سایبان چادری ویلا طرح سان شید – ونوش نوشهر – شرکت نوین چرم

محل اجرا : نوشهر – ونوش – شرکت نوین چرم

کاربری : سایبان پارکینگ – سایبان محوطه ویلا

مساحت : ۷۲ متر مربع

تاریخ اجرا : بهار ۱۳۹۷

سازه چادری ویلا
سازه چادری ویلا

سان شید

آلاچیق چادری با فرم سان شید به عنوان بهترین گزینه جهت پوشش پارکینگ های کوچک محسوب می گردد. این نوع سایبان ها فرمی چتری داشته و در زیر مجموعه ی آلاچیق ها دسته بندی می شوند. این طرح با توجه به عدم وجود ستون مزاحم در وسط سایبان ، انتخابی ایده آل برای پارکینگ ماشین شما محسوب می شود.

سایبان چادری پارکینگ شرکت نوین چرم ، نوشهر مازندران

پروژه ی سایبان پارچه ای پارکینگ در محوطه ای متعلق به شرکت نوین چرم واقع در روستای ونوش شهرستان نوشهر در استان مازندران ، توسط شرکت سازه چادری کاوشکام شامل دو سان شید مجزا هر کدام به مساحت ۳۶ متر مربع و مجموعاً ۷۲ متر مربع در بهار ۱۳۹۷ طراحی و اجرا گردید. شرکت نوین چرم بار دیگر با اعتماد به شرکت کاوشکام ، صاحب سایبانی مدرن برای اماکن تفریحی خود شده است. این سایبان با هدف تأمین پوششی برای خودروهای کارمندان شرکت نوین چرم در شمال کشور طراحی ، تولید و نصب شده است.

سازه چادری ویلا

پارچه استفاده شده در این سایبان پارکینگ ، از جنس پلی استر با روکش PVC بوده که برای اقلیم منطقه شمال کشور مناسب است. از ویژگی‌های مهم این نوع پارچه‌ها می‌توان به مقاومت دربرابر اشعه‌های مضر خورشید همچون فرابنفش اشاره کرد که این مسأله به دلیل وجود یک لایه در رویه‌ی بیرونی پارچه موسوم به Anti UV می‌باشد.

 

معرفی محل اجرای پروژه

یکی از توریستی ترین روستاهای استان زیبای مازندران ، ونوش نوشهر می‌باشد. این روستا از موقعیت های توریستی بالایی برخوردار است. زیبایی های روستای ونوش نیز باعث جلب توجه گردشگران شده است. این روستا از قسمت شمالی به دریا چسبیده است و از قسمت جنوبی نیز به جنگل های سرسبز منتهی به رشته کوه البرز راه دارد.

ونوش نوشهر

ونوش در زبان محلی مازندرانی به معنی گل بنفشه است. روستای ونوش با شهر رویان ۱۰ کیلومتر و با شهرستان نوشهر ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. با توجه به توریستی بودن روستای ونوش ، مسافران زیادی از نقاط مختلف ایران در فصول مختلف سال بخصوص تابستان و ایام نوروز به این روستا می آیند. با توجه به پتانسیل خوب این روستا در زمینه ی جذب گردشگر ایرانی و حتی خارجی ، بستر پیشرفت آن در صنعت گردشگری بالاست ؛ به همین علت ویلاهای لوکس ، مجلل و زیبایی در این روستا ساخته شده و یا در حال ساخت هستند.

 

نقش سایبان چادری ویلا در رفاه توریست ها

یکی از مواردی که مسافرین و بطور کلی توریست ها به دنبال آن هستند ، رفاه و آسایش خود در طول سفر است. تصور کنید که شما به‌عنوان یک مسافر مسیری نسبتاً طولانی را پشت سر گذاشته و به شدت خسته شده‌اید. طبیعتاً دوست دارید که محلی برای استراحت داشته باشید تا خستگی سفر از تنتان در شده و پس از آن به ادامه‌ی سفر خود بپردازید ؛ یا اینکه از مسیر شهرهای شمالی عبور کرده و بخواهید ساعاتی را در یک ویلا و یا کنار ساحل دریا سپری کنید.

ونوش نوشهر

در شرایطی که ممکن است گرمای تابستان و هوای شرجی شمال برای شما  آزار دهنده باشد ، آیا می توان گفت که رفاه شما تأمین شده است؟
قطعاً خیر!
چون آفتاب تابستان آن هم در شمال کشور و شهرهای ساحلی به شدت موجب آزردگی خاطر شما خواهد شد.
پس چاره‌ی کار چیست؟
پیشنهاد ما به ویلاداران استفاده از یک سایبان چادری است تا علاوه بر ایجاد سایه‌ای خنک ، به محافظت از پوست مسافرین و توریست‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید همچون فرابنفش نیز کمک نمایند. این سایبان ها در اشکال و فرم های متنوعی قابل طراحی ، ساخت و اجرا هستند و مطابق با درخواست کارفرما (مشتری) تولید می گردند.

 

نقش سایبان چادری ویلا و تأثیر آن بر درآمد منطقه

با این تفاسیری که عرض شد اگر یک توریست ایرانی و یا خارجی بخواهد در ویلای شما دو سه روزی را به استراحت بپردازد و شما در محوطه‌ی خود یک سایبان چادری مدرن را برای راحتی و آسایش آن‌ها نصب کرده باشید ، قطعاً لذت سفر را برایشان دوچندان نموده و در سفرهای بعدی اولین و شاید بهتر است بگوییم تنها مقصد آن‌ها برای استراحت و تفریح در شهرهای شمالی ویلای شما خواهد بود.

برای مشاهده ی انواع سازه ها و سایبان های چادری می توانید به صفحه محصولات ما مراجعه فرمایید.

ماحصل مواردی که عرض شد این است که اگر شما به‌عنوان صاحب یک ویلا بخواهید به جذب توریست در روستا و درنهایت بالا بردن سطح درآمد خود کمک نمایید ، استفاده از سایبان‌ های چادری به دلیل تأمین رفاه مسافرین و همین طور ایجاد فضایی دکوراتیو ، می‌تواند به جذب بیشتر توریست و درنتیجه کسب درآمد بیشتر برای شما و ساکنین منطقه منجر شود.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت تلاش می‌کند با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتریان گرامی ، پروژه را با بهینه کردن هزینه برای آن‌ها به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام