سازه پارچه ای

آلاچیق پارچه ای طرح پارادایس ، کافی شاپ هتل هما

محل پروژه : تهران

تاریخ اجرا : سال ۱۳۹۶

مساحت : ۹۰ متر مربع

کاربری : سقف کافی شاپ هتل

آلاچیق پارچه ای هتل هما تهران

سازه پارچه ای هتل

طراحی و نصب سازه پارچه ای محوطه هتل همای تهران در سال ۹۶ به شرکت سازه چادری کاوشکام واگذار گردید. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی مهندسین مجرب طراح و همین طور تیم اجرایی توانمند خود توانسته است همواره سازه های پارچه ای خود را با بهترین کیفیت تحویل مشتریان نماید. در سقف چادری محوطه هتل هما از تعداد ۶ ستون پیرامونی نورد شده و ۱۲ دستک اصلی فولادی که تعدادی از آن ها توسط ستون ها و نصف دیگر به وسیله دستک های فرعی نگه داشته شده اند استفاده شده است. با توجه به شلوغی و ازدیاد رفت و آمد در محوطه هتل در هنگام روز ، نصب اسکلت فلزی و بطور کلی سایبان جادری مورد نظر در شیفت شب به انجام رسید.

 

کاربری سازه پارچه ای

کاربری مورد استفاده سقف پارچه ای در این پروژه به عنوان فضای کافی شاپ جهت پذیرایی از میهمانان هتل در نظر گرفته شده است. در فصول تابستان با ورود هوای آزاد در این نوع از سازه های چادری فضایی دلنشین و مطلوب برای مراجعه کنندگان وجود دارد و می توانند تجربه یک جلسه و ملاقات مفید و خوبی را با همکاران ، خانواده و یا دوستان خود داشته باشند. پلان انتخاب شده برای نصب آلاچیق چادری مورد نظر به شکل دایره است و علاوه بر کاربری سایبان به عنوان سقف کافی شاپ ، یک المان دکوراتیو برای محوطه هتل نیز به شمار می آید ؛ چرا که به هنگام شب با نورپردازی ایجاد شده از سمت داخل شاهد یک نمای بیرونی زیبا و نورانی در سقف پارچه ای خواهیم بود.

 

درباره محل اجرای سازه پارچه ای

هتل هما

هتل هما تهران در مرکز تهران و در خیابان اصلی ولیعصر واقع شده است. یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره پایتخت ایران ، هتل هما تهران (شرایتون سابق) است که در منطقه محبوب ونک تهران واقع شده است. این هتل مجلل و باشکوه که در زمان حکومت پهلوی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است ، در طول سالیان متمادی بارها بازسازی و نوسازی شده و یکی از هتل های مرکز شهر تهران می باشد که همه ساله پذیرای مهمانان و مسافران داخلی و خارجی زیادی است. هتل هما تهران به دلیل داشتن امکانات تفریحی بی نقص و مطابق با استانداردهای جهانی غذا و خدمات یکی از معروف ترین هتل های پنج ستاره تهران به شمار می رود.

سازه پارچه ای هتل هما تهران

معماری هتل هما

سبک معماری نمای بیرونی و داخلی هتل و همچنین دکوراسیون آن به گونه ای است که در نگاه اول تجمل گرایی را تداعی می کند. هتل هما در تهران یا همان شرایتون سابق که در سال ۱۳۵۱ توسط معمار آمریکایی والتون بکت ساخته شد ، یکی از شعبه های هتل های زنجیره ای شرایتون بود. قابل ذکر است که اولین هتل شرایتون در ماساچوست آمریکا در سال ۱۹۳۷ میلادی تأسیس شد. هتل هما با معماری منحصر به فرد و بی نظیر خود توجه همگان را به خود جلب کرده است. این هتل پس از انقلاب اسلامی تحت کنترل دولت (سازمان هواپیمایی اسلامی) قرار گرفت و در سال ۱۳۹۱ بعنوان زیرمجموعه ای از هتل های زنجیره ای هما قرار گرفت. با توجه به تعداد هتل های تهران ، هتل هما یکی از بهترین گزینه ها برای اقامتی فراموش نشدنی است.

 

مزایا و ویژگی های هتل هما سازه پارچه ای

موقعیت مکانی عالی ، امکانات و خدمات عالی ، قیمت مناسب ، تخفیف در هتل ها از جمله ویژگی های هتل هما تهران است. هتل هما تهران چندین گواهینامه بین المللی را در کارنامه خود دارد. این هتل دارای ۱۷۳ واحد اقامتی مختلف از جمله اتاق های جونیور و سوئیت با ظرفیت های مختلف و کلیه امکانات و خدمات می باشد. طراحی مدرن ، نورپردازی ، مبلمان شیک ، ترکیب سبک کلاسیک و مدرن و چشم انداز زیبای شهر و باغ از ویژگی های اتاق ها و سوئیت های هتل هما است.

 

رستوران و کافی شاپ هتل هما

از دیگر امکانات و خدمات هتل هما تهران می‌توان به رستوران این هتل با نام  هما کلاس در فضایی شیک و جذاب که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد اشاره کرد. سفره خانه هتل هما با فضایی دلپذیر و آرام و سرو انواع غذاها ، نوشیدنی های گرم و سرد و.. تجربه ای خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. فضای داخلی زیبا با آسانسور ، پارکینگ اختصاصی ، اتاق کنفرانس ، کافی نت و کامپیوتر ، صندوق امانات رایگان ، سرویس پزشکی ۲۴ ساعته  ، نظافت ، خشکشویی و .. تنها بخشی از امکانات این هتل زیبا می باشند. سازه پارچه ای

رستوران هتل هما

یکی دیگر از امکانات عالی این هتل کافی شاپ آن است که با طراحی مدرن و جدید آلاچیق چادری در فضای باز هتل توانسته چشم هر بیننده ای را خیره کرده و مأمنی برای قرارهای ملاقات کاری و دوستانه با همکاران ، آشنایان و خانواده شما باشد. استخر ، بوفه ، سیستم صوتی ، سیستم ضدعفونی ، سونا ، جکوزی ، اتاق ماساژ ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس و.. مورد توجه بسیاری از مسافران و مهمانان این هتل قرار گرفته است. از ویژگی های هتل هما می توان به دسترسی آسان به برج میلاد ، نمایشگاه بین المللی ، ایستگاه مترو ، فرودگاه مهرآباد و … اشاره کرد.

 

موقعیت هتل

همان طور که در بالا توضیح داده شد هتل مجلل هما در تهران و در منطقه خوش آب و هوای ونک واقع شده است که چشم اندازی زیبا به شهر زیبای تهران و رشته کوه های البرز دارد. هتل هما تهران به دلیل قرار گرفتن در این منطقه دسترسی آسانی به بزرگراه های اصلی شهر و مراکز فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی تهران دارد.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

2 دیدگاه. Leave new

  • با سلام و خسته نباشد ۰۹۱۲۳۸۹۶۴۳۸
    لطفا بفرمایید که
    میشود برای فضای حدود ۴۰ متری نیز استفاده نمود و بزرگتر نمود
    آیا محل قابل تنظیم و تغیید می باشد و در نهایت چند تمام میشود مرسی

    پاسخ
    • درود بر شما
      بله امکانش هست
      ایعاد استاندارد این طرح (پارادایس ۸ وجهی) ۳*۳ ، ۴*۴ ، ۵*۵ و ۶*۶ متر بوده و امکان طراحی و ساخت در ابعاد بزرگتر نیز وجود داره.
      اگر منظور شما تغییر در ابعاد سازه در حین نصب و یا پس از اونه باید عرض کنم که خیر ، امکانش نیست ؛
      اما امکان جابجایی سازه چادری به محل دیگه وجود داره که منوط به یه سری شروط فنی هست که اگه نیاز به مشاوره بیشتر در این زمینه داشتید میتونید با ما تماس بگیرید.
      خوشحال میشیم پاسخگوی نیاز شما باشیم.
      برای دریافت قیمت های تقریبی هم میتونید از طریق لینک زیر دسترسی داشته باشید :
      قیمت انواع سازه چادری

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام