مزایای سایبان چادری پارکینگ

سقف چادری به منظور پوشش پارکینگ روباز که قبل از اجرای سازه پارچه ای  مشکلاتی برای خودروهای پارک شده به وجود آمده بود را تا حدی حل می کرد . ساخت یک سازه دکوراتیو با اهداف استفاده از نور خورشید بعد از نصب سقف ، ثابت نگه داشتن دمای زیر سازه چادری ، استفاده از سیستم های جدید ساخت و بهره گیری از یک فضای دلنشین برای استفاده کنندگان از پارکینگ چادری در دستور کار قرار گرفت . یکی از دلایل ساخت این گونه از سازه های چادری در مقایسه با متریال های دیگر همچون شیشه ، فولاد و بتن مدت زمان اجرای کم و استفاده از یک المان شهری نوین می باشد.

در استراکچر این سایبان پارچه ای لوله هایی به طول ۱۸ متر با فواصل معین قرار گرفته اند. جهت جلوگیری از آب گرفتگی ناشی از بارش باران در سقف این مجموعه زهکش مناسبی اجرا گردیده است. پروفیل های لوله ای در دو ردیف بالا و پایین به صورت قوس هایی با دهانه های بزرگ که همانند خرپا عمل نموده و وظیفه نگهداری پارچه سایبان چادری را بر عهده دارند به طوری که در راستای طولی توسط المان هایی به یکدیگر متصل شده اند.

سقف چادری

طرح سقف چادری

طرح انتخابی برای مجموعه پارکینگ پارچه ای با بهره گیری از طرح مهندسی زین اسبی و آرک جلوه ی زیبایی را پدید آورده است. در اطراف این سازه ، کابل کششی در درون کلاف پیرامونی قرار داده شده تا با ایجاد پیش تنیدگی پایداری و کشش را در سقف چادری ایجاد نماید. پارکینگ مورد نظر گنجایش صدها خودرو را جهت توقف داشته و خودروها را ذر برابر شرایط جوی نامساعد محافظت می نماید.

جنس پارچه سایبان چادری مشخصات ویژه ای همچون سبکی و ضد اشعه uv بودن ، همچنین مقاومت ۳۲ کیلوگرم در هر سانتی متر پارچه ، جنس پلی استر با دو لایه روکش pvc و خاصیت پیش تنیدگی را دارا می باشد و در بررسی های صورت گرفته جزو به صرفه ترین سیستم های ساختمانی قرار داده شده است.

سقف چادری

سقف چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام