سایبان پارچه ای رستوران

شرح اولیه پروژه

سایبان پارچه ای رستوران ؛ این رستوران و کافی شاپ که در کشور اروگوئه قرار دارد ، یکی از مهم ترین و مشهورترین پاتوق های آمریکای جنوبی است. بنابراین به منظور جذب بیشتر و راضی نگه داشتن مشتریان خود ،برای فضای باز خود نیاز به یک سقف پارچه ای داشت تا از تابش شدید نور خورشید و بارش باران در برابر آنان محافظت کند.

 

سایبان پارچه ای رستوران

نکات مورد توجه

محیط این رستوران ، شکل هندسی منظم و با قاعده ای نداشت. در نتیجه مصالح متدوال و رایجی که در طرح های اینچنینی به کار می رود ، خیلی مناسب این پروژه نبود. علاوه بر این ، شهرداری به علت اینکه فشار خیلی زیادی به این ساختمان وارد نشود ، فقط مجوز احداث سقف سبک را روی بام این رستوران می داد تا در صورت نیاز هم بتوان آن را به راحتی برداشت و جابه جا کرد.

 

سایبان پارچه ای رستوران

طراحی سازه چادری

با توجه به نکات گفته شده ، برای پوشش سقف این رستوران و کافی شاپ ، باید یک سایبان چادری کششی را در نظر می گرفتند. این سایبان باید دو ساختمان مجاور تراس این کافی شاپ را به هم متصل می کرد. طراح این پروژه ، سقف پارچه ای را به شکل یک صدف دریایی طراحی کرد که چشم انداز زیبایی را هم از بیرون و هم از داخل سازه چادری دارا می باشد.

 

سایبان پارچه ای رستوران

استراکچر

استراکچر اصلی این آلاچیق چادری ، از چوب و فولاد ساخته شده است. جنس پارچه ی آن نیز از نوع پلی استر و با روکش pvc در دو طرف خود می باشد. وزن آن نیز ۱۰۵۰ گرم در هر متر مکعب است. به علت این که از این رستوران قرار است در تمام فصول سال استفاده شود ، برای پوشش پیرامون آن از یک المان طولی نیز استفاده شد. مساحت تحت پوشش این سایبان پارچه ای ۷۵ متر مربع بوده و به صورت یک سازه چادری دائم طراحی شده است.

 

سایبان پارچه ای رستوران

اجرا و نصب

طراحی ، ساخت و اجرای این سازه پارچه ای تقریبا یک ماه طول کشید. برای صرفه جویی در زمان نیز کلیه ی مراحل جداگانه ساخت شامل سازه فلزی ، سازه چوبی و سازه چادری بطور همزمان انجام شد. نصب سازه فلزی در ۳ روز و نصب سازه چادری فقط در یک روز انجام شد. کشش نهایی این سازه پارچه ای در راستای تیرهای چوبی بوسیله بست های انتهایی تیرها انجام شد و در طول آزاد سایبان چادری از کابلهای دو سر پیچ که با بسته شدنشان کشش پیرامونی پارچه انجام می شد ، استفاده شده است. این سایبان پارچه ای زیبا ، مکانی جذاب برای توریستها پدید آورده و راه حل خوبی برای مشکلات و مسائلی از این قبیل برای مشتری ها خواهد بود.

سایبان پارچه ای رستوران

    نمای بیرونی سایبان پارچه ای جهت سقف رستوران و کافی شاپ

سایبان پارچه ای رستوران

ویژگی ها و مزایای سایبان چادری در رستوران و کافی شاپ

شکی در این نیست که امروزه جوانان ایرانی دوست دارند تا جایی که ممکن است در بیرون از خانه غذا بخورند و بنابراین یک سایبان رستوران مناسب می تواند کسب درآمد شما را افزایش داده و به سوددهی شما کمک نماید. ما در شرکت سازه چادری کاوشکام متعهد هستیم تا سایبان رستورانی را به شما ارائه دهیم که نه تنها به زیبایی محل شما بی افزاید ، بلکه کاربردی و بادوام نیز باشد. یک سایبان پارچه ای کششی برای شما عمری بالغ بر ۲۰ سال یا بیشتر را خواهد داشت و تنها به حداقل سرویس سالیانه نیاز دارد و آن هم یک شستشوی ساده است که خودتان نیز از عهده ی آن برمی آیید.

 

سایبان پارچه ای رستوران

مقاوم در برابر باد و برف

یکی از مشخصه های یک سایبان خوب آن است که شما به هیچ عنوان نباید نگران شرایط جوی فضای بیرونی خود باشید ، بطوری که با کوچک ترین وزش باد و یا بارش برف و باران ناچار شوید تا سایبان خود را جمع کرده و با این کار از آسیب های جدی احتمالی جلوگیری نمایید.

سایبان‌ های ما به گونه ای طراحی شده‌اند که در برابر بادهای ۱۲۰ کیلومتر در ساعت (۷۵ مایل در ساعت) و بارهای برف ۱۰ سانتی‌ متری مقاومت کنند ؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از آن استفادع نموده و مشتریان شما نیز می‌توانند در تمام طول سال از غذاخوردن در فضای باز رستوران و کافی شاپ شما نهایت لذت را ببرند.

 

سایبان پارچه ای رستوران

پارچه مورد استفاده و قابلیت های ویژه آن

پارچه‌ هایی که ما استفاده می‌کنیم ، پارچه‌های معماری با پوشش دهی بالا هستند ، به این معنی که کاملاً ضد آب و ۱۰۰٪ ضد اشعه ماوراء بنفش هستند. این پارچه امکان انتقال نور فوق‌ العاده روز را برای شما فراهم نموده و گرمای خورشید را منعکس می‌کند و در نتیجه فضایی سبک ، خنک و مطبوع را در زیر سایبان برایتان ایجاد می‌ نماید. در صورت تمایل می‌توانید در فصول سرد سال از سیستم های گرمایشی همچون گرماتاب ها در زیر سایبان رستوران و کافی شاپ خود استفاده کنید ؛ همچنین با ایجاد نورپردازی با توجه به خاصیت پخش نور پارچه برای تأثیرگذاری عالی روی مشتریان به جذابیت هر چه بیشتر محل کسب خود بی افزایید.

 

سایبان پارچه ای رستوران

تعمیر و نگهداری

بسیاری از مشتریان ما از تعمیر و نگهداری بالا در استفاده از سایبان های معمولی در بازار یا به قول ما پارچه های شل و ول خسته شده اند. شما پس از استفاده متوجه خواهید شد که یک سایبان چادری که توسط شرکت کاوشکام طراحی و ساخته شده است به حداقل نگهداری نیاز دارد. پارچه تنیده کششی بخشی از سازه است که کاملاً فیکس و ثابت بوده و حرکت نمی‌کند یا تکان نمی‌خورد و در نتیجه پاره نمی‌شود. روکش روی پارچه از نوعی تفلون تولید شده است که از ورود کثیفی و آلودگی به بافت پارچه جلوگیری می نماید ؛ بنابراین یک شستشوی سالیانه ساده تمام چیزی است که برای حفظ ظاهری سایبان مورد نیاز است.

 

سایبان پارچه ای رستوران

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام