محل پروژه : مرکز خرید توچال تهران

تاریخ اجرا : تابستان ۹۴

مساحت : ۴۰ متر مربع

کاربری : سقف رستوران ، سایبان کافی شاپ

سقف چادری کافه رستوران مرسی ولنجک ، پاساژ توچال تهران

سقف چادری کافی شاپ مرکز خرید توچال با داشتن فرمی ۳ بعدی و زیبا از نظر معماری سبب به وجود آمدن محیطی دلنشین برای مشتریان می شود. این طرح به نام پرنده شناخته شده است. شرکت سازه چادری کاوشکام با تجربه فراوان در زمینه سازه های پارچه ای سعی بر آن دارد که با استفاده از فرم های معماری ، طرح های منحصر به فرد و زیبایی را به مشتریان این سازه ها ارائه دهد. در سال های اخیر به کارگیری سقف پارچه ای بعنوان پوششی برای سقف رستوران ، سقف کافی شاپ ، سقف آمفی تئاتر ، آلاچیق مدرن ، آلاچیق پارک ها و.. بسیار متداول گشته و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

سقف چادری لایف کافه در مرکز خرید توچال تهران

درباره محل اجرای پروژه سقف چادری

یکی از مجتمع های خرید مجلل و گران قیمت و یک مکان خوب برای خرید انحصاری مرکز خرید توچال تهران است که مانند مراکز خرید بالا شهر تهران محلی برای جا خوش کردن برخی از برندهای معتبر بازار پوشاک است. علاوه بر آن ها نیز می توان فروشگاه های جدید را در این مرکز خرید پیدا کرد. یک بازار بزرگ ، کافی شاپ ، رستوران و یک قنادی وجود دارد که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. مجموعه توچال یکی از مراکز خرید در منطقه زعفرانیه و ولنجک به شمار می رود و رقبای دیگری مانند تتندیس . مدرن الهیه ، ارگ ، جم سنتر ، مرکز خرید ولنجک ، گالریا و پالادیوم در این منطقه حضور دارند.

مرکز خرید توچال

در اطراف این مجموعه تجاری مکان مناسبی برای پارک وجود ندارد ولی ساختمان تجاری توچال دارای پارکینگی است که برای برای پارک ماشین های مشتریان و کسبه گنجایش ۳۰۰ خودرو را دارد که عدد تقریباً قابل قبولی است. این مرکز خرید در ۷ طبقه ساخته شده و ۱۹۰۴ متر مربع مساحت دارد. اولین بار در سال ۱۳۸۲ کار ساخت شروع شد و این پروژه در سال ۱۳۸۵ در خیابان چهاردم ولنجک پس از سه سال افتتاح گردید. این مجموعه دارای ۴۰ واحد تجاری به همراه رستوران ، کافی شاپ و فودکورت آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

 

مرکز تجاری توچال در خیابان ۱۴ ولنجک سقف چادری

مرکز خرید توچال (که شامل بازار و مرکز خرید می باشد) با معماری مدرن توسط آقای رهاوی در خیابان چهاردهم در منطقه ولنجک تهران ساخته شده است. این مجتمع در یکی از مراکز تجاری ولنجک واقع شده است که نزدیک به مرکز خرید گالریا بوده و بانک سامان در ورودی مرکز مشاهده می شود. این بازار دارای ۷ طبقه است که ۴ طبقه آن تجاری و هر طبقه دارای ۱۵ واحد با سقف ۳ متری می باشد. در این مرکز ۴ پله برقی و ۲ آسانسور همیشه فعال هستند.

کافه لایف توچال

خبر خوب این است که با داشتن ۳۰۰ جای پارک دیگر نگران پارک خودرویتان نیستید. ورود به منطقه ولنجک از بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام در مجاورت اوین امکان پذیر است. کافه لایف که سازه چادری آن توسط شرکت کاوشکام طراحی ، تولید و نصب شده در همین مرکز خرید بوده و بیشتر بعنوان یک رستوران ایتالیایی شناخته می شود.

 

ریشه یابی نام ولنجک

ولنجک در زبان فارسی به این صورت است که حروف «ول» و «ولنگ» محله ایی در شمال غرب تهران که از نظر لغوی ترکیبی از واژه «ولنج» یا همان «ولنگ» می باشد که حرف «ک» کوچکی آن را نشان می دهد ؛ به عبارتی ولنجک به معنی جای رها شده کوچک می باشد ، مانند ونک که به معنی درخت کوچک است.
در گذشته ولنجک به دهی در ۲ کیلومتری شمال غرب امامزداه صالح گفته می شد که همه اهالی آن که ۸۰ نفر بودند همگی سادات بودند و شغل آن ها باغبانی و زراعت بوده است.

 

تاریخچه محله ولنجک تهران سقف چادری

ولنجک دهی سردسیر بوده که آب آن از چشمه سر تأمین می شد و محصولاتی چون غلات و میوه داشت. اگر بخواهیم از قدمت ولنجک صحبت کنیم باید بدانید که قدمت ولنجک از نام تهران بیشتر است. قدمت ولنجک قدیم به زمان زرتشتیان و ساسانیان می رسد و ورود مازندرانی ها در زمان صفویه ولنجک قدیم را ایجاد کرد. در ولنجک بلوک کشی به صورت استاندارد ، میدان ها بجا و درست ، کوچه ها به دقت تقسیم بندی شده اند. شاید برایتان پیش آمده باشد که برای رفتن به شمال تهران در ترافیک خیابان های کم عرض و باریک گیر افتاده باشید که به صورت غیراستاندارد است.

 محله ولنجک

بیشتر این مشکلات در مناطق شمالی تهران مشاهده می شود و دلیل آن نیز این است که در گذشته این مناطق فرمی روستایی داشته و باغات اشراف زادگان و بزرگان آن دوره در آن قرار گرفته بود و قصد رشد و توسعه خاصی نداشته اند ؛ به همین علت است که پس از ورود به بافت شمالی شهر تهران شاهد ضعف ساختاری در این منطقه می شوید.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام