خیمه های چادری باشگاه گلف

این سازه چادری سایبان تراس یکی از معروف ترین مراکز گلف در آلمان و در جنوب برلین واقع شده و بسیار معروف و شناخته شده است. این باشگاه دارای ۱۶۰۰ عضو می باشد که در سال ۱۸۹۵ میلادی به بهره برداری رسیده است. ایده ساخت سقف چادری این مرکز از آنجا شکل گرفت که در اوایل سال نو نیاز به یک مکانی برای برگزاری جشن های میلادی احساس می شد تا اینکه سازه چادری سایبان تراس توسط تیم مهندسی سازه های چادری برای این مکان طراحی شد.

سازه پارچه ای سایبان تراس

تاریخچه سازه چادری سایبان تراس

قبل از این هم پروژه های زیادی مانند این سازه پارچه ای در سال های دورتر در شهر فرانکفورت به بهره برداری رسیده است و باعث جلب توجه علاقه مندان زیادی به این نوع سازه ها گردیده بود. ساخت سقف های پارچه ای نشان دهنده این می باشد که سازه های پارچه ای در این شهر از محبوبیت بالایی برخوردار است. سازه پارچه ای سایبان تراس از لحاظ زیبایی منحصر به فرد بوده و نورپردازی عالی هنگام تاریکی شب و از طرفی هماهنگی آلاچیق های چادری با ایجاد فضای مناسب بسیار مورد توجه می باشد.

 

مساحت تحت پوشش سازه چادری

فضای این سالن حدود ۳۰۰ متر مربع می باشد که میهمانان زیادی را در جشن آخر سال پذیرا است. در فصل تابستان که هوا رو به گرمی می رود می توان دیواره های سازه پارچه ای را از سایبان چادری اصلی جدا کرد تا فضای دلنشینی را موجب گردد. مدت زمانی که اجرای این سایبان پارچه ای به طول انجامید در مجموع شش هفته کاری بوده و همان طور که بیان شد مساحت سازه پارچه ای سیصد متر مربع با ابعاد ۵۰ متر طول و ۶ متر عرض کار را پوشش داده است.

سازه چادری سایبان تراس

مزیت های سازه چادری سایبان تراس

از مزیت های سقف چادری به کار برده شده در پروژه مذکور می توان به ویژگی جابجایی آن اشاره نمود که قابلیت برچیدن و نصب در مکان دیگر را دارد. مقاومت متریال مورد استفاده در سازه بسیار بالا می باشد ؛ همچنین جنس پارچه مورد نظر پلی استر و با روکش دوطرفه pvc است که یک لایه آن شفاف و در برابر نور خورشید مقاوم می باشد.

 

سازه چادری کاوشکام

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام