سازه های غشایی نمایشگاه یوکوهاما

سازه های چادری نصب شده در وزارت صنعت ژاپن که با استقبال کم نظیری روبرو بود ، مسئولان را بر آن داشت تا بار دیگر برای پوشش سقف نمایشگاه یوکوهاما از سازه های غشایی در ابعاد متفاوت استفاده نمایند. این دروازه نمایشگاه برای نمایش تازه های صنعت حمل و نقل در سال های اخیر برپا شده است و اندازه های آن با توجه به میزان استفاده کننده ها از سیستم حمل و نقل مشخص می شود. سازه های پارچه ای با ابعاد ۴۰*۳۰ متر و دروازه ای دیگر با ابعاد ۲۰*۲۰ و یک خط هم با ابعاد ۱۰*۱۰ متر نصب شد. هر دروازه به طور مجزا خدمات گوناگونی را عرضه می کند.

سازه چادری ساخته شده برای این ورودی از فواصل نزدیک و دور جلوه ی زیبایی دارد به طوری که بازدید کنندگانی که در انتهای روز برای بازدید می آیند این سایبان چادری را به شکل یک مجموعه نورانی می توانند مشاهده نمایند.

برای نگهداری و پایایی سقف پارچه ای مورد نظر از کابل های کششی از سمت یال بالا و همچنین تعدادی المان قائم و قطری استفاده شده است ، به طوری که آن ها وظیفه ایستایی سازه را بر عهده خواهند داشت. جنس المان های این سازه چادری از فولاد ضد زنگ بوده و جنس پارچه آن از نوع پلی استر با روکش دوطرفه pvc می باشد که دارای وزن واحد ۱۲۰۰ کیلوگرم در هر متر مربع است .

https://kavoshts.ir/wp-content/uploads/2018/01/1.jpg

هدف ساخت سازه های چادری نمایشگاه

جهت پوشش فضاهای مجموعه تا طول ۵۰ متر با اتصال سازه کششی به یال بالایی به وجود می آید و یک فضای گسترده ای را به این روش می توان مسقف نمود. هدف از ساخت سقف چادری ذکر شده علاوه بر ایجاد سایه و پوشش فضا ، خلق یک المان موقت شهری برای فضای ارتباط نمایشگاه و بیرون از آن و همین طور مشخص شدن اهمیت آن در داخل نمایشگاه می باشد. مساحت این سازه پارچه ای برابر با ۱۵۰۰ متر مربع با طول و عرض ۴۵ و ۳۲ متر بوده است.

سازه های چادری

تماس با ما

شرکت سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع آلاچیق چادری ، سایبان ماشین ، سایبان استخر و سقف متحرک و ثابت انواع سازه چادری است. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اجرای دقیق با توجه به نیاز مشتری تلاش می کند پروژه را با بهینه کردن هزینه برای مشتریان گرامی به صرفه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، لطفاً با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۷۰۹۱۵۸۵ مهندس عبداللهی (مدیرعامل)

۰۲۱۲۸۴۲۵۲۵۰ دفتر مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس با کاوشکام