محل پروژه : رشت

تاریخ اجرا : ۱۳۹۶

مساحت : ۱۱۵ متر مربع

کاربری : سقف ورودی تالار

سازه پارچه ای تالار شاپرک

سازه پارچه ای اجرا شده از ۵ سایبان چادری متصل به هم به شکل پنج قلو و سایبان ورودی اصلی تشکیل شده است به طوری که نصب سایبان ورودی در سال ۹۵ انجام شده بود و با توجه به کارایی و کیفیت محصولات این شرکت دستور ساخت سازه های چادری جدید از سوی کارفرما در اولویت با محصولات مشابه قرار گرفت.

کارایی این سازه چادری جهت محافظت میهمانان حاضر در برابر نور آفتاب و بارش باران در فصول مختلف سال در نظر گرفته شده است . از مزایای سقف پارچه ای تالار زیبایی آن به منظور جذب مشتری می باشد به طوری که با تابش نور آفتاب در روز و همچنین نور پردازی به هنگام شب جلوه ی ویژه ای به مجموعه تالار داده است .

 

مشخصات سازه پارچه ای

در پروژه مورد نظر از پارچه pvc و لایه پلی استر و یک لایه ضد اشعه uv استفاده شده است . پارچه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و اتصالات آلاچیق چادری برای جلوگیری از زنگ زدگی و سولفاته شدن به صورت کامل با رنگ اپوکسی و زینک ریچ پوشش داده شده اند .

به منظور پیش تنیدگی کابل های فولادی در سر تا سر غلاف پیرامونی به کار برده شده اند و تعداد ۱۰ ستون از هر دوطرف سایبان پارچه ای وظیفه نگهداری دستک های اصلی و فرعی را به عهده دارند . این پروژه توسط شرکت سازه چادری کاوشکام به مدت ۵ سال ضمانت شده و دارای طول عمر بالا می باشد. شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری، سایبان ماشین، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجاری دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه کند.

 

سازه پارچه ای تالار

درباره محل اجرای پروژه

تالار بزرگ شاپرک رشت در کیلومتر ۳ جاده فومن ، سه راه خاور و در خیابان شهید میرزایی واقع شده است. این تالار یکی از بزرگ ترین و باشکوه ترین تالارهای استان گیلان می باشد که توانسته با استفاده از المان های معماری منحصربفرد خود نظیر آلاچیق های چادری بهم پیوسته در محوطه باز خود بعنوان سایبان ورودی عروس و داماد به شهرت زیادی برسد. این تالار زیبا می تواند با توجه به مواردی که عرض شد خاطرات بسیار شیرینی را برای شما و خانواده عزیزتان رقم بزند.

رشت

معرفی رشت

رشت کلانشهری در شمال ایران و مرکز استان گیلان در شمال کشور و مرکز شهر رشت است که بعنوان مادر استان گیلان و بخش‌ هایی از استان‌ های همجوار شناخته می شود. رشت را به شهری همیشه بیدار می شناسند. این کلانشهر پرجمعیت‌ ترین شهر شمال ایران در میان سه استان حاشیه دریای خزر و بزرگ‌ ترین و پرجمعیت‌ ترین شهر گیلک جهان و همین طور بزرگ‌ ترین سکونتگاه ساحل جنوبی دریای خزر است. در تابستان ۱۳۹۲ رشت بر اساس آخرین اطلاعات جغرافیایی مرکز داده های ماهواره ای سامانه اطلاعات جغرافیایی ، سومین شهر پربازدید گردشگران ایرانی بوده است. سازه پارچه ای

حداکثر طول رشت ۳۶ کیلومتر است. طبق سرشماری رسمی سال ۱۳۹۴ جمعیت رشت ۶۷۹۹۹۵ نفر بوده و جمعیت شناور روزانه آن بالغ بر ۱۰۰۰۰۰۰ نفر می باشد. این شهر در تعطیلات و ماه های سال بیش از دو میلیون نفر جمعیت دارد.  رشت از نظر نسبت جمعیت به وسعت بعنوان متراکم ترین شهر ایران محسوب می شود و از لحاظ نسبت جمعیت در روز و شب نیز رتبهٔ نخست کشور را داراست. در شهر رشت مردم به گویش های مختلفی از جمله گویش بیه پس زبان گیلکی صحبت می کنند.

 

اقلیم رشت

آب و هوای رشت آب و هوای معتدل خزری و نیمه مدیترانه ای با تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد و مرطوب است. همچنین شهر رشت از نظر بارندگی در بین مراکز استان های ایران رتبه اول را دارد و به شهر باران (شهر باران نقره ای) معروف است. رشت بیش از ۴۵۰ سال پیش تاکنون مرکز استان گیلان و پیش از آن نیز مرکز اولین تقسیمات ایران بوده است. این شهر همچنین در نقاط عطف تاریخ ایران مانند انقلاب مشروطه ، نهضت جنگل و انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ نقش کلیدی ایفا کرده و همواره به دلیل فرهنگ مردم و قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم بعنوان مرکز تجارت شمال و دروازه تمدن مدرن از آن یاد شده  و سابقه درخشانی نیز در عرصه مبادلات خارجی ایران داشته است.

 

رشت شهری مدرن و خلاق

در سال ۲۰۱۵ میلادی این شهر به شبکه شهرهای خلاق جهانی به عنوان یک شهر نوآورانه در زمینه خوراک شناسی تحت نظارت یونسکو پیوست. (بر اساس استانداردهای یونسکو شهر خلاق شهری است که از خلاقیت و توانمندی شهروندان برای توسعه پایدار شهری استفاده کند). رشت تنها شهر ایران به همراه ۱۸ شهر دیگر جهان است که از نظر خوراک شناسی در یونسکو به ثبت رسیده است. امروزه شهر رشت یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می شود. رشت یکی از مراکز تولید برنج در ایران و تولیدکننده عمده فولاد و قطب تولید نانوداروهای ضد سرطان و همین طور یکی از شهرهای مهم ایران است.

سازه پارچه ای تالار شاپرک رشت

از سال ۱۳۹۴ خورشیدی با تلاش مستمر مردم و حمایت شهرداری رشت، ۱۲ دی ماه (دوم ژانویه) به عنوان روز رشت به ثبت رسیده است. در سال های اخیر چند فیلم مهم سینمای ایران از جمله ناهید ، ماهی و گربه ، در دنیای تو ساعت چند است ، ناگهان درختی ، تی تی ، حکایت دریا و… در استان گیلان و شهر رشت فیلمبرداری شده اند.

 

سازه پارچه ای

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام