محل پروژه : رشت

تاریخ اجرا : سال ۱۳۹۶

مساحت : ۱۱۲ مترمربع

کاربری : سقف چادری کافی شاپ

سایبان پارچه ای کافی شاپ

سایبان چادری کافی شاپ واقع در محوطه تالار ماه عسل شهر رشت با فرم دو قله تداعی کننده یک المان دکوراتیو و زیبای معماری با داشتن جذابیت بصری ، جلوه ویژه و منحصر به فردی را به فضای بیرون تالار بخشیده است. طراحی و اجرای سازه پارچه ای اجرا شده توسط شرکت سازه های چادری کاوشکام طی مدت ۲۱ روز طراحی ، تولید و نصب شده و به اتمام رسید. از مزایای این نوع سقف های پارچه ای مدت زمان اجرای بسیار سریع آن در مقایسه با دیگر پوشش های موجود در بازار می باشد. سقف پارچه ای مساحتی حدود ۱۱۲ متر مربع را با ابعاد ۱۴*۸ متر پوشش داده است.

پارچه مورد استفاده در سایبان پارچه ای

پارچه های استفاده شده در سازه های چادری دارای تنوع رنگی می باشند که با توجه به درخواست مشتری انتخاب می گردند. این پارچه ها در برابر شرایط آب و هوایی و اقلیم های متفاوت مقاومت قابل قبولی دارند و در مناطق گرمسیر و سردسیر ایران از جمله جزیره کیش ، قشم ، آبادان ، رشت ، شهرکرد ، تهران ، کرج ، شهرهای ساحلی مازندران و.. اجرا گردیده است. نصب سایبان چادری توسط نیروهای ماهر و متخصص و با استفاده از جرثقیل انجام گردیده است. سایبان چادری کافی شاپ ماه عسل رشت توسط شرکت سازه چادری کاوشکام به مدت ۵ سال گارانتی شده است. این سقف پارچه ای بهتر است با توجه به حساسیت محل مورد استفاده بصورت دوره ای شستشو شده تا همیشه یک سایبان جذاب و زیبا را شاهد باشیم.

سایبان پارچه ای تالار ماه عسل رشت

درباره محل اجرای پروژه سایبان پارچه ای

شهر رشت یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان گیلان بوده و همچنین بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر شمال ایران در میان سه استان حاشیه دریای خزر (مازندران، گیلان، گلستان) می باشد که تقریباً در وسط دشت گیلان واقع شده است. رشت با مساحتی بیش از ۵۰ کیلومتر مربع ، بزرگ ترین شهر حاشیه دریای خزر بشمار می رود. آب و هوای رشت معتدل و گاهی مه آلود است و یکی از پرباران ترین مناطق ایران است.

در کتاب «ظرایف و طرایف» آمده است که در رشت ابریشم خوب به عمل می آید و بند شلوار نیک می بافند. منبت کاران ماهری هستند که کاسه های چوبی ، گلدان ، وسایل تزئینی و میز تخته نرد را از چوب مخصوص می سازند. گل معروف رشت گلی با رایحه کم است که به گل سوری معروف است. رشت در حال حاضر شاخصی برای موقعیت اقتصادی ممتاز زمین های حاصلخیز و آب و هوای مساعد ، وجود شالیزارهای برنج ، تنباکو ، چای و پرورش کرم ابریشم است.

رشت

قدمت رشت سایبان پارچه ای

رشت در اصل شهری بود که بین دو رود گوهررود و سیاهرود قرار داشت و به همین دلیل قدمتی طولانی دارد. حمدا.. مستوفی اولین بار در قرن هشتم میلادی از شهر رشت یاد کرده است. نام قدیم رشت دارالمرز یا دارالأمان بوده که قبل از این دو بیه نامیده می شد. توسعه شهر رشت از زمان شاه عباس صفوی آغاز شد و در دوره قاجار به دلیل توسعه اقتصادی ایران و اروپا گسترش یافت. نام های قدیمی محله های شهر رشت عمدتاً نشان دهنده پیشه و کار مردمان این شهر است که نام اغلب محله های قدیمی رشت نیز بر همین اساس گذارده شده و تاکنون نیز با همان اسامی در بین مردم شناخته می شوند.

 

شروع رشد رشت

رشت را شهر باران های نقره ای می نامند که مرکز استان گیلان است و اولین بار در «کتاب حدودالعلم» نوشته شده در سال ۳۷۲ هجری قمری با صفت قلمرو وسیع ذکر شده است. از سال ۱۰۰۴ هجری قمری به دستور شاه عباس رشت مرکز استان گیلان و مرکز تجارت نوغان و ابریشم شد که اولین محصول گیلان در آن زمان بود ؛ به همین دلیل مالکان و بازرگانان بزرگ ایرانی ، روسی ، یونانی و ارمنی که تاجران جدید ابریشم بودند به این شهر جذب شده و از آن پس شهر رشت رشد چشمگیری یافت.

رشت قدیم

گیلان در دوران مشروطه و پس از آن به یکی از مراکز توسعه سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ایران تبدیل شد. نهضت آزادی جنگل ، گسترش شهرها ، تأسیس چندین مدرسه و اعتلای فرهنگ شهروندان رشت این شهر را به یکی از شهرهای مهم کشور تبدیل نمود. هم اکنون نیز وجود جنگل های شمال و دریای خزر رشت را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده است.

 

میدان شهرداری رشت سایبان پارچه ای

میدان شهرداری یکی از محبوب ترین جاذبه های گیلان در قلب رشت است. خیابان های منتهی به این میدان به طول چند صد متر آسفالت شده است ، به همین دلیل تردد وسایل نقلیه در این فاصله امکان پذیر نیست. ساختمان سفید و زیبای کاخ شهرداری شهر رشت یکی از زیباترین دیدنی های این شهر و یکی از جالب ترین بناهای میدان شهرداری رشت است که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. نمای این مجموعه زیبا در شب هنگام بسیار تماشایی و خیره کننده است.

میدان شهرداری رشت در شب

اکنون بیش از ۹۰ سال از وجود این بنا می گذرد و هنوز هم این بنا زیبایی خود را حفظ کرده است. برای اهالی رشت که هر روز از کنار این بنای زیبا عبور می کنند این ساختمان معمولی به نظر می رسد ، اما برای کسانی که وارد رشت می شوند یا از آن عبور می کنند این بنا و تمامی ساختمان های میدان شهردازی منظره ای زیبا و رویایی دارند. ساخت کاخ در سال ۱۳۰۲ شمسی آغاز شد و در سال ۱۳۰۵ یعنی آغاز سلطنت رضاشاه به پایان رسید و در همان سال نیز به عنوان ساختمان شهرداری (بلدیه سابق) در شهر رشت شروع به کار کرد.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام