحلی
آلاچیق ساحلی

سازه چادری – آلاچیق چادری

سازه چادری با طرح آلاچیق ساحلی به لحاظ زیبایی علاوه بر ایجاد سایبان ، به عنوان یک المان معماری نیز کاربرد دارد. این نوع آلاچیق ها بنا به درخواست کارفرما و سلیقه ی مشتریان ، می توانند با متریال دیگر همچون چوب و شیشه نیز ترکیب شوند. از ویژگی های این نوع طرح می توان به عدم وجود ستون های مزاحم در وسط سازه اشاره کرد که همین امر سبب ایجاد فضای بیشتر برای سایبان می شود.

 

تنوع محصولات سازه چادری

سایبان های کششی در طرح های مختلفی همچون سان شید ، کایت ، پاگودا ، تترا ، هگزا ، پارادایس ، آلاچیق وارونه و.. طراحی ، تولید و عرضه می گردند و هر یک دارای ویژگی ها و مزایای مختص خود می باشند. شما عزیزان می توانید برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع محصولات شرکت سازه چادری کاوشکام به صفحه ی محصولات مراجعه کرده و یا با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ و ۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰

 

درباره پروژه

سایبان با فرم آلاچیق چادری در شهر انزلی – منطقه هشت بهشت ، در مساحتی بالغ بر ۳۰ متر مربع در بهار سال ۱۳۹۷ توسط شرکت سازه چادری کاوشکام طراحی ، تولید و اجرا گردید. هدف از اجرای این پروژه ، ایجاد پوششی برای مسافرین هتل بهشت تالاب انزلی و همین طور خلق یک المان معماری مدرن و دکوراتیو کردن فضای بیرونی آن بوده است. البته مالک این هتل زیبا علاوه بر مواردی که ذکر شد ، به دنبال جذب بیشتر مراجعین و میهمانان بوده که با ساخت این سایبان ساحلی این امر محقق شده است.

مراجعینی که این هتل ساحلی را برای اقامت خود انتخاب می کنند ، یکی از دلایل اسکان و مراجعه چند باره ی خود را معماری زیبای محوطه ی هتل و همین طور سایبان های چادری آن بیان کرده اند. ناگفته نماند که برخورد بسیار خوب کارکنان هتل ، غذاهای با کیفیت و نیز امکانات عالی این مجموعه ی ساحلی ، ویژگی های مهم دیگر آن برای انتخاب مدعوین هتل جهت اسکان خود می باشد.

 آلاچیق ساحلی

مشخصات فنی سازه و پارچه

جنس پارچه ی مصرفی در این سایبان ساحلی از نوع پلی استر بوده است. وجود لایه های PVC در دو طرف پارچه استفاده شده در این سایبان چادری باعث افزایش مقاومت و طول عمر کل سازه در فضا و اقلیم منطقه می گردد. گذشته از آن نیز وجود یک لایه ی Unti UV در رویه ی بیرونی آن سبب دفع اشعه های مضر خورشید همچون فرابنفش شده و بطور کامل از کاربران سایبان محافظت می نماید.

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید.

 

معرفی محل اجرای پروژه

هتل چهار ستاره لوکس بهشت تالاب با معماری منحصر به فرد در فضایی سرسبز و آرام با متراژ ۷۰۰۰ متر در سال ۱۳۹۳ در استان گیلان در کنار تالاب بین المللی بندر انزلی در قلب جزیره دکتر بهشتی بنا شده است. اگر به دنبال مکانی دنج به دور از هیاهو و آرامش بخش هستید ، بی شک هتل بهشت تالاب انتخاب مناسبی می‌باشد. سازه ی اصلی هتل در قالب ویلاهای مجزا با طراحی داخلی زیبا با امکانات رفاهی مطلوب بنا شده است.

مرداب انزلی ، جنگل گیسوم ، پارک جنگلی بندر انزلی و قلعه رودخان ، جاذبه‌های نزدیک این هتل هستند. هتل بهشت تالاب با فاصله حدوداً ۲۵ کیلومتری تا فرودگاه و همچنین فضای سبز دلنشین قرار دارد. این هتل دارای رستوران صخره ای ، رستوران شیشه ای و چوبی با view تالاب ، کافی شاپ سرپوشیده و کافی شاپ معلق بر روی تالاب ، قایق های VIP مبله و بازی های آبی و تور ماهیگیری ، پارک کودک ، موزیک زنده از امکانات این هتل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام