آلاچیق چادری طرح سان شید ، آبسرد

محل اجرا: آبسرد-ویلا

کاربری: سقف پارکینگ

مساحت: ۳۵ متر مربع

تاریخ اجرا : زمستان ۱۳۹۷

آلاچیق چادری ویلا طرح سان شید ، آبسرد

آلاچیق چادری

آلاچیق چادری با فرم سان شید در پوشش سایبان ماشین جهت پارکینگ ها با توجه به عدم وجود ستون های میانی گزینه مناسبی می باشد. سان شید ها به عنوان پارکینگ در اشکال تکی و چند تایی طراحی و ساخته می شوند. فرمی مشابه با طرح سان شید نیز در میان طرح های اختصاصی شرکت سازه چادری کاوشکام وجود دارد که همین ویژگی ها را داراست. نام این طرح رویال می باشد و تنها تفاوت آن طراحی شکل ظاهری آن است.

در این نوع سایبان دستک اصلی بر خلاف طرح سان شید که از زیر چتر سایبان آمده است ، از بالا چتر را مهار کرده و جلوه ای کلاسیک تر دارد. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طرح رویال و نیز مشاهده ی تصاویر آن ، به صفحه محصولات مراجعه فرمایید.

آلاچیق چادری ویلا طرح سان شید ، آبسرد

درباره پروژه

سایبان چادری ساخته شده در محوطه ی یک ویلا در منطقه ی آبسرد دماوند در استان تهران ، از نوع سان شید تکی بوده که در زمستان سال ۱۳۹۷ با مساحتی در حدود ۳۵ متر مربع توسط شرکت سازه چادری کاوشکام طراحی و اجرا گردید. لازم به ذکر است در ساخت این سان شید از فولاد st37  در اسکلت اصلی و پارچه پلی استر با روکش pvc استفاده شده است.

از ویژگی های این نوع پارچه ها می توان به ضد اشعه ی خورشید بودن و همین طور ایجاد سایه ای خنک و مطلوب اشاره کرد. این پارچه ها با دارا بودن لایه ای موسوم به Unti UV در رویه ی بیرونی خود ، کلیه ی اشعه های مضر خورشید همچون فرابنفش را دفع نموده و شما را در برابر سرطان های پوستی محافظت می کنند.

در ساخت سایبان پارچه ای نیز از فولادی موسوم به ST37 استفاده شده است. این نوع فولاد با درصد کربن پایین تر نسبت به ST52 مناسب مصارف ساختمانی می باشد. درصد کربن پایین تر در فولاد موجب افزایش خاصیت جوش پذیری آن می گردد.

معرفی محل اجرای پروژه

آبسرد یکی از شهرهای شهرستان دماوند در استان تهران است. گویش مردم این منطقه بنابر نظر مهدی علمداری پژوهشگر و زبان شناس ، گویش دماوندی می باشد ؛ گویشی که در مناطقی همچون دماوند ، گیلاوند ، آیینه ورزان ، ایوانکی سمنان و.. رایج بوده و ترکیبی از فارسی – مازندرانی است. این منطقه با توجه به دوری از آلودگی ها و شلوغی های تهران ، آب و هوای بی نظیری داشته و پتانسیل بالایی برای تولید سیب درختی دارد.

بی شک وقتی منطقه ای دارای آب و هوای خوب و همچنین مملو از باغات و زمین های کشاورزی باشد ، ساخت ویلاها در آن رونق بسیاری خواهد داشت ؛ خصوصاً اینکه در نزدیکی شهری مثل تهران باشد!

همان طور که می دانید ویلاسازی ها با سرعت زیادی در حال گسترش می باشند ؛ اما کدام ویلاها دارای رفاه و جذابیت بصری بیشتری هستند؟!

بله ، حدستان درست است!
ویلاهایی که از معماری نوین بهره مند شده و از المان های معماری و نیز تجهیزات بیشتر و مدرن تری برای رفاه حال و آسایش ساکنانش استفاده کرده باشد. یکی از این المان ها و تجهیزات ، سایبان های چادری ثابت و متحرک هستند. این سایبان های غشایی می توانند شما را در برابر هر گونه آسیبی محافظت نمایند. اشعه های مضر خورشید همچون فرابنفش ، بارش باران ، برف و تگرگ ، اصابت صاعقه و.. از مواردی می باشند که با وجود سایبان چادری دیگر نباید نگران آن ها باشید.

استفاده از سایبان استخر ، سایبان حیاط ، سایبان ماشین برای پارکینگ خودروها و.. از جمله تجهیزات و المان های معماری مدرنی است که شما می توانید در ویلای خود از آن ها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام