مجموعه سایبان پارچه ای ۱۱ گانه در بریتانیا

سایبان چادری به عنوان بهترین گزینه در پوشش پارکینگ ها در فضاهای باز و عمومی محسوب می گردد. در یکی از مناطق بریتانیا جهت مسقف نمودن بخشی از محوطه ، از ۱۱ عدد سایبان پارچه ای هر کدام به مساحت تقریبی ۲۰۰ متر استفاده شده است. این سایبان چادری در بلند ترین نقطه دارای ۱۶ متر ارتفاع از سطح زمین است. در ساخت این سایبان غشایی از اسکلت فلزی فرم داده شده استفاده شده است و زیبایی منحصر به فردی را با توجه به وجود خم ها بوجود آورده است.

سایبان چادری

استراکچر

در ساخت سازه فلزی این مجموعه سایبان های پارچه ای از چند نوع پروفیل فولادی در سایزهای مختلف استفاده شده است. تیم ساخت از پروفیل های فولادی با مقطع لوله در سه بخش بهره برده است ؛ برای تیرهای اصلی مورب که کار انتقال بار را به ستون ها انجام می دهند از پروفیل لوله با سایز ۱۶۸ میلی متر و ضخامت ۴ میلی متر استفاده نموده اند. جهت ساخت المان های قوسی شکل که بعنوان سقف سایبان مورد استفاده قرار گرفته ، از پروفیل های لوله در مقطع ۱۱۲ میلی متر و ضخامت ۳ میلی متر بهره برده شده و ستون های اصلی سازه نیز به شکلی سفارشی طراحی و ساخته شده اند.

 

سایبان چادری

پارچه مصرفی

پارچه مورد استفاده در این سازه چادری از نوع پلی استر با روکش دو طرفه پی وی سی بوده که کمپانس سازنده برای مقابله با اشعه مضر خورشید از یک لایه آنتی UV در سطح اصلی پارچه استفاده نموده است. این پارچه ها از بهم تنیده شده الیاف پلی استر تولید می شوند و به همین علت دارای خاصیت کشسانی و مقاومت بالا دربرابر انواع بارهای وارده بر سازه و پارچه می باشند. وزن واحد سطح این پارچه ۱۰۵۰ گرم بوده و دارای مقاومت بالای کششی در حد ۴۵۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

 

سایبان چادری

درباره محل اجرای پروژه

پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی که به سادگی به عنوان بریتانیا (UK) شناخته می‌شود ، کشوری در شمال غربی اروپا , در سواحل شمال غربی سرزمین اصلی این قاره است. این کشور شامل انگلستان ، اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی است. بریتانیا شامل جزیره بریتانیای کبیر ، بخش شمال شرقی جزیره ایرلند و بسیاری از جزایر کوچکتر در جزایر بریتانیا است. ایرلند شمالی با جمهوری ایرلند مرز زمینی دارد. انگلستان توسط اقیانوس اطلس ، دریای شمال ، کانال انگلیسی ، دریای سلتیک و دریای ایرلند احاطه شده است.

بریتانیا از یک سری الحاقات ، اتحادیه ها و جدایی کشورهای سازنده طی چند صد سال تکامل یافته است. پیمان اتحاد بین پادشاهی انگلستان (که شامل ولز نیز می شد) و پادشاهی اسکاتلند در سال ۱۷۰۷ میلادی منجر به اتحاد آنها و تبدیل شدن به پادشاهی بریتانیای کبیر شد. اتحاد آن ها در سال ۱۸۰۱ میلادی با پادشاهی ایرلند ، پادشاهی متحده بریتانیا و جمهوری ایرلند را ایجاد کرد. بیشتر ایرلند در سال ۱۹۲۲ میلادی از بریتانیا جدا شد و پادشاهی کنونی بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی را که به طور رسمی نام خود را در سال ۱۹۲۷ میلادی انتخاب کرد ، باقی ماند.

 

سایبان چادری

توضیحات تکمیلی

بریتانیا اولین کشور صنعتی جهان بشمار می رود و در طول قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در یک دوره هژمونی جهانی به عنوان بزرگ ترین قدرت از آن نام برده شده است. امپراتوری بریتانیا در اوج خود در دهه ۱۹۲۰ میلادی ، تقریباً یک چهارم خشکی و جمعیت جهان را در بر می گرفت و بزرگ ترین امپراتوری در زمان خود بود. پایتخت و بزرگ ترین شهر بریتانیا (و همچنین پایتخت انگلستان) لندن است ؛ شهری که در کنار شهر نیویورک یکی از شهرهای بزرگ است. دو مرکز اصلی مالی آن شهرهای ادینبورگ ، کاردیف و بلفاست به ترتیب پایتخت های ملی اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی هستند. شهرهای بزرگ دیگر عبارتند از بیرمنگام ، منچستر ، گلاسکو و لیدز.

بریتانیا ششمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی اسمی (GDP) و دهمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر برابری قدرت خرید است. این کشور یک کشور هسته ای به رسمیت شناخته شده است و از نظر هزینه های نظامی در رتبه چهارم جهانی قرار دارد. بریتانیا از اولین جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۶ میلادی عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل بوده است. این کشور عضوی از کشورهای مشترک المنافع ، شورای اروپا ، G7، OECD ، ناتو ، the Five Eyes ، AUKUS و CPTPP است. .

سایبان چادری قابل حمل -گواتمالا

در پایتخت کشور گواتمالا در یک فضای باز ، یک سایبان چادری به فرم زین اسبی با کاربری پارکینگ چادری ، طراحی و نصب گردید. این سازه پارچه ای دارای ۶۵ متر مربع مساحت بوده و با توجه به نوع پارچه به رفته در ساخت آن از مقاومت بالایی در برابر شرایط اقلیمی گرم و شرجی این منطقه دارا می باشد. یکی از دلایل اصلی استفاده از این فرم سازه چادری ، سهولت در نصب و حتی برچیدن و جا به جا کردن سایبان می باشد.

سایبان چادری

استراکچر

سازه ی این سایبان کششی شکلی ساده دارد و از پروفیل های فولادی با مقطع لوله و در سایز ۹۰ میلی متر ساخته شده اند. لازم به ذکر است که ضخامت این پروفیل ها ۳ میلی متر می باشد. برای مقاومت سازه دربرابر هوای آزاد که بطور مستقیم در معرض رطوبت و بارش های باران و حتی برف قرار گرفته و نیز تابش های مستقیم نور آفتاب که می تواند به مرور زمان باعث خوردگی و یا زنگ زدگی سازه شود ، از سه لایه رنگ صنعتی بهره برده اند. در لایه ی اول از سندبلاست استفاده شده تا زنگ زدگی پروفیل ها را از بین ببرد. در دو لایه ی بعدی نیز از زینک ریچ و پلی آمید بهره برده اند.

 

سایبان چادری

پارچه مصرفی

با توجه به انعطاف پذیری پارچه ها ، سایبان کششی مذکور گزینه بسیار مناسبی جهت کاربری پارکینگ خودروها و سایبان فضای سبز محسوب می گردد. پارچه پلی استر به کار رفته با توجه به جنس روکش آن که از پی وی سی در دو طرف پارچه می باشد ، مقاومت خوبی در برابر رطوبت بالای منطقه دارد. این پارچه ها به دلیل خاصیت کشسانی خود می توانند بارهای وارده همچون بار باد و برف را به خوبی تحمل نمایند. لازم به ذکر است فرم زین اسبی به لحاظ روانی احساس سکون و آرامش را به بیننده القا می کند و به همین خاطر این طرح مناسب محوطه های سبز می باشد.

 

سایبان چادری

درباره محل اجرای پروژه

گواتمالا با نام رسمی جمهوری گواتمالا ، کشوری در آمریکای مرکزی است. از شمال و غرب با مکزیک ، از شمال شرقی با بلیز ، از شرق با هندوراس و از جنوب شرقی با السالوادور همسایه است. از جنوب با اقیانوس آرام و از شمال شرق نیز با خلیج هندوراس احاطه شده است. با جمعیتی حدود ۱۷٫۶ میلیون نفر ، گواتمالا پرجمعیت ترین کشور در آمریکای مرکزی و یازدهمین کشور پرجمعیت در قاره آمریکا است. پایتخت و بزرگ ترین شهر آن نووا گواتمالا د لا آسونسیون است که به عنوان شهر گواتمالا نیز شناخته می شود و پرجمعیت ترین شهر آمریکای مرکزی محسوب می گردد.

 

سایبان چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

سایبان چادری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام