سایبان پارچه ای

سازه های چادری بر روی پیاده روی دسترسی به یکی از سدهای حوالی لندن ایجاد شد. انگیزه ایجاد سایبان چادری برای بازدید عموم و عابرین بوده است. درواقع از دیدگاه زیبایی شناختی صرفاً عبور از پل مطرح نیست. با ایجاد زیبایی ظاهری توجه عابرین معطوف به زیبایی و چشم نوازی این سازه نوین و جدید می گردد. استفاده از طرح منحنی از فرم های ویژه سازه های غشایی با توجه به تطابق آن با معماری منطقه مد نظر قرار گرفت. استفاده از کابل های کششی به منظور ایجاد تعادل و ایستا بودن سازه در سازه پارچه ای یکی از ویژگی های این  نوع از سقف های چادری می باشد.

سازه های چادری

قوس های سازه کششی

عرض ۱۰ متر پل مذکور توسط قوس هایی از جنس فولاد ساخته شده از پروفیل های لوله ای به قطر ۸ اینچ و ضخامت ۷ میلی متر پوشش داده شده است. ایستایی این قوس های سایبان چادری توسط کابل های فولادی متصل به المان های بالا و پایین پل عابر تأمین شده است. طول این سقف چادری با شرایط ذکر شده برابر با ۸۵ متر و مساحت تقریبی ۸۵۰ متر مربع را تحت پوشش خود قرار می دهد. در انتهای این محل عبور  سایبان های چادری در اشکال مختلف دیگر تکمیل کننده هویت بصری و معماری آن می باشد.

سازه های چادری

پارچه مصرفی

پارچه مورد استفاده در این سازه پارچه ای از نوع PE-PVC-PVDF است. این نوع پارچه دارای خاصیت ضد اشعه UV بوده و مناسب برای کاربردهای مختلف و در عین حال جذابی در سازه های غشایی خواهد بود. از چالش های طراحی این  گونه سازه ها استفاده از تحلیل های غیر خطی با هدف برآورد نیروهای وارد بر اسکلت فلزی پل بوده است. ترکیب فرم های فضایی و چند قوسی تشکیل شده توسط  این نوع سایبان چادری زیبایی منحصر به فردی به آن می بخشد. استفاده از نورپردازی در شب از امتیازات استفاده از این سیستم جدید است. سازه ای با کاربرد پوششی در مباحث زیبایی شناختی و معماری کاملا قابل توجه است.

 

سازه های چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام