سایبان چادری پارکینگ

سایبان چادری پارکینگ – آرامستان اراک – طرح آرک طره ای

محل اجرا : اراک

کاربری : سایبان چادری پارکینگ خودرو

مساحت : ۱۶۵ متر مربع

تاریخ اجرا : تابستان ۱۳۹۷

سایبان چادری پارکینگ

سایبان چادری پارکینگ

سایبان چادری به عنوان یکی از کاربری های عمده سازه چادری محسوب می گردد. این نوع سایبان ها در طرح های مختلفی همچون آرک قوسی ، آرک طره ای ، سان شید ، رویال ، کایت و.. قابل طراحی و نصب می باشند. هر یک از فرم های ذکر شده ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند ؛ بعنوان مثال طرح کایت یک فرم نمادین است که بیشتر بعنوان المان معماری بکار می رود ، گرچه که کاربرد سایبان خود را نیز دارد ؛ یا طرح آرک طره ای به دلیل وجود ستون ها در کنار سازه فضای بیشتری را برای پارک خودروها فراهم می نماید و از این رو گزینه بهتری برای سایبان های پارکینگ می باشد.

طرحی مانند سان شید و رویال نیز علاوه بر ایجاد سایبان برای پارک ماشین ها می توانند به دلیل ظاهر مدرنی که دارند بعنوان یک المان معماری و حتی سایبان محوطه های باز در ویلاها ، مناطق ساحلی ، گردشگری و.. بکار روند ؛ درواقع کاربردی چندگانه خواهند داشت.(سایبان خودرو ، سایبان محوطه برای افراد و المان معماری در راستای مدرن سازی و دکوراتیو نمودن فضاها)

سایبان چادری پارکینگ

سایبان چادری پارکینگ آرامستان اراک

سایبان های پارچه ای با طرح آرک طره ای در آرامستان اراک جهت ایجاد سایبان پارکینگ خودروهای این مکان توسط شرکت سازه چادری کاوشکام در تابستان ۱۳۹۷ طراحی و اجرا گردید. این سایبان چادری با مساحتی در مجموع برابر با ۱۶۵ متر مربع اجرا شده است. پارچه مورد استفاده در این پروژه با وزن واحد ۹۰۰ گرم در هر متر مربع است که با توجه به جنس پیش تنیده و روکش پی وی سی در دو طرف خود مقاومت خوبی در برابر رطوبت و حرارت از خود نشان می دهد.

برند تولید کننده این پارچه ها شرکت مهلر آلمان است که جزو مشهورترین کمپانی های اروپایی محسوب می شود. رنگ پارچه و سازه سفید انتخاب گردید تا هارمونی بهتری را با مجموعه سایبان داشته و از طرفی متناسب با محل مورد استفاده باشد. البته استفاده از این رنگ دلیل مهم تری را نیز دارد و آن هم انعکاس گرما و تابش اشعه های مضر خورشید است که درنهایت به خنک ماندن محیط زیر سایبان می انجامد.

سایبان چادری پارکینگ

استراکچر

در ساخت سازه فلزی این سایبان کششی از پروفیل های فولادی ضد زنگ در مقاطع و سایزهای مختلف اسنفاده شده است که به شرح ذیل می باشد :

 

کاربری سایبان چادری در آرامستان اراک

این سایبان پارچه ای با هدف تأمین فضای پارک خودروهای اداری و ماشین های حمل متوفیان آرامستان کلانشهر اراک طراحی و نصب شده است. پیش از این این خودروها بصورت پراکنده و در موقعیت های مختلفی پارک می شدند و جایگاه خاصی برای این منظور وجود نداشت که پس از نصب این سایبان کششی فضایی مخصوص برای این منظور درنظر گرفته شده است تا عملاً تمرکز ماشین آلات اداری و بیمارستانی در یک ناحیه قرار داشته باشد ؛ علت این امر سهولت دسترسی به خودروها و تأمین امنیت کامل آن ها بوده است.

 

سایبان چادری پارکینگ

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام