آلاچیق چادری ساحلی – بندر انزلی

محل اجرا: انزلی- دهکده ساحلی

کاربری: سان شید

مساحت: ۴۵ متر مربع

تاریخ اجرا : تابستان ۱۳۹۶

آلاچیق پارچه ای ساحلی

سایبان چادری با طرح سان شید

سایبان چادری از دسته سازه های چادری پرکاربرد محسوب می گردد. فرم های متفاوتی در طراحی این گونه سازه چادری وجود دارد که یکی از این فرم ها ، سان شید می باشد. سان شید با فرم خیمه ، در شکل های تکی و یا چند قلو ساخته می شود. این طرح بیشتر با دو فرم معمولی و رویال شناخته می شود ، اما اجرای چند تایی در کنار هم به زیبایی هر چه بیشتر آ« می افزاید.

آلاچیق چادری طرح سان شید یکی از پرمصرف ترین محصولات تولیدی شرکت سازه چادری کاوشکام است. این آلاچیق پارچه‌ای با دارا بودن تک ستون در کنار سازه همواره مورد علاقه و انتخاب مشتریان قرار گرفته و دلیل این انتخاب هم ایجاد فضای بیشتر برای کاربر است. از موارد مصرف این طرح سایبان ماشین می باشد. از این طرح معمولاً بعنوان سایبان ویلا ، سایبان ساحلی ، سایبان خودرو ، سایبان استخر و.. استفاده می گردد.

درباره پروژه

در یکی از ویلاهای دهکده ی ساحلی واقع در شهرستان انزلی ، یک سان شید دو قلو ، توسط شرکت سازه چادری کاوشکام طراحی و اجرا گردید. در این سایبان پارچه ای ، از پارچه پلی استر پیش تنیده با روکش پی وی سی استفاده شده است. وجود این روکش در پارچه سبب افزایش مقاومت آن در برابر رطوبت منطقه شده و به عنوان یکی از نقاط قوت این آلاچیق چادری محسوب می گردد. شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید.

 

مشخصات فنی سازه

اجرای پروژه های عمرانی در شمال و جنوب کشور و بطور کلی در مناطق شرجی و دارای رطوبت بالا همواره با چالش هایی روبرو بوده است ؛ از جمله ی این چالش ها تغییر نوع متریال مصرفی و آسیب پذیری آن ها دربرابر رطوبت بالاست. در ساخت و تولید سازه ها چادری و سایبان های چادری نیز این چالش ها وجود داشته و دارد ، اما شرکت کاوشکام با دارا بودن تجربه های موفق خود در اجرای پروژه های مختلف در شمال و جنوب ایران ، به شما این اطمینان را می دهد که دیگر نباید نگران این موارد نباشید.

ما برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی سازه ی فلزی در آب و هوای با رطوبت و شرجی بالا ، پس از ساخت سازه ها و در مرحله ی رنگ آمیزی ، از رنگ های صنعتی که در صنایع مختلفی همچون خودروسازی و.. از آن بهره می برند استفاده می نماییم. کلیه ی پروفیل های فولادی و قطعات و اتصالات توسط چند لایه رنگ آمیزی می شوند ؛ از جمله ی این رنگ ها می توان به زینک ریچ ، سند بلاست ، پلی اورتان ، پلی آمید و.. اشاره کرد.

 

معرفی محل اجرای پروژه

دهکده ساحلی بندر انزلی بزرگ ‌ترین باغ شهر ایران است و از جمله اماکن دیدنی بندر انزلی محسوب می‌شود. این شهرک در منطقه غازیان انزلی بین محله شالیور و بی‌ بی حوریه غازیان واقع ‌شده و از هنگام ساخت آن تاکنون با وجود ایجاد شهرک‌ های توریستی فراوان در استان گیلان و مازندران هنوز از زیباترین شهرک‌های گردشگری ایران محسوب می گردد. با گذشت بیش از ۴۰ سال از ساخت دهکده ساحلی بندر انزلی ، این شهرک به لحاظ بافت فرهنگی ، ساخت و استاندارد‌های رایج جهانی ، موقعیت جغرافیایی ، خیابان بندی و ساختمان‌ های ویلایی‌ اش ، همچنان جزو بهترین مناطق مسکونی در شمال ایران به حساب می‌آید.

دهکده ساحلی بندر انزلیدهکده ساحلی بندر انزلیدهکده ساحلی بندر انزلیدهکده ساحلی بندر انزلی

با اطلاعاتی که عرض شد ، طبیعتاً ویلاسازی در این منطقه رواج بسیاری دارد و به همین دلیل استفاده از المان های معماری نیز در همان راستا رو به افزایش است. از جمله ی این المان ها سایبان ها و آلاچیق های چادری می باشند که به مدرن سازی ویلاها کمک شایانی می نمایند. سازه های چادری با تنوع بالایی که در طرح های خود دارند ، دست مهندسین معمار را برای دکوراتیو نمودن و مدرن نمودن ویلاهای ساحلی باز گذاشته و به زیبایی هر چه بیشتر آن ها می افزایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام