سقف چادری ایزوله در زمین گلف

سازه های چادری غالباً با توجه به  بنیان طراحی خود به شکل فانتزی و با حاشیه های باز طراحی و اجرا می گردند ، اما در برخی موارد نیاز است تا سایبان ایجاد شده به شکلی باشد که در نهایت منجر به یک ایجاد یک فضای بسته و ایزوله شود. این موضوع در یکی از پروژه های شرکت Structurflex  در زمین گلف Indian Wells به انجام رسید و سقف پارچه ای اجرا شده نه تنها به عنوان پوشش سقف بوده ، بلکه با درنظر گرفتن المان های خاص در اطراف سازه ، آن را تبدیل به یک فضای بسته نموده است.

 

سازه چادری

ویژگی های فنی

از نکات قابل توجه در سقف چادری با قابیلت ایزوله ، ترکیب ایده آل سقف مدرن پارچه ای با المان های سنتی در پوشش های دیوار می باشد. با توجه به کلاف های فلزی دور تا دور فریم قائم زیر سقف ، عملاً می توان از هر نوع دیوار پوشی اعم از شیشه ای ، کناف و حتی دیوار های بنایی و ترکیب با بازشو ها استفاده نمود. اصل سازه غشایی با فرمت آلاچیق چادری ولی در ابعادی بسیار بزرگ تر از یک آلاچیق معمولی بوده و از یک رأس واحد در مرکز ثقل بنا و با کمک از المان های مهاری در گوشه و پیرامون آن تشکیل شده است.

سقف چادری رستوران زمین گلف ایندین وولز

سازه چادری

اهمیت ایجاد یک فضای بسته

در نهایت آنچه ایجاد شد ، رستورانی شیک و با یک محیط کاملاً ایزوله نسبت به محیط اطراف خود بود. آنچه در مورد آلاچیق های ایزوله بیشتر مورد توجه قرار می گیرد نوع کاربری آن است ، به نحوی که در شرایط جوی نامساعد و ایمن ماندن محیط داخلی از باد و باران و سرما و حتی گرما (در فصول گرم و مناقص شرجی) ، ایزوله بودن نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. مدرن بودن سقف این آلاچیق ها نیز تأثیر بسزایی در جلب مشتری خواهد داشت.

 

سازه چادری

درباره محل اجرای پروژه – کالیفرنیا

کالیفرنیا ایالتی در غرب ایالات متحده آمریکا است که در امتداد ساحل اقیانوس آرام واقع شده است. این ایالت پرجمعیت ترین ایالت ایالات متحده و سومین ایالت بزرگ از نظر مساحت است. همچنین این ایالت پرجمعیت ترین نهاد ملی در آمریکای شمالی و سی و چهارمین شهر پرجمعیت در جهان است. مناطق لس آنجلس بزرگ و خلیج سانفرانسیسکو به ترتیب دومین و پنجمین منطقه پرجمعیت شهری کشور هستند که اولی بیش از ۱۸٫۷ میلیون نفر و دومی بیش از ۹٫۶ میلیون نفر جمعیت دارد. ساکرامنتو پایتخت این ایالت است ، در حالی که لس آنجلس پرجمعیت ترین شهر این ایالت و دومین شهر پرجمعیت کشور می باشد. کالیفرنیا از شمال با اورگان ، از شرق با نوادا و آریزونا و از جنوب با ایالت باجا کالیفرنیای مکزیک همسایه است. این ایالت دارای خط ساحلی در امتداد اقیانوس آرام در غرب نیز می باشد.

 

سازه چادری

استراحتگاه گلف ایندین ولز برای برگزاری مهمانی های بزرگ

ایندیان ولز به دلیل تاریخ غنی و زیبایی طبیعی تبدیل به محلی شده که مسافران ، مردم محلی و ساکنان فصلی از آن لذت می برند. این شهر به یک مقصد واقعی در سطح جهانی شهرت دارد. در داخل شهر جواهری به نام استراحتگاه گلف ایندیان ولز (IWGR) قرار دارد که برای گلف ، غذاخوری و سرگرمی بسیار مشهور است. این استراحتگاه پس از ساخت و اجرای سقف چادری خود به سرعت به محبوبیت زیادی دست یافته است و در رتبه ی بیستم «بهترین دوره‌های آموزشی گلف که می‌توانید بازی کنید» در هفته گلف در کالیفرنیا رتبه‌بندی شده است.

این مکان دارای تنها دوره عمومی ۳۶ حفره‌ای است که در این فهرست قرار گرفته است. این باشگاه به دلیل معماری منحصر به فرد خود با ۵۳۰۰۰ فوت مربع وسعت خارق‌العاده که طیف وسیعی از امکانات رفاهی مجلل را ارائه می‌دهد شناخته شده است. در داخل باشگاه ، رستوران و بار با غذاخوری عالی IW Club قرار دارد. هر دو در طبقه دوم می باشند تا از مناظر عالی زمین گلف و کوه‌ های اطراف که فقط ایندین ولز می‌تواند ارائه دهد ، استفاده نمایند.

سازه چادری

سقف پارچه ای رستوران زمین گلف

اخیراً اعلام شده است که استراحتگاه گلف ایندین ولز دستخوش تغییرات بسیار هیجان انگیزی برای افزایش تجربه بازدیدکنندگان قرار گرفته است. به گفته مایکل تبتز (مدیر فروش و بازاریابی) ، “اگرچه کلوپ بسیار بزرگ است، اما متوجه شدیم که فضای کافی برای مهمانی ها و رویدادهای خصوصی نداریم تا جایی که مجبور شدیم کسب و کار را برای گروه های بزرگ تر کنار بگذاریم.” IWGR راه حلی بی نظیر برای نابرابری فضایی خود پیدا کرد و آن هم ساخت فضایی جدید با سقفی مدرن از نوع سقف پارچه ای بود.

IWGR اخیراً برای شروع ساخت یک مکان زیبای ۵۷۰۰ فوت مربعی جهت کنترل شرایط آب و هوایی با فضای داخلی و خارجی که برای حداکثر ۴۰۰ میهمان پیش بینی شده ، اقدامی پیشگامانه انجام داده است. مناظر پانوراما که درست در آن سوی پل بین اولین سه راهی دوره‌ های سلبریتی و بازیکنان قرار دارد ، شبیه هیچ‌کدام از سایر زمین های گلف در فضای باز صحرایی نیست. این پروژه در ماه دسامبر سال ۲۰۱۳ میلادی به بهره برداری رسیده است.

 

سازه چادری

درباره استراحتگاه گلف ایندین ولز

استراحتگاه گلف ایندین ولز به روی عموم باز است و مقصدی عالی برای انجام بازی گلف و همین طور صرف غذا می باشد. رستوران IW Club در حال بهبود طراحی داخلی و منوی جدیدی است که برای استفاده از کوکتل‌ های دست‌ساز ، آبجو و مواد فصلی پرورش‌ یافته محلی تمرکز می‌کند تا یک تجربه غذاخوری جدید از مزرعه تا میز رستوران را ایجاد نماید! IW Club فضای داخلی و خارجی این مکان را برای برگزاری رویدادهای خصوصی ، جلسات کاری ، عروسی و موارد دیگر برای عموم مردم اجاره می دهد.

 

سازه چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام