محل پروژه : تهران – محله شیخ بهایی

تاریخ اجرا : بهار ۹۵

مساحت : ۲۵ متر مربع

کاربری : سقف کافی شاپ ، سایبان تراس

 سایبان تراس کافی شاپ ۱۷ در محله شیخ بهایی تهران به منظور رفاه حال مشتریان این مجموعه در زمستان سال ۹۴ ساخته و نصب گردید. در ابتدا پس از ارائه مشاوره به کارفرما و پیشنهاد طرح های مختلف ، طرح آرک قوسی برای فضای مورد نظر جهت نصب سایبان چادری انتخاب گردید. آلاچیق چادری یکی از گزینه ها برای طراحی در این مجموعه بود که با توجه به عدم صرفه اقتصادی تصمیم به اجرای طرح آرک گرفته شد.
اسکلت این سایبان تراس از نوع فولادی با ورق ST37 بوده که پس از ساخت به محل پروژه ارسال و نصب گردید. اتصالات به صورت پیچ و مهره بوده که سازه و پارچه را به یکدیگر متصل کرده اند. جنس پارچه استفاده شده به صورت چند لایه از پلی استر و پی وی سی می باشد که مقاومت زیادی در برابر شرایط مختلف جوی دارد.
سازه پارچه ای مورد نظر از یک طرف توسط انکربولت به دیوار متصل گردیده و از قسمت پیشانی نیز برای اینکه بتواند لنگر خمشی ایجاد شده را انتقال دهد توسط ستون فولادی کنترل شده است.

 

نکات مهم طراحی و ملزومات کافی شاپ

با توجه به محبوبیت روزافزون و استفاده از کافی شاپ ها به عنوان چیزی فراتر از مکانی برای قرارهای عاشقانه یا دوستانه ، طراحی داخلی کافی شاپ ها به یک موضوع مهم تبدیل شده است ؛ زیرا اگر اصول طراحی کافی شاپ را رعایت کنید باعث جذب مشتری ، ایجاد حس خوب و در نهایت تبدیل آن ها به مشتریان وفادار خواهید شد. اولین قدم در طراحی داخلی کافی شاپ انتخاب یک سبک مفهومی یا طراحی است. سبک طراحی شما مستقیماً با عواملی مانند قیمت، جامعه مشتری هدف ، مکان و نوع آیتم های منوی کافه شما مرتبط است.

طراحی کافی شاپ سایبان تراس

ابتدا باید به این سوال اساسی پاسخ دهید : آیا قصد دارید یک کافی شاپ دوستانه و با قیمت متوسط ​​در نزدیکی یک دانشگاه باز کنید یا می خواهید صاحب یک کافی شاپ لوکس در مکانی گران قیمت باشید؟!
همه این موارد به سبک طراحی و نوع دکوراسیون کافی شاپ شما مربوط می شود. بعد از تعیین سبک طراحی ، مرحله بعدی آماده سازی محیط است.

 

سبک های طراحی کافی شاپ سایبان تراس

برخلاف رستوران ، کافی شاپ یک محیط صمیمی است که در آن افراد می‌توانند مانند یک پاتوق دوستانه در کنار یکدیگر بنشینند ، کتاب بخوانند و یا ساعت‌ ها با لپ‌تاپ شخصی خود کار کنند ؛ بنابراین از آنجایی که کافی‌ شاپ‌ ها میزبان طیف وسیعی از افراد جامعه هستند ، چیدمان و دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد که به حریم خصوصی همه مشتریان احترام بگذارد. مانند هر تجارت دیگر هدف اصلی یک کافی شاپ افزایش سود دهی و کاهش هزینه های خود است ؛ این بدان معناست که هدف نهایی حول محور نیازها و رضایت مشتری می چرخد. طبق یک بررسی میدانی وقتی صحبت از کافی شاپ ها می شود مردم بیشتر بر داشتن یک تجربه خوب تأکید می کنند تا صرفاً یک منوی جذاب!

تاثیر نمای بیرونی کافه در طراحی کافی شاپ

طراحی نمای بیرونی کافه یکی از مراحل اصلی طراحی کافی شاپ می باشد. نمای بیرونی نشان دهنده سبک طراحی و حال و هوای داخلی کافه است و اینگونه می تواند عابران و مشتریان بالقوه را به خود جذب نماید. هنگام اجرای طراحی بیرونی می بایست از طرح های شلوغ و گیج کننده خودداری شود. بهتر است نام و لوگوی کافی شاپ را روی یک پس زمینه ساده اما جذاب طراحی کنید که به راحتی قابل خواندن و تشخیص باشد. همچنین در طراحی خود از فونت ها و رنگ های جذاب ، متضاد و موثر استفاده نمایید. وجود یک سازه ، سقف و یا سایبان چادری در ورودی کافی شاپ و یا در نمای ساختمان همانند کافی شاپ ۱۷ که از یک سایبان چادری بعنوان سایبان تراس استفاده نموده و در معرض دید عابرین و عموم مردم است می تواند بر روی جذب حداکثری مشتریان تأثیرگذار باشد.

تهران رستوران 17 هفده شیخ بهایی سایبان تراس

درباره محل اجرای پروژه – محله شیخ بهایی سایبان تراس

این خیابان در یکی از مکان های معروف تهران قرار دارد. محله شیخ بهایی در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده و از دو قسمت شمالی و جنوبی تشکیل شده است. توجه داشته باشید که قسمت شمالی با قسمت جنوبی محله شیخ بهایی متفاوت است. خیابان شیخ بهایی تهران یکی از قدیمی ترین محله های این شهر به شمار می رود. این منطقه به ده ونک نزدیک بوده و محله ونک را به وجود آورده است. خیابان شیخ بهایی تهران در محله ونک تهران واقع شده است. توجه داشته باشید که طی چند سال گذشته بسیاری از آژانس های مهاجرتی و مراکز لوکس به این مرکز نقل مکان کرده و خدمات خود را به کاربران خود ارائه می دهند. از نظر امکانات رفاهی و خرید خیابان شیخ بهایی تهران گویای همه چیز است.

شیخ بهایی تهران - مرکز خرید سئول سایبان تراس

ده ونک تهران و خیابان شیخ بهایی از پر رونق ترین مناطق این شهر هستند. جالب است که اخیراً شهرداری چندین بوستان ویژه در این منطقه ساخته است. این بوستان ها به بهبود شرایط آب و هوایی کمک نموده اند. خیابان شیخ بهایی تهران را می توان یکی از معروف ترین و قدیمی ترین ترین محله های تهران دانست. این خیابان که ویژگی های مثبت و منفی زیادی دارد را می توان محل مناسبی برای زندگی دانست. خیابان های متصل به این محله شامل خیابان آفریقا ، خیابان ملاصدرا و خیابان ونک است.

 

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام