آلاچیق چادری باغ ویلا – سهیلیه کرج

محل اجرا : کرج-سهیلیه

کاربری : آلاچیق چادری

مساحت : ۲۵ متر مربع

تاریخ اجرا : تابستان ۱۳۹۷

آلاچیق چادری باغ ویلا

سازه چادری ، آلاچیق چادری ویلا – کرج

سازه چادری در فرم آلاچیق چادری به عنوان یک طرح مناسب جهت پوشش فضاهای عمومی در اماکنی همچون ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. آلاچیق های چادری که به آن ها آلاچیق های پارچه ای نیز می گویند ، دارای طیف وسیعی از از طرح های مختلف هستند که از آن جمله می توان به پارادایس ، اُکتا ، تترا ، هگزا ، وارونه ، آلاچیق سالن ، سان شید ، رویال ، توئین هد ، فلورا ، لاله ، خیمه چادری و.. اشاره نمود.

با توضیحاتی که عرض شد و با توجه به تنوع بسیار بالای این محصول ، طبیعتاً دامنه ی کاربرد و استفاده از آن نیز بسیار زیاد است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی انواع طرح های سازه چادری می توانید صفحه ی محصولات سایت را بررسی و مطالعه فرمایید و درصورت هرگونه سوال نیز با کارشناسان ما از طریق شماره های ذیل درارتباط باشید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ و ۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰

 

درباره پروژه

در یکی از ویلاهای واقع در سهیلیه کرج ، سازه های چادری با فرم آلاچیق چادری و طرح سالن توسط شرکت سازه چادری کاوشکام طراحی ، تولید و اجرا گردید. این آلاچیق چادری با نظر و طبق درخواست کارفرمای محترم بر روی یک سازه ی آماده نصب گردید. نظر ایشان بر آن بود که آلاچیق چادری با بنای موجود تلفیق گردیده تا به دکوراتیو کردن فضای این باغ ویلا کمک نماید. کارشناسان ما از فضای موجود برای اجرای کامل یک آلاچیق چادری با طرح سالن کمک گرفته و آن را به گونه ای نصب نمودند که هیچ تفاوت و مغایرتی با سایر سازه های چادری شرکت که بصورت پیش فرض با سازه های فلزی نصب می شوند نداشته باشد.

آلاچیق چادری باغ ویلا

مشخصات فنی ، خصوصیات و مزایای آلاچیق چادری طرح سالن

طرح سالن به عنوان یکی از حالات سازه چادری آب بند محسوب می گردد ، به نحوی که می توان فضای زیر سایبان چادری را نسبت به فضای اطراف کاملا ایزوله نمود. هدایت آب سطحی در این گونه سازه چادری توسط ناودانی در حاشیه پارچه تأمین می گردد. فرم سقف چادری سالن مناسب جهت استفاده در تالارها ، سالن های همایش ، رستوران ها و کافی شاپ ها ، نمایشگاه ها و زمین های بازی می باشد . از مهمترین مزایای این طرح می توان به بسته و محصور بودن کامل محیط پوشیده شده و عدم تبادل گرما و سرما با محیط بیرونی اشاره نمود.

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری، سایبان ماشین، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید.

 

معرفی محل اجرای پروژه

روستای سهیلیه در استان البرز و در غرب شهر کرج در منطقه ی ساوجبلاغ بوده و در فاصله ۵ دقیقه ای از روستای کردان قرار گرفته است ؛ به همین دلیل گاهاً به آن سهیلیه کردان نیز گفته می‌شود. منطقه ی سهیلیه بخاطر آب و هوای ییلاقی ، فضای سبز ، دوری از شلوغی شهری و همچنین آرامش خاصش مورد توجه عموم مردم کرج و تهران قرار گرفته است. در سال های اخیر نیز به دلیل رشد اقتصادی و فرصت سرمایه گذاری و ویلاسازی بیش از پیش در کانون توجهات بوده است.

سهیلیه کرجسهیلیه کرجسهیلیه کرجسهیلیه کرج

زمستان های معتدل و تابستان های مطبوع آن باعث شده است که این منطقه برای ویلاسازی و ییلاق مورد توجه تهران نشینان قرار گیرد. نزدیکی به آزاد راه کرج – قزوین و فاصله ۱۰ دقیقه ای آن تا کردان باعث شده تا دسترسی به سهیلیه مناسب باشد. با همه ی توضیحاتی که عرض شد ، ویلاسازی علی الخصوص ساخت ویلاهای مدرن در این منطقه رو به افزایش رفته است.

یکی از بارزترین مشخصه های ویلاهای مدرن که امروزه بیشتر شاهد آن هستیم ، استفاده از انواع المان های معماری در محوطه ی این ویلاهاست. در صدر این المان ها نیز استفاده از سازه ها و سایبان های چادری در طرح های مختلف قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام